Резюме от 13 октября 2017

Трембус Ирина

Аналитик, менеджер по закупкам, экономист, бухгалтер, 7 000 грн/мес.

Полная занятость, неполная занятость, удаленная работа.

Дата рождения:
31 августа 1986 (31 год)
Город:
Житомир

Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация

Трембус Ірина Олексіївна
Рік народження: 1986
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Мінімальний рівень заробітної плати: 7 000 грн.

Ціль: отримати посаду аналітика, економіста, менеджера по закупкам, бухгалтера

Досвід професійної і трудової діяльності:
вересень 2012 – жовтень 2017 – ТОВ “Ручний інструмент” (оптова та роздрібна торгівля інструментом), суміщення посади менеджера по закупівлі товару та начальника відділу аналітики.
Основні обов’язки:
- формування замовлень постачальникам згідно замовлень покупців, підтримання оптимальних товарних запасів на складі;
- контроль взаєморозрахунків з постачальниками;
- пошук нових постачальників, підтримання контактів з діючими постачальниками;
- написання рекламацій постачальникам;
- ціноутворення на основі прайсів постачальників;
- аналіз товарних груп, визначення лідерів по принципу Парето;
- написання регламентів для співробітників компанії, розробка системи звітності для контролю роботи персоналу;
- контроль виконання регламентів співробітниками компанії;
- розробка технічних завдань для програміста для подальшого впровадження в програму 1С;
- участь в написанні технічного завдання, тестуванні програми Торговий Агент для автоматизації роботи торгових представників;
- формування звітності для оцінки результатів роботи торгових представників.
серпень 2008 – вересень 2012 – ТОВ “Формула Плюс” (оптова та роздрібна торгівля будівельними матеріалами), аналітик
Основні обов’язки:
- формування і ведення регламентованої звітності компанії;
- формування звітності, аналіз продаж та ефективності роботи компанії на запит керівництва, торгової команди, роздрібних торгових точок;
- стратегічне та оперативне планування (плани продаж, плани надходження коштів), контроль виконання планів;
- підготовка інформації для проведення щотижневих зборів торгової команди компанії;
-формування звітів для постачальників компанії;
-впровадження та підтримка нових звітів в 1С торгівля 8.1

серпень 2006 – серпень 2008 – ТОВ ВКП “ХарчПак ” (оптова та роздрібна торгівля продуктами харчування), бухгалтер
Основні обов’язки:
-робота в системі “Клієнт-Банк”;
-робота з банківськими виписками, ведення документації по касі підприємства;
-формування звітності про рух грошових коштів підприємства на запит керівництва;
- робота з банками і страховими компаніями, підготовка документів на отримання банківських кредитів, страхування майна;
- ведення взаєморозрахунків з клієнтами.
Березень 2006 – серпень – 2006 – спеціаліст по документообороту
Основні обов’язки:
- робота з первинною документацією, перевірка наявності накладних по реєстрам та правильності їх оформлення;
- обробка замовлень клієнтів.
Освіта:
2003 – 2005 – Житомирський автомобільно – дорожній коледж; спеціальність “Економіка підприємства”; закінчила коледж з червоним дипломом
2005 – 2009 – Державний вищий навчальний заклад “Українська академія бізнесу та підприємництва”; спеціальність “Економіка підприємства”

Додаткова освіта:
Курс Андрія Тисленко “Спеціаліст БІМС: системний аналітик по організації управління” (2012)

Інші навички та знання:
- ПК на рівні впевненого користувача (Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet);
-українська, російська мови – вільно; англійська – базові знання.

Особисті якості:
аналітичне мислення, відповідальність, вміння спілкуватися і знаходити спільну мову з людьми, старанність, стриманість.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: