Резюме від 11 січня 2023

Анна

Коуч по продажам, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Коуч по продажам

з 10.2020 по нині (3 роки 7 місяців)
ПрАТ СК "Уніка життя", Хмельницький (Фінанси, банки, страхування)

Навчання менеджерів з продажу, розвиток їх навичок, допомога при консультаціях клієнтів, супровід договорів страхування.

Начальник відділу корпоративного страхування

з 05.2018 по 01.2020 (1 рік 8 місяців)
ПрАТ АСК ІНГО УКРАЇНА, Хмельницький (Фінанси, банки, страхування)

Страхування та супровід фізичих та юридичних осіб. Зустрічі з клієнтами, продаж страхових продуктів.

Руководитель отделения

з 09.2006 по 08.2017 (10 років 11 місяців)
ПАТ КБ Приватбанк, Красилов (Фінанси, банки, страхування)

•Залучення клієнтів-кладчиків;
•відкриття та ведення депозитних та поточних рахунків;
•відкриття карткових рахунків у національній та іноземній валюті з їх подальшим обслуговуванням;
•продаж та облуговування кредитних карт (карт класу GOLD);
•виплата та відправка грошових переказів;
•залучення клієнтів на пенсійне обслуговування;
•відкриття пенсійних та соціальних карт та їх обслуговування;
•випуск карт Юніор та їх обслуговування;
•Проведення уроків та занять з дітьми у Бізнес школі Юніорбанку;
•продаж страхових продуктів;
•навчання клієнтів Мобільним додаткам та Приват 24;
•консультації щодо усього спектру банківських продуктів та послуг;
•контроль ведення документів дня;
•організація роботи співробітників роздрібного бізнесу на відділенні;
•робота з «слабым звеном»;
•стажування нових співробітників;
•активне залучення клієнтів;
•залучення на комплексне обслуговування клієнтів малого та середнього бізнесу;
• залучення вкладів грошових коштів фізичних та юридичних осіб;
•проведення переговорів з торгівельними точками (підприємтсвами) для закючення договорів по прийому банківських карт до оплпти(еквайрінг);
•проведення рекламних акцій;
•проведення переговорів з корпоративними клієнтами по заключенню договорів на обслуговування по "зарплатним" проектам;
•проведення відкриття і закриття каси відділення;
•організація роботи відділення в цілому-контроль та управління персоналом.
•ЗЕД, супровід, купівля-продаж валюти, заведення нових контрактів ЗЕД.
•Збір та супровід документів для кредитування малого та середнього бізнесу (овердрафти, кредитні лінії, лізинг авто та с-г техніки;
•Видача кредитів малому та середньому бізнесу

Освіта

ХФ МАУП

Економика и предпринимательство, финансы, Хмельницкий
Вища, з 2002 по 2008 (6 років 1 місяць)

•2002-2006рр. Хмельницький інститут МАУП сеціалізація фінансовий менеджмент- диплом Бакалавра Фінансів (2006р); 2007-2008рр. Хмельницький інститут МАУП спеціалізація Облік і аудит- диплом спеціаліст Бухгалтер-аналітик.

Знання і навички

Користувач ПК Windows Ведення переговорів Робота з оргтехнікою Графічні редактори Продаж Організаторські здібності Android Організованість 1С:Бухгалтерія iOS Linux АТС Банківські програми Бухгалтерський облік Видавничі системи Електронна таблиця Залучення нових клієнтів Робота з ксероксом Програмування Операційні системи Міні-АТС Робота зі сканером СУБД Текстові редактори Робота з факсом Професійні якості :високий рівень роботоздатності Відповідальність; впевненість у собі Уміння переконувати Комунікабельність Акуратність Дисциплінованість Енергійність Чесність Наполегливість Цілеспрямованість

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

•досвід роботи з комп'ютером на рівні впевненого користувача: операційні системи (Windows, IOS,LINUX,ANDROID), програми (текстові редактори, електронні таблиці, графічні пакети, видавничі системи, СУБД, мови програмування, спеціальні ,банківські програми; 1-С бухгалтерія, ОС IOS та Android).
•Досвід ведення переговорів; залучення клієнтів; організації роботи відділення; виконання необхідних показників; підбір, навчання, та організація роботи кадрів, продаж цілого спектру банківських продуктів як фізичним так і юридичним особам.

•володіння оргтехнікою: (факс, модем, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС, тощо)

Професійні якості :високий рівень роботоздатності; відповідальність; впевненість у собі; комунікабельність; вміння переконувати; дисциплінованість; акуратність; енергійність;чесність; самокритичність; організованість; цілеспрямованість; наполегливість;відсутність нахилу вірішення власних питань в робочий час; стійкість у стресових ситуаціях; здатність швидко зорієнтуватися у складних ситуаціях; легко навчаюсь; прагнення до підвищення професійного рівня; самовдосконалення; професійного зростання, розвитку;адекватне почуття гумору, здатність швидко адаптуватись та навчатись чомусь новому.

Схожі кандидати

Тренер з продажу
25000 грн, Хмельницький

Тренер з продажу
Хмельницький, Вінниця , ще 3 міста

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: