Алена

Администратор студии красоты, менеджер по работе с клиентами, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
28 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

  • MS Office
  • Користувач Internet
  • Beauty Pro

Додаткова інформація

Шелест Олена Олександрівна
Дата народження: 19.10.1995 року ( 22 років)
Адреса: м. Київ, бул. Лесі Українки 15, кв.36 (Печерський р-н)
Тел. моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Не заміжня, дітей не маю.

Мета: отримання керівної посади в українській або міжнародній компанії.


Досвід роботи:
Липень 2016 р. – по цей час. Keratin Academy by Roman Danylenko.
Посада: Бренд-менеджер
Функціональні обов’язки:
• Розробка маркетингової стратегії компанії;
• Проведення маркетингових досліджень;
• Пошук нових ринків збуту, визначення цільових споживачів для пропозиції продукту;
• Налагодження процесів взаємодії з постачальниками;
• Організація та проведення програм лояльності для постійних клієнтів, особиста робота з VIP клієнтами компанії;
• Організація та проведення місцевих та виїзних тренінгів та семінарів по косметиці;
• Проведення рекламних кампаній, презентацій, інших PR-акцій;
• Організація участі компанії у цільових виставках, презентація компанії на виставках;
• Відстеження цінової політики і попит на бренди конкурентів;
• Розробка стратегії просування брендів, розрахунок можливих ризиків та підготовка пропозицій щодо їх мінімізації.
• Ведення бюджету компанії.

Червень 2015 р. – липень 2016р. – компанія «Dessange Group».
2015-2016 рр. Посада – адміністратор салону краси «Camille Albane»
Функціональні обов’язки:
• Прийом дзвінків,
• Надання консультацій клієнтам ,
• Прийом відвідувачів,
• Розрахунок клієнтів,
• Здійснення попередніх записів відвідувачів,
• Контроль за порядком в салоні,
• Ведення щоденної звітної,
• Здійснювала замовлення та закупки товару, необхідного для роботи салону та майстрів,
• Координація роботи персоналу.

Грудень 2013 - червень 2015 рр. – « L’Kafa Group».
Посада – адміністратор ресторану.
Функціональні обов’язки:
• зустріч відвідувачів;
• підтримання комфорту і приємної атмосфери для гостей в залі;
• управління персоналом (навчання новачків, складання графіків роботи, мотивація співробітників, контроль робочого процесу);
• робота з документацією, звіти, інвентаризації;
• вирішення конфліктних ситуацій.
Освіта
Період навчання: 2011– 2016рр.
Навчальний заклад: Київський університет туризму, економіки та права
Спеціальність: Менеджмент та міжнародна економічна діяльність

Професійні навики:
Впевнений користувач ПК (Microsoft Office, “1С, Internet);

Особисті якості:
• Висока стійкість до стресів;
• Відповідальність;
• Старанність;
• Акуратність;
• Пунктуальність;
• Комунікабельність;
• Схильність до самоосвіти;
• Ініціативність;
• Вміння працювати в команді, вміння вести за собою команду;
• Вміння досягати поставлених цілей;
• Впевненість в собі.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: