- PRO
Єлизавета
Асистент керівника, 15 000 грн
- Розглядає посади:
- Асистент керівника, Операціоніст, Бухгалтер з первинної документації, Помічник керівника з маркетингу, Аналітик товарних запасів, Інтернет-аналітик, Менеджер з діловодства, Менеджер з закупівель, Таргетолог, Адміністратор
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 28 років
- Місто проживання:
- Кривий Ріг
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4223423/
Досвід роботи
Асистент керівника
з 09.2023 по 11.2023
(2 місяці)
Pilbud sp.z.o.o, Дистанційно (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Бізнес-асистент
з 06.2023 по 09.2023
(3 місяці)
Global Solutions Group, Дистанційно (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Асистент керівника
з 04.2023 по 06.2023
(2 місяці)
Sa Pase Jewelry, Дистанційно (Легка промисловість)
Асистент керівника, бізнес-аналітик
з 10.2020 по 08.2021
(10 місяців)
Бізнес Доктор, Дистанційно (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Викладач англійської
з 09.2017 по 09.2018
(1 рік)
KidsEng, Дистанційно (Освіта, наука)
Освіта
Криворізький державний педагогічний університет
Іноземні мови (англійська, німецька), Кривий Ріг
Вища, з 2014 по 2019 (5 років 3 місяці)
Володію англійською мовою на рівні Advanced, а також німецькою (B1).
Додаткова освіта та сертифікати
Курси журналістики
5 років
Курси маркетингу
1 місяць
Курси Adobe Premier
1 місяць
Курси UI/UX дизайну
3 місяці
Знання і навички
- Користувач ПК
- Написання текстів
- Створення креативів
- Монтаж Adobe Premier
- Пошук персоналу
- Робота з PnL
- Конкурентний аналіз
- Ведення сторінок у соцмережах
- Переклад (укр, рос, англ, нім)
- Створення лендінгів
- Робота з програмами пакету Office
- Здатність до навчання
- Адміністрування сайту
- Робота з програмами Google
- Створення презентацій
- Написання сценаріїв
- Складання контент-плану
- Створення контенту
- Дизайн у Canva
- Стресостійкість
- Гнучкість мислення
- Уміння працювати в режимі багатозадачності
- Відповідальність
Знання мов
- Англійська — просунутий
- Німецька — середній
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Додаткова інформація
Володію англійською на рівні C1 та німецькою на базовому рівні. Працюючи асистентом керівника виконувала досить різнопланові обов'язки – від HR-завдань, виготовлення карток, макетів, презентацій та флаєрів до підрахунку PNL, проведення маркетингових досліджень, написання та редакція текстів для сайту, адміністрування сторінок у Instagram, Facebook та монтажу відео для TikTok. В рамках роботи асистентом я вела профіль свого керівника в Instagram (написання постів та редакція зображень, складання контент-плану), TikTok (написання текстів для відеороликів, їх монтаж та створення сценаріїв). Також я виконувала ту ж роботу для наших клієнтів – вела їх сторінки у Facebook (писала тексти, редагувала картинки, відповідала на коментарі). Якщо говорити про дизайнерську частину завдань, то на той момент я не проходила жодних курсів з дизайну, але відточувала свої навички створення візиток, презентацій, комерційних пропозицій, макетів, флаєрів, креативів та логотипів. Працювала в основному на програмах Canva та Figma. Я швидко навчаюсь і завжди готова отримати нові навички. Вважаю, що я відповідальна людина, яка готова багато працювати заради результату. Крім того, я дуже творча та гнучка людина, тому можу виконувати широкий спектр завдань. Більшість моєї роботи була саме віддалена. Тому я знайома з нюансами цієї роботи і намагаюся максимально ефективно планувати свій час.
Схожі кандидати
-
Помічник керівника
Дистанційно -
Помічник керівника
15000 грн, Дистанційно -
Офіс-менеджер
30000 грн, Дистанційно, Оратів -
Офіс-менеджер
20000 грн, Дистанційно -
Помічник керівника
Дистанційно -
Асистент керівника
30000 грн, Дистанційно, Запоріжжя