Резюме від 6 листопада 2018

Евтушенко Людмила

Бухгалтер, 8 000 грн

Повна зайнятість, неповна зайнятість, дистанційна робота.

Вік:
57 років
Місто:
Ірпінь
Готовий до переїзду в:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Додаткова інформація

Євтушенко Людмила Михайлівна
Ціль: одержання посади бухгалтера
Бажаний рівень оплати: від 8000грн
Адреса: м. Ірпінь, вул. Котляревського, 52-А, кв. 67
Телефон мобільний: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
1979-1986рр. Київський інститут народного господарства.
Спеціальність: Економіст народного господарства.
Підвищення кваліфікації: семінари, курси бухгалтерів

Досвід роботи:
2013-по цей час ТОВ «Укрпериклаз», посада бухгалтер

2012-2013рр. Виконавча дирекція ФСС страхування з тимчасової втрати працездатності
м. Київ, вул. Боричів Тік , 28, посада- начальник управління фінансів обліку та звітності
2000-2012рр. ТОВ «Інтро-плюс» м. Київ, вул Дмитрівська,71, Заступник головного бухгалтера.
1999-2000рр. ВАТ „Завод „Будшляхмаш” м. Київ, Заступник головного бухгалтера.
1979-1999рр. ВАТ „Ірпінський комбінат „Прогрес” м. Ірпінь, Київської обл.
Бухгалтер, економіст-фінансист, заступник головного бухгалтера.

* Ведення бухгалтерського і податкового обліку
* ведення обліку товарів, матеріалів, випуску готової продукції, складання товарних, матеріальних звітів, розробка і впровадження первинних документів і аналітичних відомостей по обліку випуску і реалізації готової продукції, облік операцій по договорах комісії;
* контроль своєчасності здійснення платежів;
* оформлення первинних документів, калькуляцією собівартості готової продукції, розрахунок рентабельності по кожному виду продукції і в цілому по підприємству, облік розрахункових і касових операцій;
* контроль віддзеркалення розрахункових і касових операцій в національній і іноземних валютах в бухгалтерському обліку;
* контроль обліку руху товарно-матеріальних цінностей, розрахунків, амортизації основних засобів і нематеріальних активів;
* нарахування та виплата заробітної плати (лікарняні листки, відпускні, відрядження);
* підготовка та здача звітів;
* контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
* ЗЕД.
* Кадрова політика підприємства
* підготовка наказів
* підготовка та контроль виконання цивільно-правових договорів
* методи стимулювання та заохочення працівників
* підбір та регулювання кадрами
* Комунікації з замовниками і постачальниками
Знання мов:
Українська – рідна, російська – вільно,
Навички:
Досвідчений користувач: MS Office (Word, Excel,), 1С Бухгалтерія - 8.2, Mедок, Клієнт-Банк, робота з довідковими законодавчими базами ( Ліга, 911 - Бухгалтер), навички роботи з Internet
Особисті якості:
Відповідальність, пунктуальність, стресостійкість, комунікабельність, уміння приймати рішення


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Резюме в категорії
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: