Резюме від 10 листопада 2023 PRO

Галина

Менеджер проєктів, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
54 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер по роботі з клієнтами (онлайн-продажі)

з 09.2023 по 10.2023 (1 місяць)
Тактичний одяг та амуніція, Київ (Роздрібна торгівля)

Продаж товарів інтернет-магазин; маркетплейси: Rozetka, Prom, Епіцентр, KASTA; дропшипинг; оптові продажі
- разміщення товарів на онлайн-платформах(опис, фото, таблиці завантаження, актуальні залишки)
- робота с замовленнями(KeyCRM, кабінет маркетплейсів, Телеграм, накладні, рахунки,ТТН, контроль доставок и оплат, складу, повернень)
- договорна робота, звіти, аналітика, робота в SAP(BAF).

Керівник направлення по роботі з маркетплейсами

з 07.2021 по 02.2022 (7 місяців)
FIORI Company, Київ (Роздрібна торгівля)

- заключення договорів з маркетплейсами(Розетка, Епіцентр, Каста, F.ua), транспортними компаніями.
- разміщення товарів на маркетплейсах(опис, фото, таблиці завантаження, актуальні залишки)
- робота с замовленнями(кабінет маркетплейсів, ТТН, контроль доставок и оплат, складу, повернень)
- звіти, аналітика, робота в 1С Предпрємство

Керівник клієнтського сервісу інтернет-магазину

з 12.2018 по 05.2021 (2 роки 5 місяців)
Інтернет-магазин зоотоварів, Київ (Роздрібна торгівля)

Організувала роботу відділу «з нуля» з прийому, обробці, доставці та оплати замовлень інтернет-магазину зоотоварів.
- створила та контролювала бізнес-процеси з обробки та доставки замовлень покупців через кошик, дзвінок та інші засоби комунікації
- робота з договорами постачальників та підрядників
- підібрала персонал, навчила, контролювала
- складала та аналізувала звітності та бюджет
- контролювала логістичні процеси
- приймала участь в інветарізації складських залишків

Директор

з 09.2016 по 10.2017 (1 рік 1 місяць)
ТОВ "КСИФОС" (Керуюча компанія), Київ (Нерухомість)

Досягнення: за час роботи на об'єкті 100% заповнюваність та доходність від оренди офісно-складського комплексу(10000 м.кв) зросла на 50%.

- укладення договорів з орендарями
- організація роботи з пошуку орендарів
- підвищення прибутковості об'єкта комерційної нерухомості
- контроль дебіторської заборгованості та виконання договірних зобов'язань орендарів
- організація та контроль роботи персоналу на об'єкті
- складання бюджету місячного і контроль його виконання
- складання фінансової звітності засновникам
- розробка та впровадження заходів щодо зменшення витрат на комунальні послуги
- контроль за виконанням робіт і послуг підрядних організацій
- планування ремонтних робіт

Керуючий інтернет-магазином, власник

з 09.2012 по 07.2014 (1 рік 10 місяців)
Інтернет-магазин, Київ (Роздрібна торгівля)

- Створення сайту власного інтернет-магазину біжутерії та подарункових наборів на торговому майданчику Prom.ua та його просування у соціальних мережах.
- Пошук оптових постачальників продукції збільшення асортименту магазину.
- Ведення інтернет-магазину: адмінка, прийом замовлень, обробка, відправка (доставка) замовлень.
- Аналіз статистики, проведення рекламних компаній (купівля посилань)

Директор

з 11.2003 по 08.2011 (7 років 9 місяців)
ДП "ОМНІ-Сервіс", Київ (Видавництво, поліграфія)

•Організувала роботу компанії в Україні "з нуля" (контроль за юридичним оформленням, пошук підрядників та заключення договорних обов'язків, підбір та навчання персоналу, виробництво, логістика, склад)
• Управління персоналом (компанія складалася з 5 підрозділів + філія у м.Житомир):

Освіта

Київский політехніческий інститут

Приладобудівний факультет, інженер оптик-конструктор, Київ
Вища, з 1987 по 1993 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

тренінг «Мотивація в управленні персоналом»

2005

тренінг «Прогнозування, планування та бюджетування підприємства»

2007

семінари, вебінари по інтернет-маркетингу (WebPromo, ТопЭксперт, I-marketing.ua и др).

2014-2015

Створення онлайн-шкіл (онлайн-курсів)/Вебінари, конференції, статті, розсилки.

2020

курс «Основи цифрового маркетингу» Google Digital Workshop (ИД аккредитации: NEZ 9DX SDR)

2020

Менеджер з соціальних медіа(SMM-просування), НАУ

2023, 1 місяць

Знання і навички

MS Office 1С:Предприятие CRM Битрикс24 АТС Binotel Электронная коммерция Управління персоналом Ведення переговорів Тайм-менеджмент Планування бюджету Ведення первинної бухгалтерської документації Складання фінансової звітності Відповідальність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

Професійний досвід та отримані навички:

• Організація роботи персоналу (планування, розподіл обов'язків, контроль виконання виконання завдань, виконання вимог корпоративного кодексу та правил внутрішнього трудового розпорядку).
• Створення сайту власного інтернет-магазину на торговому майданчику Prom.ua
• Інтернет-маркетинг, проведення рекламних компаній через Google AdWords.
• Аналіз Статистики Яндекс та Гугл.
• Управління комерційною нерухомістю.
• Бізнес-процеси в інтернет-магазині.
• Основи керування проектами SCRUM.
• Організація планування роботи та контроль за виконанням намічених планів.
• Укладання договорів, угод та контроль за їх виконанням.
• Розробка та проведення тренінгу «Діловий етикет для офіс-менеджерів».

Особистісні характеристики:
Відповідальність, вміння захоплювати за собою інших, націленість на результат, пунктуальність, порядність, комфортно себе почуваю, набуваючи нового досвіду та знань, вважаю себе сучасною людиною.

Хобі та захоплення:
Фотографія.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: