Лілія
Адміністратор офісу, офіс-менеджер, товарознавець, 25 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 46 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6200303
Досвід роботи
Менеджер
з 09.2021 по 03.2024
(2 роки 6 місяців)
Тов "Канц Ретекс, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Функціонал: Замовлення товарів, виписка первинних документів, проведення звірок щодо залишків товару, ціноутворення, координація роботи транспортного відділу (оформлення подорожнього листа, контроль доставки товару, відправка, отримання посилок); досвід активного продажу, зустріч відвідувачів, ділове листування, ведення бази контактів. Прийом вхідних дзвінків. Ведення ділової документації, контроль та оформлення договорів із клієнтами, контроль оплати за угоди.
Адміністратор офісу
з 08.2018 по 09.2021
(3 роки 1 місяць)
Весна, Київ (Краса, фітнес, спорт)
Функціонал: Замовлення товарів, ведення планових та позапланових переобліків, виписка первинних документів (рахунки, прибуткові та видаткові накладні), проведення звірок по залишкам товару (уцінки, переоцінки, прийоми та повернення товарів, замовлення товару, ціноутворення), координація роботи транспортного відділу (у т.ч.контроль доставки товару);досвід активних продажів, зустріч відвідувачів. ділове листування, ведення контактів. Прийом вхідних дзвінків. Ведення ділової документації, забезпечення роботи офісу. Участь у виставках та ярмарках.
Менеджер,офіс-менеджер Видавництва
з 05.2016 по 09.2018
(2 роки 4 місяці)
Дух и літера, Київ (Видавництво, поліграфія)
Функціонал: Виписка первинних документів (рахунки, прибуткові та видаткові накладні), проведення звірок по залишках товару (уцінки, переоцінки, прийоми та повернення товарів, замовлення товару, ціноутворення), Досвід активних продажів, зустріч відвідувачів,
ділове листування, ведення контактів. Робота з сайтом (внесення, зміна актуальної інформації, розсилки, ін.), ведення сторінки фейсбук та інстаграм.Прийом вхідних дзвінків. Ведення ділової документації, Забезпечення роботи офісу (канцтовари, продукти. ін.). Участь у виставках та ярмарках.
Освіта
УМО
Менеджмента та психології , магистр экономики, Київ
Вища, з 2007 по 2011 (4 роки)
Дипом Бакалавр та магістр з відзнакою
КТГГ
Товарознавство та комерційна діяльність, Київ
Середня спеціальна, з 2005 по 2007 (2 роки)
Диплом товарознавця-коммерсанта
Додаткова освіта та сертифікати
Менеджер ЗЕД
2016, 3 місяця
Стилист
2019
Школа стилю Свій метод
2021 2 місяці
Знання і навички
Знання мов
- Російська — вільно
- Українська — вільно
Додаткова інформація
Теоретичні та практичні знання у галузі господарського права, маркетингу, менеджменту, навчання персоналу, практичний досвід успішних взаємин із клієнтами. Володіння програмами: MICROSOFT OFFIСE, MS Excel,"1С - Бухгалтерія" 7.7, 8.2-впевнений користувач. Адміністративні та організаторські здібності.
Цілеспрямованість, відповідальність, спрямованість на результат, кмітливість, комунекабельність, не здатність до конфліктів, ініціаторські якості.
Эл.почта [
Інші резюме цього кандидата
15 000 грн
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Менеджер стилист, Весна, 5 років 9 місяців
Схожі кандидати
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Київ
Помічник керівника, адміністратор офісу, офіс-менеджер
Київ
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Київ
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
20000 грн, Київ, Васильків
Помічник директора, секретар, офіс-менеджер, адміністратор (лівий берег)
25000 грн, Київ
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Київ