Резюме від 10 березня 2024 PRO

Аліса

Бухгалтер, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
23 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Секретар, діловод

з 05.2022 по 08.2022 (3 місяці)
24Play, Київ (IT)

Оформлення, ведення та обробка документації компанії;
Кадровий облік.

Бухгалтер

з 01.2022 по 04.2022 (3 місяці)
Мережа лабораторій «Нова діагностика» ФОП Доненко, Киев (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Обов‘язки:

Оформлення первинних Документів;

Ведення касових операцій в 1С,
складання касової звітності;

Здійснення операцій по прийому, обліку, видачі і зберіганню грошових коштів;

Забезпечення безперебійної роботи кас;

Контроль операцій з розрахунками кредитними картками;

Консультація співробітників з питань касових операцій.

Помічник керівника

з 08.2021 по 01.2022 (5 місяців)
ТОВ «АК»БЮРО», Киев (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Посадові обов'язки:

1. Приймати телефонні дзвінки та відвідувачів у приймальні офісу;

2. З'ясовувати потреби телефонуючих та відвідувачів;

3. Обробляти вхідну та вихідну кореспонденцію (приймати, реєструвати,
переадресовувати).

4. Вести роботу з офісною електронною поштовою скринькою (прийом та відправка файлів, макетів, листів, пересилання іменних) та google календарем.

5. Підготовляти та оформлювати документацію, необхідну для організації роботи компанії.

6. Організовувати доставку особливо важливих документів.

7. За дорученням керівника погоджувати окремі питання із співробітниками Компанії.

8. Своєчасно інформувати співробітників про зміни чи нововведення у компанії.

9. Стежити змінами в організаційної структурі підприємства, своєчасно вносити корективи.

10. Оновлювати список телефонів та адрес, необхідних Компанії, мобільних телефонів співробітників.

11. Організовувати підготовку документів, матеріалів, необхідних ведення переговорів з експлуатаційними службами, комунальними організаціями, державними органами, охоронною службою. Договори на великі суми, на надання послуг, що входять, відправляти на вичитку юристу.

12. Стежити за порядком в офісі. Організовувати роботу прибиральниці.

13. Проводити інвентаризацію господарської частини підприємства

14. Здійснювати підготовку даних та документів для формування бюджету видатків на адміністративно-господарські потреби.

15. Здійснювати забезпечення офісу необхідним канцелярським приладдям, водою, чаєм
кави, цукром, миючими засобами (замовлення, контроль доставки), з пріоритетом на безготівковий розрахунок, інакше передбачається складання звітності та її надсилання економісту.

16. Забезпечувати належний утримання та експлуатацію приміщень офісу відповідно до
правилами та нормами виробничої санітарії та протипожежного захисту. Проводити інструктаж нових співробітників.

17. Відповідати за справний стан та своєчасне обслуговування техніки сторонніми організаціями.

18. Підтримувати позитивний моральний клімат у офісі. Виявляти взаємовиручку, відповідальність, довіру, підтримку, оптимізм. Здійснювати своєчасне вітання працівників компанії.

19. Виконувати окремі службові доручення безпосереднього керівника.

20. Виконувати правила трудового розпорядку, прийняті у підприємства.

21. Організовувати зустріч гостей (проживання, харчування, переміщення, підтримку на переговорах).

22. Ведення документообігу в M.E.Doc

27. Підбір персоналу.

28. Розробка, спільно з керівником, дорожніх карт, організаційних структур, регламентів відділів, посадових інструкцій та тестів.

29. Оформлення офферів та договорів з клієнтами.

30. Організовувати підготовку, комплектацію документів, матеріалів, необхідних прийому співробітників до організації

Технічний спеціаліст 1С/BAS

з 11.2020 по 06.2021 (7 місяців)
UIT, Киев (IT)

Консультація по програмам 1с, BAS, Fredo, M.E.Doc

Помічник бухгалтера

з 10.2019 по 09.2020 (11 місяців)
ПТ "Ломбард Донкредит ТОВ "ІНТЕР-РІЕЛТІ" і компанія", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Робота з РРО
Ведення КД
Робота в електронному кабінеті
Інветаризація

Помічник бухгалтера

з 09.2018 по 12.2018 (3 місяці)
LVMH ДП Селдіко, Kiev (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Робота з первинною документацією (мала тимчасовий і проєктний характер).

Освіта

КНЕУ

Бухгалтерський облік, Київ
Вища, з 2018 по 2020 (2 роки)

ЕК КНЕУ

Киев
Середня спеціальна, з 2015 по 2018 (2 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Курс «Професіонал» 1С/BAS 2021

2021, 2 месяца

Курс «Першокласний офіс-менеджер», Granti

2022

Курс « INTRODUCTION TO GAME DEVELOPMENT»

2022

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Польська — початковий
  • Англійська — початковий

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: