Резюме від 13 жовтня 2017

Ирина

Аналитик, менеджер по закупкам, экономист, бухгалтер, 7 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто проживання:
Житомир
Готовий працювати:
Дистанційно, Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Трембус Ірина Олексіївна
Рік народження: 1986
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мінімальний рівень заробітної плати: 7 000 грн.

Ціль: отримати посаду аналітика, економіста, менеджера по закупкам, бухгалтера

Досвід професійної і трудової діяльності:
вересень 2012 – жовтень 2017 – ТОВ “Ручний інструмент” (оптова та роздрібна торгівля інструментом), суміщення посади менеджера по закупівлі товару та начальника відділу аналітики.
Основні обов’язки:
- формування замовлень постачальникам згідно замовлень покупців, підтримання оптимальних товарних запасів на складі;
- контроль взаєморозрахунків з постачальниками;
- пошук нових постачальників, підтримання контактів з діючими постачальниками;
- написання рекламацій постачальникам;
- ціноутворення на основі прайсів постачальників;
- аналіз товарних груп, визначення лідерів по принципу Парето;
- написання регламентів для співробітників компанії, розробка системи звітності для контролю роботи персоналу;
- контроль виконання регламентів співробітниками компанії;
- розробка технічних завдань для програміста для подальшого впровадження в програму 1С;
- участь в написанні технічного завдання, тестуванні програми Торговий Агент для автоматизації роботи торгових представників;
- формування звітності для оцінки результатів роботи торгових представників.
серпень 2008 – вересень 2012 – ТОВ “Формула Плюс” (оптова та роздрібна торгівля будівельними матеріалами), аналітик
Основні обов’язки:
- формування і ведення регламентованої звітності компанії;
- формування звітності, аналіз продаж та ефективності роботи компанії на запит керівництва, торгової команди, роздрібних торгових точок;
- стратегічне та оперативне планування (плани продаж, плани надходження коштів), контроль виконання планів;
- підготовка інформації для проведення щотижневих зборів торгової команди компанії;
-формування звітів для постачальників компанії;
-впровадження та підтримка нових звітів в 1С торгівля 8.1

серпень 2006 – серпень 2008 – ТОВ ВКП “ХарчПак ” (оптова та роздрібна торгівля продуктами харчування), бухгалтер
Основні обов’язки:
-робота в системі “Клієнт-Банк”;
-робота з банківськими виписками, ведення документації по касі підприємства;
-формування звітності про рух грошових коштів підприємства на запит керівництва;
- робота з банками і страховими компаніями, підготовка документів на отримання банківських кредитів, страхування майна;
- ведення взаєморозрахунків з клієнтами.
Березень 2006 – серпень – 2006 – спеціаліст по документообороту
Основні обов’язки:
- робота з первинною документацією, перевірка наявності накладних по реєстрам та правильності їх оформлення;
- обробка замовлень клієнтів.
Освіта:
2003 – 2005 – Житомирський автомобільно – дорожній коледж; спеціальність “Економіка підприємства”; закінчила коледж з червоним дипломом
2005 – 2009 – Державний вищий навчальний заклад “Українська академія бізнесу та підприємництва”; спеціальність “Економіка підприємства”

Додаткова освіта:
Курс Андрія Тисленко “Спеціаліст БІМС: системний аналітик по організації управління” (2012)

Інші навички та знання:
- ПК на рівні впевненого користувача (Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet);
-українська, російська мови – вільно; англійська – базові знання.

Особисті якості:
аналітичне мислення, відповідальність, вміння спілкуватися і знаходити спільну мову з людьми, старанність, стриманість.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: