Резюме від 16 березня 2023 PRO

Алена

Администратор, менеджер, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
28 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Администратор , управляючий

з 06.2021 по 02.2022 (8 місяців)
ZimaStyle, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Червень 2021- Лютий 2022
«zimastyle”
Посада - адміністратор-управляючий

Функціональні обов’язки:
Повний контроль та життєдіяльність салону.

Листопад 2019 – травень 2021 “Amari”
Посада – адміністратор СПА салона

Функціональні обов’язки:
• Прийом дзвінків,
• Надання консультацій клієнтам ,
• Прийом відвідувачів,
• Розрахунок клієнтів,
• Здійснення попередніх записів відвідувачів,
• Контроль за порядком в салоні,
• Ведення щоденної звітної,
• Здійснювала замовлення та закупки товару, необхідного для роботи салону та майстрів,
• Координація роботи персоналу.
•Адаптація персоналу салону.






Січень 2018 р. – Травень 2019 р.. – компанія. “Backstage”
Посада – адміністратор салону краси
Функціональні обов’язки:
• Прийом дзвінків,
• Надання консультацій клієнтам ,
• Прийом відвідувачів,
• Розрахунок клієнтів,
• Здійснення попередніх записів відвідувачів,
• Контроль за порядком в салоні,
• Ведення щоденної звітної,
• Здійснювала замовлення та закупки товару, необхідного для роботи салону та майстрів,
• Координація роботи персоналу.



Липень 2016 р. – 2018 р. Keratin Academy by Roman Danylenko.
Посада: Бренд-менеджер
Функціональні обов’язки:
• Розробка маркетингової стратегії компанії;
• Проведення маркетингових досліджень;
• Пошук нових ринків збуту, визначення цільових споживачів для пропозиції продукту;
• Налагодження процесів взаємодії з постачальниками;
• Організація та проведення програм лояльності для постійних клієнтів, особиста робота з VIP клієнтами компанії;
• Організація та проведення місцевих та виїзних тренінгів та семінарів по косметиці;
• Проведення рекламних кампаній, презентацій, інших PR-акцій;
• Організація участі компанії у цільових виставках, презентація компанії на виставках;
• Відстеження цінової політики і попит на бренди конкурентів;
• Розробка стратегії просування брендів, розрахунок можливих ризиків та підготовка пропозицій щодо їх мінімізації.
• Ведення бюджету компанії.

Червень 2015 р. – липень 2016р. – компанія «Dessange Group».
2015-2016 рр. Посада – адміністратор салону краси «Camille Albane»
Функціональні обов’язки:
• Прийом дзвінків,
• Надання консультацій клієнтам ,
• Прийом відвідувачів,
• Розрахунок клієнтів,
• Здійснення попередніх записів відвідувачів,
• Контроль за порядком в салоні,
• Ведення щоденної звітної,
• Здійснювала замовлення та закупки товару, необхідного для роботи салону та майстрів,
• Координація роботи персоналу.

Освіта

КУТЕП

Менеджмент, Київ
Вища, з 2011 по 2016 (4 роки 8 місяців)

Період навчання: 2011– 2016рр.
Навчальний заклад: Київський університет туризму, економіки та права
Спеціальність: Менеджмент та міжнародна економічна діяльність

Знання і навички

MS Office Користувач Internet Beauty Pro

Додаткова інформація

Особисті якості:
• Висока стійкість до стресів;
• Відповідальність;
• Старанність;
• Акуратність;
• Пунктуальність;
• Комунікабельність;
• Схильність до самоосвіти;
• Ініціативність;
• Вміння працювати в команді, вміння вести за собою команду;
• Вміння досягати поставлених цілей;
• Впевненість в собі.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: