Резюме від 2 квітня 2018 PRO

Ольга

Адміністратор, заступник начальника відділу

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
48 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

адміністратор

з 12.2004 по нині (19 років 5 місяців)
ТОВ « 7 Днів» www.7dniv.ua, Київ (надання готельних послуг)

адміністратор
38 номерів (65осіб)

•Зустріч, прийом та заселення гостей;
•Організація і контроль роботи персоналу готелю, дотримання якості обслуговування;
•Надання інформації гостям про послуги готелю;
•Робота з програмами бронювання Extranet (Booking; Expedia; HRS, Островок);
•Робота з тур фірмами, агентствами, груповими заявками;
•Розширення клієнтської бази;просування готелю на сайтах бронювання.
•Планування завантаження готелю;
•Оформлення звітної документації, ведення касових звітів (відкриття та закриття зміни), розрахунок гостей, (готівковий та безготівковий);
•Організація трансферу та екскурсій для гостей; надання інформації про місто та культурні події;
•Робота з відгуками гостей (усними, в інтернет мережі) - акумулювання, аналіз, складання відповіді;
•Вживання заходів щодо вирішення конфліктних ситуацій та претензій

Директор

з 06.2003 по 11.2004 (1 рік 5 місяців)
ЧП «оптово-роздрібний магазин «Все для взуття», Київ (оптова та роздрібна торгівля непродовольчими товарами.)

директор (торгівля, непродуктова група товарів)
•Організація, планування, управління і контроль діяльності магазину;
•Управління персоналом магазину;
•Виконання ключових показників (продажу, списання);
•Проведення інвентаризацій та переобліків;
•Контроль надходження товару в магазин, контроль націнки на товар;
•Контроль дотримання якості обслуговування покупців;
•Пошук постачальників, укладання договорів, моніторинг цін товару;
•Взаємодія з контролюючими органами, постачальниками;
•Контроль за дотриманням санітарних норм, чистотою площі магазину та прилеглою територією;
•Кадрові питання.

Адміністратор магазину (продуктова та непродуктова група товарів)

з 10.1999 по 06.2003 (3 роки 8 місяців)
ОП "Фірма "Руна", Київ (торгівля продовольчими та непродовольчими товарами)

Управління персоналом (17 осіб).

•Контроль і організація роботи персоналу, дотримання стандартів обслуговування;
•Ведення касових, прибутково-видаткових документів;
•Переоцінка, прийом, відвантаження, переміщення товару, облік руху товару, проведення інвентаризацій;
•Контроль над товарно-матеріальними цінностями, інкасація;
•Проведення рекламних кампаній;
•Підбір, навчання, адаптація, мотивація і розвиток персоналу, оцінка роботи;
•Складання графіків роботи і графіків відпусток;
•Забезпечення збільшення товарообігу та виконання плану продажів магазину.

Спеціаліст II категорії відділу комунального господарства

з 10.1998 по 10.1999 (1 рік)
Подільська районна в місті Києві державна адміністрація., Київ (райдержадміністрація подільського району)

•Узгодження і укладання договорів оренди, договорів взаємовідносин сторін;
•Супровід договірного процесу;
•Контроль виконання договірних зобов'язань з боку орендарів;
•Контроль документообігу;
•Відстеження терміну дії договорів;
•Організація і контроль оплати оренди;
•Виконання орендарями умов договору;
•Підготовка щомісячних звітів

Менеджер з продажу будівельних матеріалів

з 11.1995 по 11.1997 (2 роки)
ТОВ «Компанія І.Т.С. Трейд», Київ (оптова та роздрібна торгівля непродовольчими товарами.)

•Ведення первинної документації;
•Складання договорів;
•Вирішення організаційних питань;
•Контроль за своєчасною оплатою;
•Щоденне планування обсягу продажів, кількості замовлень;
•Контроль виконання поставлених планів

Освіта

Київський національний торговельно-економічний університет

Факультет громадського харчування,готельного господарства та туризму., Київ
Вища, з 1995 по 2001 (5 років 9 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word Пользователь ПК Користувач ПК Пользователь Internet Користувач Internet MS Outlook

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Маю навички організації, планування, управління та контролю.Вмію працювати в режимі багатозадачності. Маю досвід в готельній і в торговельній сферах.
Впевнений користувач ПК-(Word, Excel) «Outlook»,«1-С8», «Pro-hotel»,Internet.Відповідальність, організованість, уважність, ініціативність, вміння розставляти пріоритети, комунікабельність, пунктуальність. Вміння організувати свою роботу і доводити її до кінцевого результату. Швидке і якісне виконання зобов'язань. Вміння працювати з великим об'ємом інформації. Здатність швидко навчатися, порядність, ввічливість. Знання ділового етикету та правил ділового спілкування. Відмінні комунікативні та організаційні навички. Вміння працювати в ккоманді.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: