- PRO
Вікторія
Економіст-бухгалтер
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 45 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4282195/
Досвід роботи
Провідний економіст
з 10.2019 по 06.2022
(2 роки 8 місяців)
КНП КОР "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ", Киев (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Складання штатного розпису та тарифікаційних списків лікарні згідно із затвердженою структурою управління, схемами посадових окладів, фондами заробітної плати і чинними нормативами, внесення до них змін, зумовлених появою нових видів діяльності (посад), властивих ринковій економіці. Здійснення контролю за додержанням штатної дисципліни, витрачанням фонду заробітної плати, за правильністю встановлення найменувань професій, застосуванням тарифних ставок і розцінок, посадових окладів, доплат, надбавок і коефіцієнтів до заробітної плати, за тарифікацією робіт і встановленням відповідно до кваліфікаційних довідників розрядів і категорій, а також за додержанням режимів праці та відпочинку, норм трудового законодавства. Участь у підготовці проекту колективного договору. Надання місячних та квартальних форм звітності до державної служби статистики України. Складання проектів наказів про затвердження посадових окладів, надбавок, плану фонду робочого часу, внесення пропозицій щодо змін в оплаті праці. Підготовка вихідних даних для складання проекту річного фінансового плану по заробітної платі, виконання розрахунків й обґрунтування до них. Складання та здача внутрішніх звітів на запити керівництва, розрахунок квартальних звітів по заробітної платі для національної служби здоров'я України. Оприлюднення інформації щодо використання публічних коштів на єдиному веб-порталі (e-data.gov.ua). Виконання окремих службових доручень свого безпосереднього керівника.
Бухгалтер
з 12.2018 по 04.2019
(4 місяці)
ТОВ "Імпорт - Офіс Україна", Киев (Продаж канцелярії)
- робота в системі Клієнт - Банк ; - проведення в 1 С банківських виписок; - звірка взаєморозрахунків з контрагентами; - реєстрація податкових накладних;.
Фахівець з планування закупівель
з 10.2017 по 08.2018
(10 місяців)
ТОВ "Транспортна компанія "SAT", Київ (Транспорт, логістика)
- формування заявок на оплату товарів, робіт та послуг в програмі 1С Казна;
- організація складських операцій, а саме: формування приходних та расходних накладних в програмі 1С;
- ведення звітів в програмі 1 С Бухгалтерія, про використання грошових коштів підрозділами Компанії;
- формування місячних звітів;
- вхідна кореспонденція;
- ведення статистичних звітів по використанню ТМЦ підрозділами Компанії.
Економіст 1 категорії; економіст з праці 1 категорії; фахівець з державних закупівель за суміщенням
з 03.2015 по 07.2017
(2 роки 4 місяці)
Навчально-науковий медичний комплекс "Університетська клініка" Харківського національного медичного університету, Харьков (Професійні та періодичні осмотри)
-складання перспективних та поточних планів, визначення вартості робіт і цін на послуги;
-складання графіків та табелів обліку робочого часу адміністративно-управлінського та господарчо-обслуговуючого персоналу клініки;
-складання кошторисів по статтям витрат у розрізі кодів економічної класифікації за рахунок загального фонду з додатками розрахунків по КЕКВ, проведення аналізу їх виконання;
-складання штатних розписів і тарифікаційних списків;
-оформлення договорів на закупівлю медикаментів та іншої медичної продукції, харчування і послуг;
-надання форм звітності до державної служби статистики України;
-складання проектів наказів про затвердження посадових окладів, надбавок, плану фонду робочого часу, внесення пропозицій щодо змін в оплаті праці;
-складання бюджетних запитів;
-внесення інформації в базу даних програми 1С;
-планування, складання та затвердження річного плану закупівель;
-вибір процедури закупівлі;
-проведення процедури закупівлі;
-вибір переможця;
-складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом «про Публічні закупівлі»;
-оприлюднення інформації та звіту на сайті щодо публічних закупівель відповідно Закону;
-складання та здача внутрішніх звітів на запити керівництва.
Старший диспетчер деканату 5-го факультету з підготовки іноземних студентів
з 03.2007 по 02.2014
(6 років 11 місяців)
Харківський національний медичний університет, Харьков (Освіта, наука)
планування і керівництво навчально-виховної, методичної і наукової роботи на факультеті;
- контроль спільно з завідуючими кафедрами та навчально-методичною комісією за якістю лекцій, лабораторних і практичних занять, семінарів, навчальних та виробничих практик та інших видів навчальної діяльності;
-контроль і аналіз стану навчальної та трудової дисципліни, контроль за відвідуванням навчальних занять студентами;
-контроль за дотриманням трудової дисципліни викладачами;
-допуск студентів до екзаменаційних сесій і до складання державних іспитів, захисту дипломних чи кваліфікаційних робіт;
-організація обліку успішності студентів, ведення журналів академічних груп, заповнення заліково-екзаменаційних відомостей, ведення навчальних карток і іншої студентської документації, підведення підсумків та аналіз сесій;
-організація і контроль за ліквідацією академічної заборгованості студентами;
-переведення студентів з курсу на курс, з однієї форми навчання на іншу, надання академічних відпусток, повторне навчання, міжвузівський перевід, другу освіту, відрахування, поновлення, зарахування і випуск студентів, зміна прізвищ, ведення контингенту студентів, своєчасна підготовка наказів з особового складу студентів;
-оформлення академічних довідок;
-подання матеріалів до статистичних звітів та звітів про роботу факультету;
-ведення діловодства та навчально-методичної документації у відповідності до затвердженої номенклатури справ по деканату;
-підготовка і здача справ до архіву;
-забезпечення збереження у належному стані всіх документів та штампів деканату.
Старший інспектор; економіст з праці та планування 2 категорії
з 11.1998 по 03.2007
(8 років 4 місяці)
Державне підприємство «Завод імені Малишева» філія «Комерційне управління», Харьков (Виробництво)
здійснювання контролю за своєчасним виконанням працівниками підприємства виданих наказів та розпоряджень; розробляння методики такого контролю, ведення карток контролю виконання наказів, розпоряджень і доручень керівника підприємства;
- планування робочого дня керівника підприємства (зустрічі, телефонні дзвінки, прийом відвідувачів тощо);
- здійснювання технічного забезпечення діяльності керівника підприємства (замовлення транспорту, організація зустрічей, переговорів тощо);
- оформлення протоколів і складання різних документів за результатами заходів;
- у межах своєї компетенції підготовка проектів наказів і розпоряджень керівника підприємства, а також за його дорученням проекти інших матеріалів і документів, що стосуються діяльності підприємства;
- ведення діловодства;
- запис на прийом до керівника підприємства, організація прийому відвідувачів;
- виконання окремих доручень керівника підприємства щодо управління персоналом, здійснювання контролю за роботою окремих категорій працівників;
- виконання інших обов'язків та доручень керівника підприємства у межах своєї компетенції і спеціалізації за додатковими видами діяльності;
- складання планів соціального розвитку колективу підприємства, у розробленні та здійсненні заходів щодо зміцнення трудової дисципліни, скорочення плинності кадрів, посилення контролю за використанням робочого часу і додержанням правил внутрішнього трудового розпорядку;
- складання штатних розписів згідно із затвердженою структурою управління, схемами посадових окладів, фондами заробітної плати і чинними нормативами, внесення до них змін, зумовлених появою нових видів діяльності (посад), властивих ринковій економіці;
- здійснювання контролю за додержанням штатної дисципліни, витрачанням фонду заробітної плати, за правильністю встановлення найменувань професій, застосуванням тарифних ставок і розцінок, посадових окладів, доплат, надбавок і коефіцієнтів до заробітної плати, за тарифікацією робіт і встановленням відповідно до кваліфікаційних довідників розрядів і категорій, а також за додержанням режимів праці та відпочинку, норм трудового законодавства;
- участь у підготовці проекту колективного договору і контроль виконання прийнятих зобов’язань.
Освіта
Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»
Спеціальність – облік і аудит, кваліфікація – економіст менеджер, Харьков
Вища, з 1999 по 2005 (5 років 10 місяців)
Харківський механічний технікум ім. О.О.Морозова
Спеціальність – економіка підприємства, кваліфікація – економіст-бухгалтер, Харьков
Середня спеціальна, з 1996 по 1998 (1 рік 8 місяців)
Додаткова освіта та сертифікати
Курси 1С бухгалтерії, учбовий центр «Промінь»
2014, 3 месяца
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- 1С
- Користувач Internet
- M.E.Doc
- Prozorro
Додаткова інформація
-навики роботи з комп’ютером – рівень користувача ( програми Word, Excel, 1С, M.E. Doc; Prozorro; Інтернет).
Особисті якості: аналітичне мислення, вміння швидко оцінювати ситуацію і приймати рішення, відповідальність, наполегливість, комунікабельність, добросовісне відношення до роботи і прагнення до професійного росту.
Схожі кандидати
-
Фінансовий менеджер, бухгалтер, економіст
Київ -
Економіст, помічник бухгалтера
Київ -
Бухгалтер, економіст
Київ -
Економіст, бухгалтер
Київ, Обухів -
Ведущий бухгалтер, экономист
Київ, Полтава, Дистанційно