• PRO

Любов

Оператор call-центра, 18 000 грн

Розглядає посади:
Оператор call-центра, Менеджер роботи з клієнтами, Менеджер інтернет-магазину, Оператор служби підтримки, Менеджер чата, Продавець-консультант
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
34 роки
Місто:
Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер інтернет-магазину

з 12.2023 по 04.2025 (1 рік 4 місяці)
Я в Шоці, Хмельницький (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:

• обробка замовлень з CRM системі, вхідної та вихідної лінії, а також чатів по роздрібній торгівлі і з сайтів маркет плейсів, таких як: Rozetka, Prom та Епіцентр.

• обробка задач по терміну доставки, знаходження посилки, зберігання, обміну/повернення товару/ перевідправка/ повернення коштів.

• внутрішні переписки з клієнтами на сайті, телеграм, вайбер.

• створення накладних в системі компанії, на сайті постачальників і контроль відправок.

• фіксування онлайн оплат по реквізитам і в платіжній системі Liqpay.

Оператор контакт-центру

з 06.2021 по 12.2022 (1 рік 6 місяців)
Lamoda, Житомир (Телекомунікації, зв'язок)

Обов'язки:

• обробка письмових запитів клієнтів відносно доставки товару, консультація по товарам, програмі лояльності, термінів відправки та зміна типу доставки.

• вирішувати конфліктні ситуації клієнтів, скарги, зміни в адресах доставки.

Оператор по обслуговуванню клієнтів.

з 11.2017 по 08.2020 (2 роки 9 місяців)
ТОВ "NovaPay", Житомир (Телекомунікації, зв'язок)

Обов'язки:

• інформування по проведенню і забору грошових переказі в CRM - системі.

• реєстрація запитів по блокуванню коштів, фінансовому моніторингу та інформуванню по місцезнаходженню посилок по товаро транспортним накладним.

В компанії у 2017 році пройшла базовий курс по стресостійкості і вміння працювати в команді. Детальне вивчення Законодавства України по фінансовому моніторингу.

Оператор call-centre

з 12.2013 по 09.2017 (3 роки 9 місяців)
ТОВ "Телеконтакт", Житомир (Телекомунікації, зв'язок)

Обов'язки:

• Консультація клієнтів у банківській сфері.

• Змінювати оплати платіжної системи Qiwi: переніс платежів та повернення коштів/переніс коштів на правильні реквізити.

• Опитування щодо роботи інтернет-провайдера.

• Продаж банківських продуктів: кредитних карт, кредитів, депозити, ІПП, страхових продуктів

Освіта

Житомирській економіко - гуманітарний інститут "університет Україна"

Фізична реабілітація здоров'я та спорту, Житомир
Вища, з 2008 по 2012 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

ЖИТОМИРСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ІНСТИТУТ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (курси масажиста)

2012, 1 месяц

Знання і навички

  • MS Office
  • Користувач Internet
  • Організованість
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Ведення CRM
  • Неконфліктність
  • Користувач 1С
  • Доброзичливість
  • Адаптивність
  • Продуктивність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Я відповідальна та цілеспрямована людина, яка уважна до деталей.

Поважаю чужу думку, йду на компроміси, але при цьому вмію відстоювати свою думку.

Люблю відповідально ставиться до справи, якою займаюся і з максимальною віддачею.

В роботі мені важливо досягати результатів і знаходити рішення в будь якій ситуації. Також відкрита до нових можливостей і готова брати на себе відповідальність за нові завдання.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: