Резюме від 4 жовтня 2017

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/4268382

Юрисконсульт, заступник директора

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Хмельницький

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Ковальчук Наталія Олексіївна
Дата народження: 26.11.1983 року
Сімейний стан: одружена, маю сина (10 років)
Місце проживання: м. Хмельницький, вул. Вишнева 4/1, кв. 1
Телефон: моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Розмір заробітної плата: по домовленості сторін
Мета: отримання посади спеціаліста з діловодства, помічника керівника
Освіта:
01.09.2001 – 29.06.2005 рр. – навчання в Міжрегіональній Академії управління персоналом за спеціальністю «Правознавство» (спеціалізація «Комерційне та трудове право»). Здобула кваліфікацію бакалавра права.
01.09.2005 – 20.06.2006 рр. – навчання в Міжрегіональній Академії управління персоналом за спеціальністю «Правознавство» (спеціалізація «Комерційне та трудове право»). Отримала кваліфікацію юриста.
Досвід роботи:
1. Офіційно:
02.03.2010 р. – 28.08.2010 р. – перебувала на обліку в Хмельницькому міському центрі зайнятості.
01.10.2010 р. – 31.10.2011 р. – ТОВ «УКРХІМЕНЕРГО», юрисконсульт.
01.11.2011 р. – 01.02.2013 р. – ДП «ТРАНС-БУД-ТЕХНОЛОГІЇ-ЗАХІД», директор.
Посадові обов’язки:
Керівництво колективом у складі 10 чоловік;
Ведення переговорів, вирішення адміністративно-кадрових питань;
Забезпечення фінансово-господарської діяльності підприємства;
Планування роботи підприємства.
02.02.2013 р. – 01.09.2013 р.- ТОВ «УКРХІМЕНЕРГО», юрисконсульт.
Посадові обов’язки:
Повне правове забезпечення фінансово-господарської діяльності підприємства;
Складання, експертиза, супровід договорів; Розроблення корпоративних документів: протоколів, статутів, заяв, реєстраційних документів.
Підготовка тендерної документації для участі підприємства в конкурсних торгах по закупівлі товарів, робіт та послуг за кошти державного бюджету;
Робота з боржниками, складання позовних заяв з повним пакетом необхідних документів для розгляду справ у судовому порядку;
Робота з державними органами;
Корпоративних документів: протоколів, статутів, заяв, реєстраційних документів.
Ведення кадрової документації на підприємстві;
Консультування працівників підприємства з юридичних питань.
29.11.2013 р. – 27.07.2014р. - перебувала на обліку в Хмельницькому міському центрі зайнятості.
28.07.2014р –10.04.2015р. – Приватне мале підприємство «Сковод» – юрисконсульт
Посадові обов’язки:
Повний юридичний супровід діяльності підприємства;
Ведення кадрового діловодства.
02.10.2015р –22.06.2016р. – ТОВ «Гікон» – юрисконсульт
Посадові обов’язки:
Повний юридичний супровід діяльності підприємства;
Ведення кадрового діловодства;
Робота з державними органами.
11.07.2016р – по теперішній час – приватне підприємство – заступник директора з юридичних питань
2. Неофіційно:
15.04.2013 р. – 27.07.2014р. – помічник адвоката
Посадові обов’язки:
Підготовка, аналіз, написання процесуальних документів, у тому числі документів, пов'язаних з судовими процесами: позовів, заперечень, скарг, клопотань, заяв, пояснень;
Представництво інтересів клієнтів у судових органах по цивільних, трудових, господарських, адміністративних спорах.
Професійні навички:
Володію українською, російською мовами вільно та англійською зі словником;
Досвідчений користувач комп'ютером (пакет Windows, Microsoft Office, Liga, Internet) та 1C бухгалтерії 7.7;
Вміння грамотно та коректно вести переговори;
Здатність формулювати та обґрунтовано доводити власну точку зору в спірних питаннях.
Професійні якості:
Високий рівень працездатності, відповідальність;
Дисциплінованість, акуратність;
Цілеспрямованість, комунікабельність, пунктуальність, легко та швидко навчаюсь новому.
Додаткова інформація:
Наявність водійського посвідчення категорії «В» та власного автомобіля.
20.09.2017р.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: