Резюме від 15 січня 2023 PRO

Оксана

Помічник керівника, юриста, адвоката, нотаріуса, адміністратор, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто:
Кривий Ріг

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами.

з 03.2017 по 09.2018 (1 рік 6 місяців)
"Кодерлайн" IT Компанія, Кривой Рог (IT)

- Залучення клієнтів, ведення і підтримка існуючих клієнтів;
- Написання комерційних пропозицій;
- Супровід та адміністрування процесу продажів;
- Консультування користувачів по роботі з програмними продуктами на платформі 1С;
- Постановка робочого процесу в команді навколо необхідної задачі;
- Відстеження стану впроваджень і виконання завдань;
- Робота з програмами 1С (ERP, CRM, Документообіг).

Керівник проекту, юрист.

з 01.2015 по 12.2016 (1 рік 11 місяців)
"Ремонтна Служба України" (РСУ), Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- Написання договорів;
- Проведення презентацій;
- Розробка комерційної пропозиції;
- Створення клієнтської бази;
- Залучення клієнтів, супровід клієнта на всіх стадіях роботи з ним;
- Організація зустрічей, ведення переговорів з партнерами, клієнтами компанії і укладення договорів;
- Обробка вхідної інформації;
- Ведення внутрішньої документації і реєстрації документів;
- Контроль документообігу;
- Робота з перевіряючими та контролюючими органами.
- Робота з програмою Ліга Закон.

Помічник керівника, провідний фахівець відділу продажів (B2B).

з 10.2011 по 12.2014 (3 роки 2 місяці)
ТОВ "Преміум 1", Киев (Хімічна промисловість, фармацевтика)

- Створення клієнтської бази з нуля;
- Адміністрування існуючої клієнтської бази: прийом замовлень, виставлення рахунків, планування і координація поставок;
- Розширення клієнтської бази (холодні дзвінки);
- Організація зустрічей, ведення ділових переговорів, складання презентацій і пропозицій;
- Обговорення комерційних пропозицій з ОПР;
- Укладення довгострокових договорів, складання протоколів розбіжностей до договору;
- Контроль і виконання договірних зобов'язань;
- Участь у створенні та проведенні кадрової політики компанії для реалізації цілей і завдань компанії;
- Участь в побудові та управлінні структурою продажів в сегменті В2В.
- Розробка рекламних компаній, бюджетування;
- Розвиток і просування бренду;
- Робота з програмою 1С. 8.2.

Помічник керівника, секретар.

з 02.2010 по 09.2011 (1 рік 7 місяців)
ТОВ "Бодрум", Кривой Рог (Виробництво фільтрованної води)

- Планування робочого дня керівника;
- Організація зустрічей, які ініціює керівник;
- Обробка вхідної інформації, кореспонденції, дзвінків;
- Виконання доручень керівника;
- Контроль термінів виконання доручень керівника підлеглими;
- Прийом відвідувачів, організація зустрічей, ділових переговорів;
- Забезпечення життєдіяльності офісу, замовлення квитків і бронювання готелів;
- Подача документів до органів влади;
- Ведення внутрішньої документації і реєстрації документів;
- Робота з кур'єрськими службами, поштовим відділенням;
- Контроль документообігу;
- Ведення ділового листування.

Освіта

Одеська Національна Юридична Академія

Прокуратури та слідства. Юрист, Одесса
Вища, з 2008 по 2013 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Салон краси “Master Class” Міжнародний сертифікат «Перукар»

2019, 8 месяцев

«Спілка Автоматизаторів Бізнесу» 1С:Професіонал «1С:Підприємство 8» для госпрозрахункових організацій

2017

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet Пользователь ПК MS PowerPoint Пользователь Internet ЛІГА:ЗАКОН ЛИГА:ЗАКОН Работа с оргтехникой Законодавство України Законодательство Украины CRM База даних Документообіг Документооборот База данных

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Володіння всім пакетом офісних програм, офісною технікою, базами даних. Уміння працювати із законодавчою базою.
Вільне володіння російською та українською мовами.
Посвідчення водія категорії «А», «B».

Особисті якості: Організаторські здібності. Здатність швидко навчатися. Стресостійка. Знання етики ділового спілкування. Презентабельний зовнішній вигляд. Бажання працювати і розвиватися.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: