- PRO
Любов
Оператор call-центра, 18 000 грн
- Розглядає посади:
- Оператор call-центра, Менеджер роботи з клієнтами, Менеджер інтернет-магазину, Оператор служби підтримки, Менеджер чата, Продавець-консультант
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 34 роки
- Місто:
- Хмельницький
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4373165/
Досвід роботи
Менеджер інтернет-магазину
з 12.2023 по 04.2025
(1 рік 4 місяці)
Я в Шоці, Хмельницький (Роздрібна торгівля)
Обов'язки:
• обробка замовлень з CRM системі, вхідної та вихідної лінії, а також чатів по роздрібній торгівлі і з сайтів маркет плейсів, таких як: Rozetka, Prom та Епіцентр.
• обробка задач по терміну доставки, знаходження посилки, зберігання, обміну/повернення товару/ перевідправка/ повернення коштів.
• внутрішні переписки з клієнтами на сайті, телеграм, вайбер.
• створення накладних в системі компанії, на сайті постачальників і контроль відправок.
• фіксування онлайн оплат по реквізитам і в платіжній системі Liqpay.
•
Оператор контакт-центру
з 06.2021 по 12.2022
(1 рік 6 місяців)
Lamoda, Житомир (Телекомунікації, зв'язок)
Обов'язки:
• обробка письмових запитів клієнтів відносно доставки товару, консультація по товарам, програмі лояльності, термінів відправки та зміна типу доставки.
• вирішувати конфліктні ситуації клієнтів, скарги, зміни в адресах доставки.
Оператор по обслуговуванню клієнтів.
з 11.2017 по 08.2020
(2 роки 9 місяців)
ТОВ "NovaPay", Житомир (Телекомунікації, зв'язок)
Обов'язки:
• інформування по проведенню і забору грошових переказі в CRM - системі.
• реєстрація запитів по блокуванню коштів, фінансовому моніторингу та інформуванню по місцезнаходженню посилок по товаро транспортним накладним.
В компанії у 2017 році пройшла базовий курс по стресостійкості і вміння працювати в команді. Детальне вивчення Законодавства України по фінансовому моніторингу.
Оператор call-centre
з 12.2013 по 09.2017
(3 роки 9 місяців)
ТОВ "Телеконтакт", Житомир (Телекомунікації, зв'язок)
Обов'язки:
• Консультація клієнтів у банківській сфері.
• Змінювати оплати платіжної системи Qiwi: переніс платежів та повернення коштів/переніс коштів на правильні реквізити.
• Опитування щодо роботи інтернет-провайдера.
• Продаж банківських продуктів: кредитних карт, кредитів, депозити, ІПП, страхових продуктів
Освіта
Житомирській економіко - гуманітарний інститут "університет Україна"
Фізична реабілітація здоров'я та спорту, Житомир
Вища, з 2008 по 2012 (4 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
ЖИТОМИРСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ІНСТИТУТ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (курси масажиста)
2012, 1 месяц
Знання і навички
- MS Office
- Користувач Internet
- 1С
- Організованість
- Комунікабельність
- Здатність до навчання
- Ведення CRM
- Неконфліктність
- Користувач 1С
- Доброзичливість
- Адаптивність
- Продуктивність
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
Я відповідальна та цілеспрямована людина, яка уважна до деталей.
Поважаю чужу думку, йду на компроміси, але при цьому вмію відстоювати свою думку.
Люблю відповідально ставиться до справи, якою займаюся і з максимальною віддачею.
В роботі мені важливо досягати результатів і знаходити рішення в будь якій ситуації. Також відкрита до нових можливостей і готова брати на себе відповідальність за нові завдання.
Схожі кандидати
-
Оператор call-центру
Хмельницький -
Фахівець телефонного обслуговування
Хмельницький -
Продавец-консультант на телефон
Хмельницький -
Фахівець телефонного обслуговування
30000 грн, Хмельницький -
Оператор call-центра
Хмельницький -
Продавец-консультант на телефон
Хмельницький