Резюме від 27 вересня 2023 PRO

Віта

Фахівець з публічних закупівель, начальник відділу з організації закупівель, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу з організації закупівель

з 08.2021 по нині (2 роки 9 місяців)
Комунальне підприємство "Черкасиелектротранс" Черкаської міської ради", Черкаси (Державні організації)

1.Забезпечувала складання та затвердження річного плану закупівель і додатку до нього, брала участь у плануванні видатків і визначенні потреби в товарах, роботах і послугах, що закуповуватимуться.
2.Виконувала на підприємстві функції уповноваженої особи згідно Закону України «Про публічні закупівлі»(далі-Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів,робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі-Особливості) -відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель згідно з цим законом в частині складання й затвердження річного плану закупівель і додатку до нього та публічних закупівель товарів, робіт і послуг, що здійснюються у порядку, визначеному Законом та Особливостями (тендери), у відповідності з Положенням про уповноважених осіб КП «Черкасиелектротранс» Черкаської міської ради».
3. Приймала участь у виборі процедур закупівель та організовувала їх проведення.
4.Забезпечувала розробку, складання, погодження, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом та Особливостями, зокрема проектів договорів, на публічні закупівлі товарів, робіт і послуг, що здійснюються у порядку, визначеному Законом та Особливостями (тендери), та згідно чинного законодавства про публічні закупівлі з використанням електронної системи закупівель.
5.Забезпечувала рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця.
6.Забезпечувала оприлюднення інформації та звітів щодо публічних закупівель відповідно до вимог Закону, Особливостей та нормативних документів щодо допорогових закупівель.
7.Надавала в установлений строк необхідні документи та відповідні пояснення, що стосуються закупівель товарів, робіт і послуг для потреб підприємства.
8.Контролювала укладення договорів на закупівлю товарів, робіт та послуг підприємством на предмет відповідності вимогам Закону та Особливостей.
9.Забезпечувала відслідковування обсягів здійснених підприємством закупівель товарів, робіт і послуг по кодам і групам згідно річного плану закупівель.
10.Представляла інтереси підприємства з питань, пов’язаних зі здійсненням закупівель.
11.Здійснювала моніторинг змін у законодавчому і нормативному забезпеченні функціонування системи публічних закупівель в Україні.
12.Забезпечувала щомісячне подання інформації директору підприємства про коливання ціни електричної енергії на внутрішньодобовому ринку, ринку“на добу наперед”та середньозважених цін на електричну енергію по Об’єднаній енергетичній системі України. За результатами проведеного моніторингу діяла в межах чинного законодавства України.
13.Забезпечувала ведення реєстру укладених підприємством договорів на закупівлю товарів, робіт та послуг та контролювала передачу оригіналів договрів до бухгалтерії підприємства.
14.Розробляла посадові інструкції підлеглих працівників.

Фахівець з публічних закупівель

з 10.2020 по 07.2021 (9 місяців)
ТОВ "Прозорі закупівлі Черкаси", м. Черкаси (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Участь у державних закупівлях як "Замовник":
Планування закупівель та формування річного плану закупівель в електронній системі закупівель;
Оприлюднення на відповідних веб-сайтах;
Організація та проведення закупівель товарів, робіт та послуг відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі»;
Підготовка відповідних документів щодо проведення закупівель відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», у тому числі тендерної документації, внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації (у разі наявності вимог/скарг);
Аналіз проведених закупівель, тендерних пропозицій учасників торгів та визначення переможця закупівлі;
Укладення договорів.
Участь у державних закупівлях як "Учасник":
Запит та вивчення конкурсної документації, роз'яснень та змін;
Оперативна підготовка повного пакету документів;
Розміщення тендерної пропозиції на відповідному сайті;
Проведення переговорів, укладання договорів з клієнтами.

Фахівець з публічних закупівель

з 10.2019 по 10.2020 (1 рік)
Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області, м. Черкаси (Державні організації)

Здійснення аналізу закупівель на рахунок визначення потреби, планування, розробка технічного завдання, складання документації закупівель, моніторингу вартості закупівлі, оприлюднення на відповідних веб-сайтах, об'єктивна оцінка пропозиції учасників торгів, укладання договорів, складання протоколів, ведення встановленої звітності. Уповноважена особа відповідальна за організацію і проведення закупівель (організаційне та документальне супроводження закупівельного процесу, забезпечення організації та проведення у встановленому порядку процедур закупівель).

Головний спеціаліст юрисконсульт юридичного відділу Управління Пенсійного фонду України в м. Черкасах Черкаської області

з 01.2017 по 10.2019 (2 роки 9 місяців)
Управління Пенсійного фонду України в м. Черкасах Черкаської області, Черкаси (Державні організації)

-Проведення інформаційно-довідкової роботи із законодавства;
-Складання та подання звітності;
-Представлення інтересів управління в судах та інших органах, підготовка необхідних документів, здійснення контролю за розглядом позовних заяв у судах, контроль їх виконання та терміни оскарження;
-Організація та ведення претензійно - позовної роботи;
-Ознайомлення з матеріалами виконавчого провадження;
-Контроль за своєчасністю передачі виконавчих документів у відповідні відділи державної виконавчої служби;
- Участь у роботі тендерного комітету;
- Підготовка документів для участі в тендерних закупівлях;
- Організація та здійснення комплексу робіт пов'язаних з проведенням тендерів(річний план закупівель, додаток до річного плану закупівель, документація конкурсних торгів, робота з веб-порталом з державних закупівель, ділове листування, підписання договору, звітування по закупівлям, листування з державними органами).
- Постійний моніторинг змін в тендерному законодавстві;
- Перегляд та редагування господарських договорів.

Головний спеціаліст відділу з призначення та перерахунку пенсій

з 04.2014 по 01.2017 (2 роки 9 місяців)
Управління Пенсійного фонду України в м. Черкасах Черкаської області, м. Черкаси (Державні організації)

1. Приймала рішення про перерахунок пенсій та рішення про відмову в перерахунку пенсій відповідно до законодавства.
2. Приймала рішення про перерахунок пенсії за особливі заслуги перед Україною.
3. Забезпечувала дотримання термінів щодо перерахунків пенсій.
4. Проводила аналіз сканованих документів пенсійної справи. 5.Перевіряла право, наявність документів та відповідної інформації, що підтверджують право особи на ту чи іншу виплату або надбавку.
6. Здійснювала контроль щодо результатів проведення зустрічних перевірок довідок про стаж та заробітну плату.
7. Брала участь у проведенні інформаційно-роз’яснювальної роботи з питань пенсійного забезпечення.
8. Забезпечувала відпрацювання заяв щодо запиту пенсійних справ у зв’язку зі зміною місця проживання одержувачів пенсій.
9.Формувала та вела пенсійні справи, забезпечувала їх облік та зберігання.
10. Ініціювала проведення перевірок обгрунтованості видачі документів, наданих для перерахунків пенсій відповідно до законодавства.
11. В разі необхідності, в межах своєї компетенції, приймала участь в розгляді звернень громадян.
12. Складала та аналізувала, в установленому порядку звітність з питань пенсійного забезпечення.

Освіта

НУ "Одеська юридична академія"

Правознавство, Черкаси-Одеса
Вища, з 2006 по 2012 (5 років 9 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Windows Internet Explorer Adobe Photoshop Email Робота з оргтехнікою Opera Mozilla Firefox Графічні редактори MS Paint WordPad Операційні системи ILovePDF

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Особисті дані: Відповідальна. Комунікабельна. Пунктуальна. Порядна. Тактовна у спілкуванні з людьми. Здатна до навчання та перенавчання. Уміння аналізувати та самостійно приймати рішення.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: