Резюме від 12 жовтня 2023 PRO

Альона

Директор, управляючий рестораном, 60 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Управляючий міським кафе

з 01.2023 по 07.2023 (6 місяців)
SHALOM, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Вирішення адміністративно-організаційних питань
Фінансове планування і контроль за виконанням
Підвищення прибутку закладу
Набір, адаптація, навчання та контроль роботи з персоналом
Контроль інвентарізації усіх підрозділів ресторану
Робота з відгуками гостей

Управляючий закладом

з 09.2019 по 11.2022 (3 роки 2 місяці)
Бар/ресторан ZWEIG, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Контроль на етапі будівництва та ремонтних робіт, співпраця з дизайнером проекту та архітектором
Погодження та закупівля барного, кухонного обладнання, посуду, елементів декору
Фінансова звітність інвесторам проекту (на етапі будівництва та щомісячні звіти), формування цін, нарахування заробітної плати
Контроль налагодження операційної системи управління закладом
Вирішення адміністративно-організаційних питань
Набір персоналу, навчання, проведення зборів, спілкування з персоналом, система мотивації
Контроль інвентарізацій кухонної продукції, барної продукціі, посуд
Спілкування з гостями закладу
Контроль роботи закладу кожного дня

Управляючий рестораном

з 07.2018 по 01.2019 (6 місяців)
Фіш бар "Риба-Пила", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Тестування та запуск кухоного обладнання, вентиляції, музичного обладнання, програмне забезпечення і т.п

Управління та розподіл обов’язків між персоналом ресторану, їх набір, навчання, оформленння

Прийом та інвентаризація материальних активів підприємства
Контроль щомісячної інвентаризації кухоної, барної продукції

Рішення админістративно-організаційних питань, пов’язаних з функціонуванням ресторану

Контроль закупівлі та аналіз ринкових цін
Зниження витрат (харчування штату, розвезення персоналу, хоз. товари)

Органиіація заходів у ресторані (банкети, фуршети), а також віїздне кейтерингове обслуговування

Організація та участь в розробці меню, впровадження нових позицій.

Спілкування з гостями (зворотній зв'язок, побажання, перетензії)

Директор закладу

з 08.2017 по 02.2018 (6 місяців)
ТОВ "РЕСТА+" Бар NORMAL, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Участь у будівництві та запуску нового проекту БЦ «Торонто», ресторан-бар «NORMAL»

контроль будівництва в приміщенні

підбір, розстановка згідно з планом, підключення та тест кухоного обладнання

підбір, навчання персоналу

підбір та замовлення посуду, інвентарю

Співвласник/партнер компанії, директор

з 03.2016 по 08.2017 (1 рік 5 місяців)
ТОВ "Флай Кейтеринг", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Компанія виграла тендер на забезпечення харчуванням пасажирів економ та бізнес класу, бортпровідників та пілотів
Розробка та постійне оновлення меню
Поліпшили якість харчування на борту (отримували позитивні відгуки від пасажирів та персоналу авіакомпанії)

Директор

з 09.2011 по 03.2017 (5 років 6 місяців)
Ресторан "SAUVAGE", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Відкриття ресторану з «0»
контроль будівельних робіт, аналіз та погодження кошторисів з інвестором, проведення тендерів на закупівлю кухонного обладнання та інвентарю, ресторанного посуду, текстилю тощо.
Тестування та запуск кухонного обладнання, вентиляції, музичного обладнання, програмного забезпечення тощо.
Підбір та навчання персоналу.
Прийом та інвентаризація матеріальних активів підприємства.
Контроль закупівлі та аналіз ринкових цін
Надання фінансової звітності інвестору
Складання та контроль видатків щомісячного бюджету
Відкриття та запуск бару «SAUVAGE» у ВІП Терміналі аеропорту «Жуляни»

Ресторан «MATISSE» Київ
Відкриття ресторану з «0»
Контроль будівельних робіт, аналіз та погодження кошторисів з інвестором, проведення тендерів на закупівлю кухонного обладнання та інвентарю, ресторанного посуду, текстилю тощо
Тестування та запуск кухонного обладнання, вентиляції, музичного обладнання, програмного забезпечення тощо
Підбір та навчання персоналу

Лютий 2008 – Вересень 2011гг.
ТОВ «Пані Анелє», Ресторан «Эгоїст»

Адміністратор ресторану
oконтроль роботи персоналу (офіціанти, прибиральниці, мийка, бармени, хостес, охорона)
oЗустріч та розміщення гостей
oПрийом та організація банкетів, фуршетів, прес-конференцій
oРобота із системою R-Keeper.
oНавчання персоналу
oробота з касовим апаратом
oІнвентаризація
oПланування та замовлення посуду, госп.продукції для ресторана
oВирішення конфліктних ситуацій
Лютий 2004 – Лютий 2006гг.
ТОВ «Пані Анелє», Ресторан «Эгоїст»
Офіціант
oПрийом замовлення та обслуговування гостей
oСервірування столу відповідно до встановлених стандартів
oЗнання меню, основних та сезонних страв, напоїв
oКонсультування гостей ресторану щодо особливостей страв та напоїв
oВжиття заходів щодо вирішення проблем, що виникли у клієнта, у межах своєї компетенції
oНадання рахунку та розрахунок гостей
oоформлення щоденної звітності
oПроведення інвентаризації посудом

Квітень 2002 – Веренесь 2003 гг.
ТОВ «Скайларк Сервис»
Менеджер по работі с клієнтами
Обдзвон і пошук потенційних клієнтів
•Складання кошторисів та програм тренінгу
•Складання меню для кава-брейків
•Пошук місць для проведення кава-брейків
•Супровід та забезпечення груп, що проходять навчання

Серпень 2011 – Березень 2002гг.
ТОВ «Літа-Авант»
Продавець-консультант
•Прийом та викладення товару
•Інвентаризація товру
•консультування покупців
•робота на касі та касова звітність
•Продаж товару

Лютий 2001-серпень 2001гг.
ТОВ «Воскресенка»
Адміністратор салону краси
•координація роботи співробітників салону
•Прийом дзвінків та запис клієнтів
•Консультація клієнтів щодо послуг салону
•Контроль справності роботи устаткування
•Контроль наявності необхідних засобів для повноцінної роботи салону
•Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами
•ведення та розрахунок заробітної плати співробітників

Освіта

МАУП

Управління персоналом економіка праці, Київ
Вища, з 2008 по 2010 (2 роки)

Управління персоналом та економіка праці, Київ
Вища, з 2008 до 2010 (1 рік 8 місяців)
2008 рік. Міжрегіональна Академія управління Персоналом. Спеціальність - Управління персоналом та економіка праці
2006 рік. Київський Інститут Економіки, Туризму та Права. Спеціальність – економіка підприємства. Бухгалтерський облік, аналіз та аудит
2001 рік. Київський Коледж Економіки, Туризму та Права. Спеціальність - Бухгалтерський облік та аудит

Додаткова освіта та сертифікати

Курс О. Мусатова «Основи управління рестораном»

2021

Києво-Могилянська Бізнес Школа. Тренінг «Місце цифрової комунікації у маркетинговій та бізнес-стратегії»

2016

Києво-Могилянська Бізнес Школа. Тренінг «Перезавантаження для топів. Нова система координат»

2014

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Internet Explorer MS Access Opera Mozilla Firefox

Знання мов

Англійська — початковий

Рекомендації

Ядловский Владимир Александрович

Ядловский Владимир Александрович

Співвласник, Sauvage

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Цілеспрямованість, робота на результат, досягнення поставленої мети, вміння працювати в команді, пунктуальність, вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася, і самостійно приймати рішення, відповідальність
Наявність прав категорії "В", особистий автомобіль, готова до відряджень

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: