Резюме від 12 лютого 2018

Vadim

Помощник руководителя, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Освіта:
29.08.2008 - Учбовий центр комп'ютерних технологій
освоїв курс Кадровий адміністратор,
маю сертифікат.

2008 - 2014 - ВНЗ Київська гуманітарна академія
спеціальність "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності" ,
диплом магістра
10.06 - 30.06.2012 - Спілка підприємців малих, середніх і приватизованих підприємств України. (Практика)
Обовязки: готував проекти звітів, кореспонденції, займався організацією робочих зустрічей департаменту, виконував доручення керівника практики.

Досвід роботи:
28.08.2012 -30.10.2012 - MD Group, Oodji
Продавець – консультант.
Обов'язки: продаж одягу відповідно до стандартів компанії, консультування покупців.
06.11.2012 - 08.09.2016 - Ultra Group Levi's
Продавець – консультант.
Обов'язки: обслуговував клієнтів відповідно до стандартів якісного обслуговування мережі "Levi’s" по представленим колекціям в магазині (асортимент, розмірний ряд, історія бренду і особливості колекції поточного сезону, презентація товару), виконував і перевиконував особистий план продажів, брав участь в переоцінках і прийомі товару.
10.09.2016 -20.01.2017 - Ultra Group Levi's
Адміністратор магазину.
Обов'язки:
забезпечував організацію торгового процесу магазину протягом робочої зміни, виконував індивідуальний план продажів і слідкував за виконанням командного плану продажу магазину; організовував підготовку товару до продажу; забезпечував контроль за якісну презентацію товарів у торговельному залі протягом робочої зміни, забезпечував виконання процедур, пов'язаних з відкриттям та закриттям магазину перед / після робочої зміни, забезпечував організацію та підтримку високого рівня обслуговування клієнтів, займався оформленням всіх первинних звітних документів і зведених звітів.

Професійні навики
Освідчений користувач: MS Office (Word, Excel, Powerpoint), є досвід підготовки та проведення переговорів; досвід роботи в клієнт орієнтованому сервісі; маю навички оперативного пошуку інформації в мережі Інтернет, проведення аналізу продажів, ринку і діяльності конкурентів, організації тренінгів для персоналу.

Особисті якості
Відповідальність, уважність, оптимізм, цілеспрямованість, активна життєва позиція, креативність, бажання вчитися новому і постійно вдосконалюватися, дружелюбність.

Додаткові відомості:
Мови: Українська – рідна;
російська – вільно володію;
английский – базовий;

Хоббі: Спорт.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: