Резюме від 24 квітня 2024 Файл

Валерій

Керівник адміністративно-господарського управління

Вік:
60 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Іванов Валерій Анатолійович

Мобільний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»),
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 13.06.1963

Досвід роботи:

м. Київ, АТ «УКРПОШТА»
начальник центру управління нерухомим майном та інфраструктурою Київського регіону (м. Київ та Київська область)
лютий 2022- листопад 2023 (1 рік 9 місяців)
Основні обов’язки:
• управління бізнес-процесами підрозділів нерухомого майна у відповідності до стратегії підприємства;
• організація ефективного використання нерухомого майна, матеріальних та енергетичних ресурсів підприємства;
• організація взаємодії між відділами адміністрування орендних та комунальних договорів, екcплуатації будівель та інфраструктури, ремонтно-будівельним та господарським;
• організація отримання правовстановлюючих документів на нерухоме майно та земельні ділянки підприємства;
• планування, бюджетування та оптимізація витрат.

м. Київ, «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» (1 000 співробітників)
начальник відділу експлуатації та капітального ремонту будівель та споруд
серпень 2018- лютий 2022
Основні обов’язки:
• планування та контроль виконання бюджету, оптимізація витрат;
• організація експлуатації та управління власними та орендованими об’єктами нерухомості банку, контроль за їх використанням та станом;
• контроль за технічною експлуатацією будівель, споруд, інженерно-технічних систем;
• контроль за виконанням ремонтно-будівельних робіт (поточні та капітальні ремонти);
• організація обліку матеріальних цінностей, реалізація, списання, утилізація;
• організація та контроль автотранспортного забезпечення підрозділів банку;
• організація та контроль виконання робіт з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, екології
• погодження питань з державними контролюючими установами.

м. Київ, Державне підприємство «Управління з експлуатації майнового комплексу» Міністерства Фінансів України (120 співробітників)
директор підприємства
жовтень 2015 – липень 2017
Основні обов’язки:
• організація, координація та контроль роботи підприємства;
• організація ефективної взаємодії структурних підрозділів підприємства;
• планування стратегії розвитку підприємства та реалізація;
• оперативне планування та контроль за діяльністю підрозділів підприємства щодо виконання затверджених планів;
• ведення фінансово-господарської діяльності;
• контроль ефективного використання ресурсів підприємства;
• організація загальновиробничих процесів;
• проведення переговорів з ключовими клієнтами;
• організація документообігу, юридичне та економічне опрацювання договорів;
• контроль за дотриманням трудової дисципліни;
• підбір, навчання та організація роботи персоналу;
• забезпечення безпечної експлуатації будівель (18 000 кв м) та споруд, інженерних мереж та обладнання (теплопостачання, водопостачання, електропостачання (включаючи резервне живлення), вентиляція, кондиціювання, ліфтове господарство, радіо- та телетрансляція);
• забезпечення функціонування інтегрованої системи засобів безпеки ( контролю доступу, відеоспостереження, охоронної та пожежної сигналізації, газового та водяного пожежогасіння);
• забезпечення економного споживання енергоресурсів;
• забезпечення контрольно-перепускного режиму;
• забезпечення проведення поточних та капітальних ремонтів;
• забезпечення харчування (їдальня на 80 місць) та проведення заходів (конференцій, семінарів);
• забезпечення функціонування готелю «Міністерський» (http://ministersky-hotel.minfin.gov.ua);
• забезпечення автотранспортом.

м. Київ, АТ «БАНК ФОРУМ» (3 000 співробітників)
заступник директора департаменту загальної підтримки (адміністративно-господарська діяльність) (120 співробітників)
листопад 2011- серпень 2014
Основні обов’язки:
• планування та контроль виконання бюджету, оптимізація витрат;
• розробка та впровадження нормативних документів: політик, положень, інструкцій, проектів розпоряджень, договорів, актів;
• організація документування управлінської діяльності (канцелярія, архів, асистенти);
• організація експлуатації та управління власними та орендованими об’єктами нерухомості банку (240 об’єктів), контроль за їх використанням та станом;
• аналіз ефективності та підготовка пропозицій (презентацій) щодо оптимізації використання об’єктів нерухомості банку на погодження рішень Правлінням банку;
• організація пошуку та обстеження об’єктів нерухомості для розширення мережі банку та релокації, підготовка проектів планувань приміщень, бюджету витрат, графіків виконання робіт;
• ведення переговорів з орендодавцями/продавцями об’єктів нерухомості, погодження та укладення договорів, контроль за їх виконанням,
• організація пошуку орендарів/суборендарів, покупців об’єктів нерухомості, , погодження та укладення договорів, контроль за їх виконанням,
• організація оформлення правовстановлюючих документів та техпаспортів на нерухомість, узаконення перепланувань, реєстрації прав власності;
• контроль за технічною експлуатацією будівель, споруд, інженерно-технічних систем, АТМ;
• контроль за виконанням ремонтно-будівельних робіт (поточні та капітальні ремонти);
• управління закупівлями: організація проведення тендерів, укладення та контроль виконання договорів закупівель товарів, робіт та послуг;
• організація обліку матеріальних цінностей, реалізація, списання, утилізація;
• організація та контроль автотранспортного забезпечення підрозділів банку (120 авто);
• реєстрація відділень та їх керівників у НБУ;
• контроль діяльності управління інкасації;
• організація та контроль виконання робіт з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, екології, цивільного захисту;
• погодження питань з державними контролюючими установами.

м. Київ, АТ «БАНК ФОРУМ» (3 000 співробітників)
Начальник управління загальної підтримки регіонів банку (125 співробітників)
Жовтень 2010 – жовтень 2011
Основні обов’язки:
• планування та контроль за використанням бюджету;
• укладання та контроль виконанням договорів оренди приміщень для структурних підрозділів банку, автостоянок, площ для АТМ та реклами, договорів надання комунальних послуг;
• моніторинг ринку нерухомості з метою пошуку об’єктів нерухомості для розширення мережі банку, перегляду орендної плати для орендованих та переданих в оренду об’єктів банку;
• аналіз ефективності та підготовка пропозицій (презентацій) щодо оптимізації використання об’єктів нерухомості банку на погодження рішень Правлінням банку;
• пошук та обстеження об’єктів нерухомості для розширення мережі банку та релокації, підготовка проектів планувань приміщень, бюджету витрат, графіків виконання робіт;
• ведення переговорів з орендодавцями/продавцями об’єктів нерухомості, погодження та укладення договорів, контроль за їх виконанням,
• пошук орендарів/суборендарів, покупців об’єктів нерухомості, погодження та укладення договорів, контроль за їх виконанням,
• оформлення правовстановлюючих документів та техпаспортів на нерухомість, узаконення перепланувань, реєстрації прав власності;
• контроль за технічною експлуатацією будівель, споруд, інженерно-технічних систем, АТМ;
• контроль виконання ремонтно-будівельних робіт у відділеннях банку;
• реєстрація відділень та їх керівників у НБУ;
• організація обліку матеріальних цінностей;
• організація та контроль автотранспортного забезпечення підрозділів банку;
• організація та контроль виконання робіт з охорони праці, пожежної безпеки у регіональних відділеннях банку;
• погодження питань з державними контролюючими установами.

м. Київ, АТ «Дельта Банк» (3000 співробітників)
Начальник управління справами/ заступник начальника управління справами (50 співробітників) листопад 2007– червень 2010
Основні обов’язки:
• планування та контроль за використанням бюджету, оптимізація витрат;
• організація документування управлінської діяльності;
• організація експлуатації та управління об’єктами нерухомості банку (91 об’єкт), контроль за їх використанням та станом;
• планування, організація та контроль діяльності з розвитку мережі банку;
• пошук та обстеження об’єктів нерухомості для розширення мережі банку, підготовка проектів планувань приміщень, бюджету витрат, графіків виконання робіт;
• ведення переговорів з орендодавцями/продавцями об’єктів нерухомості, погодження та укладення договорів, контроль за їх виконанням,
• контроль за технічною експлуатацією будівель, споруд, інженерно-технічних систем, АТМ;
• контроль виконання ремонтно-будівельних робіт;
• організація закупівель: проведення тендерів, укладення та контроль виконання договорів на обслуговування інженерно-технічних систем будівель, надання послуг, закупівлю обладнання (комп’ютерної та оргтехніки, дизель-генераторів, кондиціонерів), легкових авто, сейфів, меблів, канцелярських та господарських товарів;
• організація обліку матеріальних цінностей, реалізація, списання, утилізація;
• організація та контроль автотранспортного забезпечення підрозділів банку;
• організація та контроль виконання робіт з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки (4 група допуску), цивільного захисту;
• погодження питань з державними контролюючими установами.

м. Київ, ТОВ «Комерційний банк «Дельта»
Заступник начальника відділу документообігу та архіву
Травень 2007-листопад 2007

ВАТ «Міттал Стіл Кривий Ріг».
Ведучий інженер-електронік сектора збереження даних
Листопад 2006–квітень 2007

ВАТ «Міттал Стіл Кривий Ріг» (ВАТ «Криворіжсталь») (56 000 співробітників).
Заступник начальника центру інформаційних систем управлення підприємством (ІT) (400 фахівців)
Січень 2002 –листопад 2006
Основні обов’язки:
• розробка та реалізація бізнес-плану, політик, стратегії розвитку ІT інфраструктури
підприємства;
• розробка технічних завдань на проектування інформаційних систем управління
підприємством;
• планнування, контроль впровадження та супроводження інформаційних систем управління підприємством;
• укладання договорів на придбання програмного забезпечення, засобів обчислювальної та копіювальної техніки, сервісне обслуговування обладнання, надання послуг інтернет- провайдерами;
• організація обліку матеріальних цінностей;
• організація робіт з експлуатації та сервісного обслуговування серверного, телекомунікаційного обладнання, комп’ютерної та копіювальної техніки підприємства (понад 4 000 одиниць);
• планування та контроль робіт з експлуатації, капітальних та поточних ремонтів обладнання, будівель та споруд (2 500 кв. м) та інженерно-технічних систем центру;
• контроль функціонування системи охрани праці, пожежної безпеки, электробезпеки (4 група допуску).

Начальник сектору розробки інформаційних систем основного виробництва (КДГМК «Криворіжсталь»)
2000-2002
Основні обов’язки - організація та контроль робіт з розробки, впровадження та супроводу інформаційних систем основного виробництва (UNIX, DG UNIX, СУБД ORACLE, MS Windows)

Провідний програміст системний відділу розробки та впровадження систем основного виробництва
(КДГМК «Криворіжсталь»)
1999-2000
Основні обов’язки: забезпечення системної та мережевої підтримки для розробки, введення в експлуатацію та супроводження інформаційних систем основного виробництва (UNIX, DG UNIX, СУБД ORACLE, MS Windows)

Провідний інженер-програміст відділу розробки та впровадження систем основного виробництва
(КДГМК «Криворіжсталь»)
1996-1999
Основні обов’язки:
• розробка, введення в експлуатацію та супровід інформаційних систем;
• розробка технічної документації техноробочого проекту.

Інженер- електронік I кат. (КДГМК «Криворіжсталь»)
1993-1996
Основні обов’язки:
• ремонт засобів обчислювальної техніки;
• супроводження програмного забезпечення.

Інженер-програміст II кат. (КДГМК «Криворіжсталь»)
1992-1993

Інженер- електронік II кат. (КДГМК «Криворіжсталь»)
1991-1992

Освіта:
Національна академія статистики, обліку та аудиту (м. Київ)
Облік та аудит, економічний факультет, спеціаліст
09/2009 – 06/2011
Криворізький гірничорудний інститут (м.Кривий Ріг)
Електропривід та автоматизація промислових установок, електротехнічний факультет, спеціаліст.
Отримав диплом з відзнакою .
09/1982 – 06/1989

Курси, тренінги, семінари:

1. Бізнес-тренінг "Корпоративна культура, спрямована на продажі", Майстерня управлінського консультування (Київ), 28/01/2012
2. Семінар "Facility Management. Efficiency of the Business Process Integration",
Arzinger (Київ), 09/09/2011
3. Курси " ISO 14001-97 " Системи управління навколишнім середовищем. Склад і опис елементів та керівництво щодо їх застосування. ", ВАТ« Міттал Стіл Кривий Ріг», 25/10/05 - 29/12/05
4. Курси "OHSAS 18001 "Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги."", ВАТ «Криворіжсталь», 16/02/04 - 18/05/04
5. Курси "Фінансово-економічна діяльність підприємства, бухоблік і правознавство", КДГМК «Криворіжсталь», 14/03/02 - 07/05/02
6. Курси " ISO 9001 Системи управління якістю. Вимоги.", КДГМК «Криворіжсталь», 26/06/99 - 28/10/99
7. Курси "073PT Oracle server: Performance tuning" (Київ, Oracle), 22/02/99 - 24/02/99
8. Курси "Мережеві технології протоколів ТСP / IP і IPX на базі обладнання фірми CISCO", КДГМК «Криворіжсталь», 01/04/98 - 16/04/98

Додаткова інформація:

Маю посвідчення водія кат. В
Володіння мовами:
Українська — рідна,
Російська — рідна,
Англійська —середній

Інформація про осіб, які можуть надати рекомендації щодо моєї кандидатури:

П.І.Б
Посада
Контактні дані
Валіуллін Радік Рашидович
Член Правління ПАТ «БАНК ФОРУМ» у складі Commerzbank AG
моб.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Поліщук Олександр Васильович
Член Правління ПАТ «БАНК ФОРУМ» у складі Смарт-Холдінг
за запитом

Маркарова Оксана Сергіївна
Перший заступник Міністра фінансів України
за запитом

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: