Резюме від 16 листопада 2018

Гиря Юлия Алексеевна

Переводчик английского, 10 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
35 років
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, адресу та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Додаткова інформація

Гиря Юлія Олексіївна

Рік народження: 1983
Сімейний стан: незаміжня, дітей немає.
Місце прописки: м. Суми, пр-кт М. Лушпи, буд. 9, кв. 94.
Нинішнє місце проживання:м. Харків, вул. Біблика, буд. 65, кв. 302
Контактні тел: моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ДОСВІД РОБОТИ:

04/2008 – 04/2010 — прес-секретар голови Сумської обласної державної адміністрації

Обов'язки:

–організація та проведення медіа-заходів за участю голови ОДА (прес-конференцій, брифінгів, підходів до преси);
–підготовка керівника облдержадміністрації до “прямих ефірів” на радіо та телебаченні, інтерв'ю друкованим ЗМІ;
–підготовка публічних виступів керівника області, вітальних адрес і телеграм від його імені;
–медіа-супровід діяльності голови ОДА, підготовка матеріалів на офіційний сайт ОДА www.state-gov.sumy.ua та їх розсилка в комунальні ЗМІ;
–написання прес-релізів, прес-анонсів для журналістів про події та заходи, які відбувалися за участю голови ОДА;
–написання іміджових матеріалів про керівника області в друковані всеукраїнські видання, всебічна підтримка позитивного іміджу очільника області та облдержадміністрації;
–щоденний моніторинг ЗМІ, аналіз матеріалів про діяльність голови облдержадміністрації та її структурних підрозділів.

04/2010 — 09/2010 - головний спеціаліст головного управління зв'язків з громадськістю Сумської облдержадміністрації, управління у справах преси та інформації, відділу інформаційної політики та прес-служби.

Обов'язки — такі ж, як і в 2007 — 2008 роках.

07/2012 – 08/2012 - головний спеціаліст головного управління зв'язків з громадськістю Сумської облдержадміністрації, управління з питань внутрішньої політики, відділу аналітичного забезпечення у справах релігій та національностей

Обов'язки:

–аналіз тенденцій етнонаціонального та етнокультурного розвитку регіону, розробка поточних та довгострокових прогнозів розвитку міжнаціональних та міжконфесійних відносин;
–контроль за дотриманням законодавства щодо прав національних меншин, свободи світогляду і віросповідання та про релігійні організації, узагальнення практики його застосування;
–ведення реєстру релігійних організацій, що діють в регіоні, та культових будівель і приміщень, пристосованих під молитовні, що належать релігійним організаціям та/або використовуються ними;
–попередній розгляд поданих на реєстрацію статутів (положень) релігійних громад, а також змін і доповнень до них, перевірка їх відповідності законодавству та надання пропозицій голові облдержадміністрації.

–09/2012 – 01/2013 – помічник із зовнішньоекономічної діяльності керівника ТОВ «Саноіл» - компанії, яка здійснює вантажні перевезення по Україні та на території Європи (м. Харків, вул. Артема, 25-Б)

–Обов'язки:

–обробка вхідної та вихідної документації;
–ведення ділової переписки, телефонних розмов англійською мовою з метою вирішення поточних питань по роботі з іноземними партнерами та налагодження нових ділових контактів закордоном;
–оформлення заявок на вантажні перевезення по Україні та закордоном;
–пошук, аналіз та систематизація необхідної для керівника інформації;
–прийом відвідувачів;
–забезпечення життєдіяльності офісу.

-01/2013 – 06/2013 – помічник керівника IT-компанії «IUIC» (м. Харків, вул. Чернишевська, 13)

Обов'язки:

–діловодство;
–первинний підбір кадрів на вакансії компанії;
–забезпечення життєдіяльності офісу;
–супровід при зустрічах, перемовинах, допомога в їх організації;
–виконання інших доручень керівника.

-07/2013 – 07/2016 – перекладач-редактор сайту ПВП «Квадро» ((м. Харків, вул. Фесенківська, 12/14)

-Обов'язки:

- проведення зустрічей англійською мовою – усний переклад ( послідовний);
- написання та переклад листів;
- редагування сайту, адаптація англійською мовою;
- проведення відео-конференцій і чатів англійською мовою;
- організація і проведення телефонних розмов з клієнтами;
- реєстрація вхідної та вихідної документації;
- забезпечення життєдіяльності офіса.

-07/2016 - 09/2018 – начальник відділу міжнародних відносин Центра транспорту України (м. Харків, вул. Пушкінська, 79)

-Обов'язки:

-- проведення зустрічей англійською мовою – усний переклад ( послідовний);
-організація, проведення міжнародних заходів;
-налагодження співпраці з клієнтами за кордоном
-- проведення відео-конференцій і чатів англійською мовою.


ОСНОВНА ОСВІТА:

Рік закінчення: 2006
Навчальний заклад: Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка
Спеціальність: Методика викладання англійської мови та зарубіжної літератури, української мови та літератури
Кваліфікація: Спеціаліст

ДОДАТКОВА ОСВІТА:

Рік закінчення: 2012
Навчальний заклад: Харківський регіональний інститут Національної академії державного управління при Президентові України
Спеціальність: публічне адміністрування
Кваліфікація: магістр


ВОЛОДІННЯ ІНОЗЕМНИМИ МОВАМИ:

Українська, російська, англійська — вільно.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Резюме в категорії
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: