Резюме від 31 травня 2019

Ирина

Финансовый менеджер, экономист

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ:
П.І.Б. Руденко Ірина Миколаївна
Дата народження: 26.05.1988
Місто: Київ
Контактний тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль: Шукаю роботу в сфері фінансів / бізнес-аналітика, де зможу реалізувати свої знання та вміння для отримання нового досвіду


Вища освіта: Вересень 2005 - Червень 2010 (денна)
ДВНЗ Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана,
факультет – економіки та управління,
спеціальність – економіка підприємства (магістр)

Досвід роботи:

1.10.2013 – по теперішній час
Компанія: Ашан Рітейл Україна
Посада: фінансовий контролер в проектному відділі (ЦО)
Обов’язки:
-відстеження та утвердження платежів відповідно до затвердженого бюджету;
-допомога в проведенні тендерів;
-координація проектів будівництва (інвестиції) відповідно до річних цільових показників;
-здійснення щотижневої та річної звітності, фінансового аналізу існуючих та майбутніх проектів;
-оцінка роботи команди;
-управління ризиками проектів та проведення SWOT-аналізу.

2. 10.2011- 07.2013
ТОВ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ - ФС»
Посада: заступник головного економіста.
Обов’язки:
- ведення аналітики по факторинговим операціям;
- прогноз, контроль та аналіз розміру фінансування клієнтів;
- планування фінансових потоків компанії (розрахунок cash-flow);
- контроль дебіторської заборгованості (повернення грошових коштів після закінчення строку платежу);
- відстеження заборгованості по документообігу;
- написання техніко-економічного обгрунтування проектів для банківських установ;
- регулярне проведення звірок з дебіторами та клієнтами;
- консультаційна підтримка клієнтів та партнерів при проведенні факторингових операцій
Додаткові обов’язки:
- участь у розробці рекламної продукції компанії та її дизайну;
- складання комерційних пропозицій для потенційних клієнтів.

3. 11.2010 – 10.2011
ПП "Моспан" (сфера будівництва та архітектури).
Посада: бухгалтер.
Обов’язки:
- ділове листування;
- робота з первинною документацією;
- облік дебіторської заборгованості;
- каса (прибуткові та видаткові касові ордери);
- проведення платіжних доручень в системі «клієнт - банк»;
- рознесення банківської виписки на відповідні бухгалтерські рахунки;
- контроль наявності оригіналів документів від постачальників та покупців;
- відстеження руху грошових коштів на рахунках Компанії;
- оформлення довіреностей та необхідних довідок за запитом співробітників;
- облік діяльності СПД;
- складання і здача звітності.


Додаткові навички:
- підготовка та проведення презентацій;
- вміння працювати на результативність в кросс-функціональній команді
- здійснювати аналіз ринку (зокрема ефективність господарської діяльності компанії).

Знання ПК: впевнений користувач ОС Windows MS Office (Word, Excel), ABBYY Fine Reader, Adobe Reader, Power Point, Інтернет, Adobe Photoshop, 1C 7.7, Ліга Закон.

Курси: Web Academy - Project Management (February-March ‘17)

Знання мови: українська, російська, англійська (рівень - advanced), французька (початковий рівень)

Особисті якості: відповідальність, аналітичні здібності, цілеспрямованість, об’єктивнicть, вміння працювати самостійно та в команді, комунікабельність, не конфліктність, активна життєва позиція, здатність швидко навчатися, бажання досягти успіху та кар'єрного зростання.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: