- PRO
Маріана
Менеджер по роботі з клієнтами (управлінський облік)
- Розглядає посади:
- Менеджер по роботі з клієнтами (управлінський облік), Сервіс-менеджер, Менеджер з продажу в інтернет-магазин, Менеджер з продажу, Бухгалтер по роботі з первинною документацією, Бухгалтер по роботі з постачальниками, клієнтами, Адміністратор, Керівник управління, Представник бренду, Адміністратор магазину
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 45 років
- Місто проживання:
- Львів
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Львів
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4162148/
Досвід роботи
Заступник директора
з 11.2017 по нині
(7 років 9 місяців)
Добра Оселя, Львів (Послуги для населення та бізнесу)
Договори, розрахунки, заборгованість, первинна документація, робота з проблемними клієнтами, забезпечення роботи офісу
Помічник керівника по адміністративній роботі
з 05.2017 по 08.2017
(3 місяці)
ТзОВ "Автоділ", Львов (торгівля)
- Ведення каси, визначення собівартості і рентабельності товару;
- Формування управлінських звітів, аналіз роботи підприємства, зведення даних по відкритих філіалах в 10 містах;
- робота з договорами та іншими первинними документами;
- введення даних в 1С 8;
- виконання особистих доручень керівника.
Завідуюча магазину
з 08.2016 по 05.2017
(9 місяців)
Магазин-салон "Продукти", Львов (Роздрібна торгівля)
-аналіз залишків товарів, замовлення, оприбуткування, введення даних в 1с, списання протермінованих товарів, інвентаризація, виведення результатів по зміні, розрахунки з постачальниками, управління персоналом та інше
Спеціаліст з управлінського обліку
з 08.2014 по 08.2016
(2 роки)
ТзОВ "ГРУПА ЮГ ЛЬВІВ", Львов (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Обов’язки:
- організація і контроль управління товарними потоками на складах і між філіями
- оформлення повернення товару від клієнтів та претензій по товару
- формування маршрутних листів
- робота з менеджерами
- співпраця з іншими філіалами
- проведення інвентаризацій ТМЦ та основних засобів
- контроль списання палива водіями
- звірка з контрагентами
- проведення оплат
- забезпечення житєдіяльності офісу, аналіз витрат
- вирішення інших робочих питань
Продавець-консультант
з 05.2013 по 08.2014
(1 рік 3 місяці)
ПП Кузьмінська Н.В., Львів (Роздрібна торгівля)
прийом товару, реалізація товару, виставлення в магазині, формування цін і знижок
Освіта
ЛНУ ім.І.Я. Франка
Економічний, економіка підприємств, Львов
Вища, з 1997 по 2002 (4 роки 9 місяців)
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- 1С
- Бухгалтерський облік
Знання мов
- Англійська — початковий
- Польська — початковий
- Російська — вільно
Додаткова інформація
Досвід роботи у різних сферах діяльності:оптова торгівля, call центр, бюджетна сфера, промисловість.
Особисті якості: відповідальна, наполеглива, пунктуальна, стресостійка, комунікабельна, наявні лідерські здібності, відкрита для сприйняття нової інформації, неконфліктна, цілеспрямована.
Схожі кандидати
-
Менеджер по роботі з клієнтами
Дистанційно -
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Львів, Вінниця , ще 8 міст -
Менеджер роботи з клієнтами
Дистанційно -
Менеджер роботи з клієнтами
Дистанційно -
Менеджер роботи з клієнтами
40000 грн, Дистанційно -
Менеджер по роботі з клієнтами
Дистанційно