Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 20 жовтня 2022 PRO

Сергій

Руководитель call-центра, директор магазина, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто:
Суми

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Оператор чату

з 07.2021 по нині (2 роки 9 місяців)
Pin Up, Суми (Онлайн казино та букмекерська контора)

- Консультація клієнтів стосовно послуг сайту
- Консультація по технічним/фінансовим питанням
- Допомога у вирішенні питань клієнтів

Керівник польового відділу

з 08.2020 по 08.2021 (1 рік)
Servizoria, Суми (Дослідницька компанія з управління Customer Experience)

- Організація / контроль роботи команди (до 10 осіб);
- Набір і навчання персоналу для виконання обов'язків координатора таємних покупців;
- Надання звітів по виконаній роботі команди за звітний період;
- Комунікація та проведення переговорів щодо заманювання нових клієнтів.

Координатор таємних покупців

з 10.2017 по 02.2019 (1 рік 4 місяці)
4Service Group, Суми (Дослідницька компанія з управління Customer Experience)

- Рекрутинг таємних покупців для виконання завдань;
- Закриття наданої квоти в зазначений проміжок часу;
- Навчання таємних покупців правилам виконання завдань.

Спеціаліст з клієнтського досвіду і поширення технологій

з 10.2014 по 01.2021 (6 років 3 місяці)
Lifecell, Сумы (Телекомунікації, зв'язок)

- Обслуговування абонентів мобільного оператора lifecell;
- Укладання письмових договорів з фізичними особами та юридичними особами;
- Комунікація з юридичними особами по виниклим питанням;
- Консультація з питань використання продуктів мобільного оператора і нових технологій (термінали, аксесуари, програмне забезпечення і т.п.);
- Комунікація з колегами відповідальних дирекцій для оперативного вирішення питання клієнта;
- Збирання та підготовка до аналізу зворотного зв'язку від клієнтів;
- Продаж техніки та аксесуарів, консультація по новинках;
- Навчання та коучинг нових продавців в польових умовах на відведеній території (стандарти обслуговування, техніки продажів, послуги і термінали, нові технології);
- Проведення майстер-класів професійної роботи для співробітників в магазинах lifecell;
- Підготовка звітності про рівень підготовки дилерського персоналу;
- Забезпечення високих показників роботи магазинів;
- Перевірка виконання операційних стандартів на відведеній території;
- Перевірка викладки / актуальності товару, рекламних матеріалів;
- Перевірка залишків товару на магазинах згідно брифів;
- Інформування менеджерів з продажу про виявлені невідповідності / порушення стандартів.

Оператор вхідної лінії lifecell

з 02.2012 по 09.2014 (2 роки 7 місяців)
Global Bilgi, Сумы (Телекомунікації, зв'язок)

- Прийом / обробка вхідних дзвінків від абонентів мобільного оператора lifecell;
- Вирішення складних питань при звернення абонентів;
- Обробка телефонних звернень від юридичних осіб;
- Наставництво та допомога у навчанні нових співробітників, які почали працювати в колл-центрі;
- Контроль і досягнення ключових показників колл-центру;
- Взаємодія з іншими підрозділами компанії з метою оперативного вирішення питань вдосконалення бізнес-процесів і якості надання послуг.

Досягнення:

- Кращий співробітник року за показником Performance (оцінка роботи) в 2013 р;
- Кращий співробітник місяця за показником Performace (2012 - 2014 рр.) 10 раз

Освіта

СумДУ

Електронні інформаційні технології / Інформатика, Сумы
Вища, з 2007 по 2013 (5 років 4 місяці)

Знання і навички

MS Office Користувач Internet Windows Adobe Photoshop Здатність до навчання Програмнне налаштування смартфонів (перепрошивка) Програмне налаштування ПК

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

ДОДАТКОВІ ТРЕНІНГИ:

- Time Management;
- Conflict Management;
- Ефективні комунікації (communication for result);
- Техніки продажу;
- Особливості роботи тренера;
- Типи людей і робота з ними;
- Робота тренера у польових умовах.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:

- Уміння у короткі терміни вибудовувати взаємини з людьми, знаходити спільну мову;
- Високий ступінь відповідальності і самоорганізації, а так само наявність незмінного правила виконувати всі завдання і домовленості точно в обумовлені терміни;
- Стресостійкість і вміння приймати ефективні рішення в короткий проміжок часу;
- Аналітичний склад розуму, вміння виконувати декілька завдань одночасно, контролювати паралельні процеси і т.д., багатозадачність;
- Уміння працювати як індивідуально, так і в команді;
- Швидка здатність до навчання, а так само вміння і бажання передавати свій досвід і знання іншим;
- Уміння працювати в режимі великого навантаження і приймати правильні рішення в стресових ситуаціях.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: