Резюме від 27 травня 2020 PRO

Тетяна

Керівник підрозділу продажу, регіональний менеджер, начальник відділення, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
51 рік
Місто:
Миколаїв

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник управління розвитку індивідуального бізнесу

з 12.2016 по нині (7 років 5 місяців)
ПАТ «КБ «Преміум», Київ (Фінанси, банки, страхування)

- Організація роботи підпорядкованих підрозділів та забезпечення контролю за вирішенням завдань та виконанням покладених на них функцій;
- Приймання рішень щодо можливості проведення операцій з корпоративними клієнтами, погодження висновків для прийняття відповідних рішень керівництвом та відповідними колегіальними органами Банку;
- Організація роботи та запровадження заходів, що спрямовані на виконання бізнес-планів Банку щодо продажу продуктів та послуг Індивідуального бізнесу
- Здійснення пошуку перспективних клієнтів та забезпечення їх обслуговування в Банку;
- Забезпечення винесення на розгляд Кредитного комітету Банку кредитних заявок клієнтів – фізичних осіб, подальше оформлення кредитної угоди і моніторинг кредитів до повного погашення заборгованості;
- Контроль внесення даних в програмний комплекс по кредитним угодам на відповідність прийнятому рішенню Кредитним комітетом Банку, укладеним договорам з клієнтами індивідуального бізнесу проводення верифікації кредитної угоди по кредитним лімітам на МПК;
- Контроль своєчасності та повноти супроводження/моніторингу кредитної угоди, заставного майна, наявності актуальних договорів страхування заставного майна, своєчасності сплати Позичальником процентів за кредитними угодами, погашення кредиту, сплати інших платежів, визначених укладеними з Позичальником договорами;
- Здійснення контролю за обсягами продажу продуктів індивідуального бізнесу Банку;
- Здійснення моніторингу ринку продуктів для клієнтів індивідуального бізнесу в частині депозитних, кредитних програм, здійснення переказів та платежів фізичними особами, з метою підтримання існуючих ставок та тарифів на актуальному відносно ринку рівні, впроваджувати в Банку нові продукти індивідуального бізнесу з метою розширення клієнтської бази;
- Розвиток сегментів індивідуального бізнесу Банку, укладення договорів та взаємодія з іншими фінансовими та не фінансовими установами;
- Приймання участі у визначенні стратегії розвитку індивідуального бізнесу банку, кредитної політики Банку, тощо;
- Проведення поточного аналізу портфелю банківських послуг клієнтів Банку та інформації щодо ринку банківських послуг з метою забезпечення конкурентоздатності тарифів для клієнтів Банку, а також з метою виявлення перспективних для впровадження в Банку банківських продуктів та технологій щодо розвитку індивідуального бізнесу.

Заступник директора по індивідуальному бізнесу

з 11.2013 по 10.2016 (2 роки 11 місяців)
ПАТ «КБ «Преміум», Миколаїв (Миколаївська обл.) (Фінанси, банки, страхування)

- Організація роботи з виконання бізнес-планів Відділенням щодо продажу продуктів та послуг Індивідуального бізнесу.
- Здійснення контролю за обсягом продажу продуктів індивідуального Бізнесу в Відділенні.
- Моніторинг ринку роздрібних продуктів в регіоні в частині депозитних, кредитних програм, карткових продуктів, здійснення переказів та платежів фізичними особами з метою підтримання існуючих ставок та тарифів на актуальному відносно ринку рівні.
- Запровадження заходів, які направлені на збільшення об’ємів продаж продуктів індивідуального бізнесу та виконнання планових показників з продажу продуктів індивідуального бізнесу.
- Внесення пропозицій щодо зміни існуючих тарифів, банківських продуктів для підтримання їх в актуальному стані, а також внесення пропозицій по впровадженню нових продуктів і тарифів.
- Внесення пропозицій по впровадженню нових кредитних програм, винесення на розгляд Кредитного комітету Банку заяв фізичних осіб з активних операцій Банку.
- Проведення індивідуальної роботи з ВІП клієнтами в частині їх залучення та утримання, продажу їм повного переліку послуг Банку.
- Надання обгрунтування щодо затвердження не типових умов (тарифи і ставки) для клієнтів відповідно до діючих процедур.
- Організація та контроль роботи в Відділенні щодо реалізації зарплатних проектів, проведення зустрічей з керівниками компаній з метою залучення клієнтів-юридичних осіб на обслуговування по зарплатно-карткових проектах.
- Забезпечення якості кредитного портфелю фізичних осіб в Відділенні.


За результатами роботи в 2015 році отримала Подяку за успішну роботу та найкращі показники з продажу продуктів індивідуального бізнесу.

Начальник відділення № 144 ПАТ «ВіЕйБі Банк»:

з 12.2012 по 11.2013 (11 місяців)
ПАТ «ВіЕйБі Банк»:, Миколаїв (Фінанси, банки, страхування)

- Забезпечення повноцінного функціонального відділення як організаційної одиниці банку. Організація та забезпечення якісної, ефективної та безперебійної діяльності Відділення, операційно- касового обслуговування клієнтів корпоративного та роздрібного бізнесу.
- Cтворення умов для підвищення престижу та репутації Банку в регіоні.
- Вивчення банківського ринку в регіоні, створення умов для формування стабільної клієнтської бази, здійснення пошуку перспективних клієнтів в регіоні та залучення їх на обслуговування до Банку.
- Формування команди співробітників, здатних виконувати поставленні завдання.
- Активний продаж банківських продуктів згідно з встановленими бюджетними показниками, організація виконання планових показників відділення.
- Узгодження не типових умов обслуговування клієнтів (тарифи і ставки) у відповідності до діючих процедур та повноважень, наданих Головним офісом.
- Контроль якості кредитного портфелю в Відділенні, доходності по активно-пасивним операціям.
- Організація розширення спектру споживаних послуг існуючим клієнтам.
- Залучення зовнішніх агентів для залучення нових клієнтів.
- Розвиток системи роботи з каналами продажів у відділенні.
- Управління якістю сервісу в підрозділі, оцінка якості обслуговування клієнтів, зворотній зв’язок з клієнтами.
- Координація питань взаємовідносин з місцевими та державними органами.

Начальник відділу підтримки продажів бізнесу приватних осіб

з 09.2011 по 12.2012 (1 рік 3 місяці)
АТ "Райффайзен Банк Аваль", Миколаїв (Фінанси, банки, страхування)

- Організація процесу планування завдань та ключових показників діяльності відділень.
- Постійний моніторинг результатів продажу продуктів бізнесу приватних осіб в розрізі відділень.
- Участь у проведенні навчань та тестувань працівників відділень з продажу продуктів бізнесу приватних осіб та методологічна підтримка відділень з питань бізнесу приватних осіб.
- Укладення договорів з Пенсійним Фондом та Фондом Соціального страхування.
- Участь у перевірках відділень з питань продажу продуктів бізнесу приватних осіб.
- Ініцюювання питань щодо індивідуальних тарифів та ставок по продуктах бізнесу приватних осіб на тарифний комітет ЦО.
- Участь у ініціативах та проектах Банку.
- Організація та контроль за здійсненням кредитування та реструктуризації заборгованості приватних осіб відділеннями та Дирекцією:
- винесення справ на розгляд Кредитного Комітету ЦО;
- участь у селекторних нарадах з відділеннями та структурними підрозділами вертикалі роздрібного бізнесу ЦО з питань кредитування та реструкторизації кредитів приватних осіб;
- консолідація інформації для відділень та формування звітності для керівництва Дирекції та ЦО Банку.

Начальник відділення «Сіті Центр» Миколаївскої ОД

з 07.2006 по 09.2011 (5 років 2 місяці)
АТ "Райффайзен Банк Аваль", Миколаїв (Фінанси, банки, страхування)

- Організація роботи та здійснення перспективного та поточного планування роботи відділення, загальне управління та контроль за роботою працівників.
- Залучення клієнтів та виконання планових показників відділення.
- Продаж та поточне обслуговування банківських продуктів приватним клієнтам, клієнтам малого та мікробізнесу, а саме: депозитів та поточних рахунків, беззаставних кредитів, карткових рахунків, заставних кредитів, робота з зарплатними проектами, грошовими переказами, підписання договорів «Еквайрингу»,
виконання валютних операцій, заключення договорів інкасування грошових коштів.
- Дотримання стандартів якості обслуговування клієнтів згідно з нормативними документами Банку, проведення коучингу у відділенні.

В 2007 році нагороджена почесною грамотою Виконкомом Миколаївської Міської Ради за вагомий внесок у розвиток Банку.
За результатами проекту «Піраміда якості» в Миколаївській ОД в 2010 році відділення визнано найкращим з якості обслуговування.

Начальник відділу забезпечення управління роздрібного бізнесу

з 03.2005 по 07.2006 (1 рік 4 місяці)
АТ "Райффайзен Банк Аваль", Миколаїв (Фінанси, банки, страхування)

- Забезпечення ефективного функціонування продажу роздрібних продуктів у регіоні.
- Удосконалення існуючих технологій забезпечення роздрібного бізнесу.
- Прийняття участі в організації та проведення спеціалізованих навчальних семінарів та тренінгів для фахівців Банку.

В 2005р. отримала сертифікат внутрішнього бізнес-тренера з навичок продажу банківських продуктів.

Освіта

Херсонський індустріальний інститут.

Економіка та управління текстильною і легкою промисловістю, Херсон
Вища, з 1990 по 1996 (5 років 11 місяців)

Знання і навички

Користувач ПК Користувач Internet Робота з оргтехнікою Знання офісних програм Здатність до навчання Досвід спілкування і прямих продажів;

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: