Алена
Администратор студии красоты, менеджер по работе с клиентами, 10 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 28 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4416182/
Знання і навички
- MS Office
- Користувач Internet
- 1С
- Beauty Pro
Додаткова інформація
Шелест Олена Олександрівна
Дата народження: 19.10.1995 року ( 22 років)
Адреса: м. Київ, бул. Лесі Українки 15, кв.36 (Печерський р-н)
Тел. моб. [
E-mail: [
Не заміжня, дітей не маю.
Мета: отримання керівної посади в українській або міжнародній компанії.
Досвід роботи:
Липень 2016 р. – по цей час. Keratin Academy by Roman Danylenko.
Посада: Бренд-менеджер
Функціональні обов’язки:
• Розробка маркетингової стратегії компанії;
• Проведення маркетингових досліджень;
• Пошук нових ринків збуту, визначення цільових споживачів для пропозиції продукту;
• Налагодження процесів взаємодії з постачальниками;
• Організація та проведення програм лояльності для постійних клієнтів, особиста робота з VIP клієнтами компанії;
• Організація та проведення місцевих та виїзних тренінгів та семінарів по косметиці;
• Проведення рекламних кампаній, презентацій, інших PR-акцій;
• Організація участі компанії у цільових виставках, презентація компанії на виставках;
• Відстеження цінової політики і попит на бренди конкурентів;
• Розробка стратегії просування брендів, розрахунок можливих ризиків та підготовка пропозицій щодо їх мінімізації.
• Ведення бюджету компанії.
Червень 2015 р. – липень 2016р. – компанія «Dessange Group».
2015-2016 рр. Посада – адміністратор салону краси «Camille Albane»
Функціональні обов’язки:
• Прийом дзвінків,
• Надання консультацій клієнтам ,
• Прийом відвідувачів,
• Розрахунок клієнтів,
• Здійснення попередніх записів відвідувачів,
• Контроль за порядком в салоні,
• Ведення щоденної звітної,
• Здійснювала замовлення та закупки товару, необхідного для роботи салону та майстрів,
• Координація роботи персоналу.
Грудень 2013 - червень 2015 рр. – « L’Kafa Group».
Посада – адміністратор ресторану.
Функціональні обов’язки:
• зустріч відвідувачів;
• підтримання комфорту і приємної атмосфери для гостей в залі;
• управління персоналом (навчання новачків, складання графіків роботи, мотивація співробітників, контроль робочого процесу);
• робота з документацією, звіти, інвентаризації;
• вирішення конфліктних ситуацій.
Освіта
Період навчання: 2011– 2016рр.
Навчальний заклад: Київський університет туризму, економіки та права
Спеціальність: Менеджмент та міжнародна економічна діяльність
Професійні навики:
Впевнений користувач ПК (Microsoft Office, “1С, Internet);
Особисті якості:
• Висока стійкість до стресів;
• Відповідальність;
• Старанність;
• Акуратність;
• Пунктуальність;
• Комунікабельність;
• Схильність до самоосвіти;
• Ініціативність;
• Вміння працювати в команді, вміння вести за собою команду;
• Вміння досягати поставлених цілей;
• Впевненість в собі.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
15 000 грн
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Администратор , управляючий, ZimaStyle, 8 місяців
Схожі кандидати
-
Менеджер по роботі з клієнтами, адміністратор
30000 грн, Київ -
Администратор, менеджер по работе с клиентами
18000 грн, Київ -
Менеджер по роботі з клієнтами, адміністратор (B2B)
45000 грн, Київ -
Адміністратор, менеджер по роботі з клієнтами
Київ, Петропавлівська Борщагівка -
Менеджер по роботі з клієнтами, адміністратор
Київ -
Менеджер по работе с клиентами, по развитию, администратор
Київ