Резюме от 15 ноября 2017

Лукашук Анна Миколаївна

Юрист, адміністратор, 6 000 грн/мес.

Полная занятость.

Дата рождения:
10 августа 1990 (27 лет)
Город:
Ровно


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

В. О. Начальника юридичного відділу

с 10.2013 по наст. время (4 года 1 месяц)
ТОВ "СЕЙКО", Киев (громаське харчування)

- претензійна робота (представлення інтересів в господарських, цивільних, адміністративних судах);
- складання всіх видів процесуальних документів (претензії, позовні заяви, клопотання, відзиви на позовні заяви та претензії, апеляційні та касаційні скарги на рішення та ухвали суду);
- участь в виконавчому провадженні;
-правова експертиза складання проектів та супровід договорів (оренда, підряд, агентські договори, франчайзинг, маркетингові договори, фінансова допомога, тощо).
-юридичний супровід діяльності підприємства в контролюючих органах( участь та підготовка в планових та позапланових перевірках, підготовка відповідей на акти, запити, тощо);
-участь в запровадженні на підприємстві стандартів НАССР на всіх етапах виробництва (відвідала семінар Олександра Мусатова та Руслана Петренко «Керування кухнею: НАССР»);
-організація роботи і управління юридичним відділом;
- планування та формування бюджету відділу на наступний рік;
-надання юридичних консультацій та допомога структурним підрозділам підприємства;
- стягнення страхових відшкодувань по договорах страхування автотранспорту та нерухомого майна;
- отримання ліцензій на міжнародні автомобільні первезення.

Юрист

с 02.2012 по 09.2013 (1 год 7 месяцев)
ТОВ "СЕЙКО", Киев (общественное питание)

-загальний юридичний супровід діяльності чотирьох підприємств ( відкриття/ закриття рахунків в банках; внесення змін в установчі документи, державна реєстрація та припинення юридичних осіб, ділова переписка та переговори з контрагентами;)
-правова експертиза та складання проектів договорів (оренда, підряд, поставка, агентські договори, договори про надання послуг тощо).
-постановка/зняття з обліку автомобілів підприємства, стягнення страхових відшкодувань.
-представництво інтересів компанії в державних органах та інших організаціях (отримання дозволів, ліцензій, декларацій, технічних умов, тощо).
-ведення кадрового діловодства (оформлення прийому, звільнення та переведення на роботу; повідомлення ДФС про прийнятих працівників; співпраця з центром зайнятості; ведення трудових книжок; видання положень, інструкцій, тощо).


Образование

Київський національний економічний університет

Юридичний, правознавство, Киев

Высшее, с 09.2007 по 05.2012 (4 года 8 месяцев)


Профессиональные навыки

  • Навыки работы с компьютером
    впевнений користувач офісних (MS Office) та комунікаційних (E-mail, Internet, Outlook,) програм, професійно – пошуковими системами Ліга, НАУ, Рада тощо; базові знання M.E.DOC та 1С.

Знание языков

  • Украинский — эксперт
  • Английский — средний
  • Русский — эксперт

Дополнительная информация

- висока працездатність; уміння швидко і ефективно вирішувати поставлені завдання;
- наполегливість у досягненні поставленої мети; стресостійкість;
- здатність працювати як в команді, так і індивідуально; ініціативність;
- уміння швидко встановлювати контакти з новими людьми;
- розвинені аналітичні здібності, увага до деталей;
- високий ступінь відповідальності.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: