Резюме від 17 лютого 2022 PRO

Аліна

Менеджер онлайн-підтримки, 10 000 грн

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
27 років
Місто проживання:
Бориспіль
Готовий працювати:
Бориспіль, Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, Facebook та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Асистент

з 03.2021 по нині (3 роки 2 місяці)
Avon, Киев (Avon - це сучасна компанія повного циклу з власним виробництвом, системою доставки та дистрибуції.)

Основні обов'язки згідно посадової інструкції:
- ведення документообігу компанії;
- прийом, реєстрація, облік, зберігання, доставка по відділах вхідної кореспонденції;
- забезпечення своєчасного відправлення вихідної документації, створення товарно-транспортних накладних та комунікація з кур'єрськими службами;
- електронний документообіг, ведення ділової переписки з партнерами;
- реєстрація наказів та вихідних листів;
- підготовка документів до підписання;
- участь в організації масових заходів, корпоративів;
- прийом, розподіл вхідних/вихідних дзвінків;
- замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
- оформлення відряджень співробітників;
- замовлення трансферів;
- облік особового складу працівників, контроль своєчасного внесення змін в базі даних;
- замовлення обідів для працівників офісу, комунікація з постачальниками.

Секретар

з 03.2018 по 06.2019 (1 рік 3 місяці)
ТОВ "Авантаж 7", Хмельницький (Автобізнес та автосервіс)

Обов'язки згідно посадових вимог:
- електронний документообіг;
- оформлення звітів, ведення ділової переписки;
- підготовка, за вказівкою керівника, проектів, окремих наказів, довідок, листів та інших документів;
- доведення до відома присутніх та відповідальних за виконання доручень про терміни виконання;
- прийом і реєстрація заяв, листів;
- підготовка офісного приміщення до робочого дня;
- прийом, реєстрація, зберігання, облік, доставка по підрозділах і розсилка вхідної та вихідної документації;
- замовлення офісної канцелярії, витратних матеріалів;
- ведення документації з охорони праці;
- слідкування за проведенням інструктажів з охорони праці та пожежної безпеки;
- оформлення списків на навчання працівників з охорони праці та пожежної безпеки;
- слідкування за своєчасним проходженням медичної комісії працівників компанії;
- облік особового складу підприємства, його підрозділів згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації;
- оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій і наказів керівника підприємства;
- облік надання відпусток працівникам, контроль за складанням і додержанням графіків чергових відпусток;
- обробка табелів обліку робочого часу, розрахунок листків непрацездатності, відпусток;
- складання заявок на спецодяг;
- своєчасна видача спецодягу та новорічних подарунків.

Освіта

Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г.Короленка

Психолого-педагогічний, Психологія, Полтава
Вища, з 2017 по 2018 (1 рік 3 місяці)

СумДПУ імені А.С. Макаренка

Навчально-науковий інститут педагогіки та психології, початкова освіта, Сумы
Вища, з 2015 по 2017 (1 рік 9 місяців)

Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка

Педагогіки та психології, початкова освіта, Лебедин
Незакінчена вища, з 2011 по 2015 (3 роки 10 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Intel Teach Program

2013, 6 місяців

Знання і навички

MS Excel MS Office MS Word Користувач ПК MS PowerPoint Windows Adobe Photoshop Користувач Internet MS Outlook Opera Internet Explorer Mozilla Firefox Email Outlook Express Робота з оргтехнікою WordPad Графічні редактори Операційні системи MS Paint Робота з факсом ABBYY FineReader ABBYY Express Міні-АТС Ділове листування Робота з великою кількістю документів Раціональний розподіл часу

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — просунутий
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Шукаю ДОДАТКОВУ РОБОТУ з індивідуальним графіком, яку буде легко поєднати з основною.
Набуті професійні навички: за час навчання, практики та попереднього місця роботи набула навичок самостійного прийняття складних рішень, комп’ютерних навичок, аналізу інформації, керування власним часом, навички роботи з документацією.

Особисті якості: Відповідальна, комунікабельна, пунктуальна, стресостійка, завжди націлена на результат, прагну постійно розвиватися, легко засвоюю нові знання.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: