Резюме від 7 листопада 2018

Галина

Водитель-курьер со своим авто, экспедитор, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто:
Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

MS Office Користувач ПК Користувач Internet Email ІС-ПРО

Додаткова інформація

Криса Іван Іванович

Дата народження: 20.04.1976.
Місце народження: м.Ужгород, Закарпатська обл..
Домашня адреса: 88014, будинок 18, квартира 8, вул.Оноківська, м.Ужгород
Сімейний стан: одружений, маю доньку та сина
Мобільний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи:

- 24.07.2008р. – 14.10.2009р. – касир АБ «Авто ЗАЗ Банк» - фактично займався матеріально-технічним постачанням відділення;
- 01.08.2007р. – 21.07.2008р. – в.о. начальника загального відділу УФ ВАТ АБ «Укргазбанк», 10.10.2006р. – 01.08.2007р. – водій адміністративно-господарського сектору загального відділу УФ ВАТ АБ «Укргазбанк»:
- займався ремонтом приміщень відділень, а саме: відкриття Ужгородського, Свалявського, Берегівського, Мукачівського, Виноградівського, Іршавського, Тячівського, Хустського, закриття – Тячівського, Хустського відділень;
- здійснював контроль за якістю виконання ремонтних робіт;
- організовував забезпечення підрозділів філії меблями, господарським інвентарем, засобами механізації інженерної та управлінської праці, здійснював нагляд за їх збереженням і проведенням своєчасного ремонту;
- організовував оформлення необхідних документів для укладання договорів на надання послуг, одержання та зберігання канцелярського приладдя, необхідних господарських матеріалів, устаткування та інвентарю, вів облік їх витрат і складав встановлену звітність;
- контролював раціональне витрачання матеріалів та коштів, які виділяються на господарські цілі;
- організовував приймання, реєстрацію і необхідне обслуговування делегацій та осіб, які прибули в службові відрядження;
- керував роботами з упорядкування, озеленення та прибирання території, художнього оформлення фасадів приміщень філії;
- організовував господарське обслуговування нарад, конференцій, семінарів та святкових корпоративів;
- забезпечував виконання вимог з пожежної інспекції, охорони праці та співпрацював з відповідними контролюючими органами;
- здійснював керівництво автопарком філії:
- оформлення і супровід документів при купівлі службових автомобілів і постановці на облік;
- участь в процесі списання автомобілів компанії;
- повідомлення співробітника відповідального за роботу із СК про страховий випадок за участю службових автомобілів компанії
-співпраця з ТС по проведенню планових/позапланових технічних ремонтів, узгодження/контроль і перевірка рахунків по ТЕ;
- координація проходження обов'язкового щорічного техогляду службових автомобілів філії;
- організація і координація процесу заміни літньої/зимової гуми;
- проведення і оформлення щорічної інвентаризації службових автомобілів філії.

- 30.09.1998р. – 01.11.2004р. – водій автотранспортних засобів господарського відділу управління справами ЗОФ АППБ «Аваль»:
- забезпечував відділення філіалу – канцтоварами, пальним (оформлення рахунків);
- організовував обслуговування (поселення в готель, транспортний супровід) осіб, які прибували у відрядження;

- 08.10.1993р. – 10.03.1997р. – водій СП «Д`юті Фрі Трейдінг»

Професійні навички:
планування, розподіл і контроль раціонального витрачання матеріалів і засобів, що видаються для господарських цілей;
проведення закупівель ОС і ТМЦ різними способами(у т.чза допомогою проведення тендерів);
організація проведення ремонту приміщень, затвердження підрядників, здійснення контролю за якістю виконання ремонтних робіт;
затвердження кошторисної вартості ремонтів будівель іспоруд;
узгодження графіків з підрядними організаціями, що притягаються для проведення ремонтів будівель і приміщень;
супровід договору оренди і комунікацій з Орендодавцем;
організація експлуатації інженерних систем об'єкту оренди;
ведення автогосподарства;
розробка і впровадження регламентуючих документів;
бюджетування підзвітних статей бюджету;
планування і звітність;
облік ТМЦ і контроль їх внутрішнього переміщення;
управління персоналом.

Вважаю, що маю знання і навички, які готовий застосувати для вирішення завдань, що стоять перед організацією.
Вмію організувати роботу колективу, планувати, брати на себе відповідальність.
Успішно аналізую проблемні ситуації і знаходжу конструктивне рішення.
Ефективно взаємодію з клієнтами, партнерами, контрагентами і представниками державних органів.

Освіта: повна вища
У 1999р. закінчив Державний університет «Львівська політехніка» за спеціальністю «Економіка підприємства» та здобув кваліфікацію економіст.

Додаткові навики: ПК – пакет MS Office, Internet, E-mail.

Особисті якості: стійкість до стресових ситуацій, винахідливість, швидка орієнтація в складних ситуаціях, доброзичливий, комунікабельний.

Основні принципи в роботі: ініціативність, вимогливість, чесність, порядність.

Водій категорії B C D E.
Маю автомобіль Volkswagen Sharan, 2001р. випуску, пальне – дизпаливо – 8 літрів на 100 км.
08.11.2017р.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: