Катерина
Помічник керівника, менеджер тендерних продажів, закупівель, 20 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 30 років
- Місто:
- Харків
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4415505
Досвід роботи
Менеджер по тендерним продажам/закупівлям
з 01.2018 по нині
(6 років 3 місяці)
ТОВ "TРІГО", Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
•Моніторинг тендерних закупівель державних та комерційних замовників за профілем компанії на різних майданчиках;
•Пошук, налагодження комунікації та будування довгострокових відносин на вигідних умовах для компанії з Замовниками/Учасниками;
•Аналіз інформації про здійснення державних закупівель на офіційному загальнодержавному веб-порталі «PROZZORO» в режимі он-лайн, аналіз тендерної документації та розрахунок технічно-економічної доцільності для участі в тендері, також підготовка інформації та матеріалів для прийняття рішення про участь в торгах;
•Аналіз аналогічних та попередніх торгів з метою визначення можливих конкурентів, специфіки вимог Замовника, рівня цін, відсотка пониження та характерних помилок;
•Організація роботи з проведення торгів на закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти;
•Розробка, складання та підготовка Тендерної документації (спрощена закупівля, відкриті торги (відкриті торги з особливостями), переговорна процедура, закупівля для потреб оборони) відповідно до Закону "Про державні закупівлі" та Особливостей;
•Ведення переговорів з організаторами тендерів;
•Підготовка комерційних/цінових пропозицій;
•Організація роботи з проведення торгів на закупівлю товарів, робіт і послуг (в тому числі за державні кошти);
•Оперативна підготовка та завантаження на електронний майданчик повного пакету документації (для подачі пропозиції та після акцепту) відповідно до вимог Замовника в стислі строки;
•Комплексний супровід процедури закупівлі: від моменту оформлення та подання, до моменту підписання договору;
•Участь в аукціонах;
•Робота з договорами (узгодження та укладення договорів та угод);
•Взаємодія з Замовниками щодо вирішення питань за договором чи ін., надання роз’яснень;
•Складання оскаржень, вимог та скарг до Замовника на майданчику та ін.;
•Складання звітів про результати проведених процедур закупівель;
•Самостійне ведення проектів;
•Самостійне вирішення питань;
•Ведення кореспонденції та інших доручень керівника.
Майстер цеху
з 04.2017 по 12.2017
(8 місяців)
ТОВ «СУІП «ПОЛЮС Лтд», Харків (Харчова промисловість)
•Організація, координація та контроль цеху з виробництва начинок і глазурі в перебігу зміни;
•Контроль за технічним станом обладнання і його експлуатацією;
•Координація роботи, розподіл і контроль виконання заявок;
•Забезпечення випуску продукції відповідної якості, в заданому обсязі у визначені терміни;
•Складання нових рецептур і їх впровадження у виробництво;
•Розрахунок заробітньої плати;
•Складная змінно-добових завдань;
•Безпосередня участь у виробничому процесі;
•Проведення всіх заходів щодо дотримання персоналом техніки безпеки;
•Оцінка якості продукції;
•Управління персоналом до 50 осіб;
•Здійснення контролю якості, що виготовляється;
•Видача та контроль виконання змінного завдання;
•Ведення табелю робочого часу;
•Звітність.
Інженер-технолог
з 02.2017 по 04.2017
(2 місяці)
ТОВ «ВКГ «Лісова казка», Харків (Харчова промисловість)
•Розробка та створення документації (технологічні карти, опис продукту) при запуску нових видів чи зміні рецептури;
•Участь в розробках нових видів продукції;
•Контроль якості сировини, технологічних процесів, готової продукції;
•Розробка нових рецептур продукції;
•Відпрацювання і запуск нових продуктів;
•Контроль за дотриманням технологічних параметрів виробничого процесу;
•Ведення технологічних журналів;
•Замовлення сировини, пакування;
•Контроль вхідної сировини на відповідність технологічними картами та готової продукції;
•Проведення дегустацій;
•Навчання та контроль роботи персоналу;
•Контроль виконання санітарних норм і правил на виробництві;
•Контактування з лабораторіями і перевіряючими інстанціями;
•Розробка маркування готової продукції згідно з нормативною документацією;
•Поліпшення, здешевлення, розширення асортиментних одиниць готової продукції;
•Виявлення та усунення причин браку готової продукції.
Освіта
ХНТУСГ ім. Петра Василенка
Факультет переробкики та зберігання с/г продукції, обладнання переробних і харчових виробництв, Харків
Вища, з 2011 по 2017 (6 років)
Знання і навички
Знання мов
Українська — вільно
Додаткова інформація
Особисті якості: Відданість, чесність, врівноваженість, комунікабельність, відповідальність, уважність, уміння працювати в команді, порядність, здатність швидко вчитися, здатність до термінового прийняття правильних рішень у критичних ситуаціях, здатність працювати з більшими обсягами інформації, координувати роботу виконавців для досягнення результату.
Схожі кандидати
Секретарь-референт, офис-менеджер, помощник руководителя
16000 грн, Харків
Менеджер з продажу, помощник менеджера-руководителя
Харків
Менеджер з продажу, асистент менеджера, бухгалтер, помічник бухгалтера
Харків
Секретарь, помощник руководителя, менеджер по продажам
18000 грн, Харків
Менеджер по продажам, помощник руководителя, администратор
20000 грн, Харків
Руководитель отдела тендерных продаж, специалист по продажам и закупкам
Харків, Київ