• PRO

Оксана

Адміністративний директор, менеджер з розвитку

Вид зайнятості:
повна
Вік:
53 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Завідувач підготовчим відділенням для іноземних громаян

з 07.2021 по 11.2022 (1 рік 4 місяці)
Київський Медичний Університет, Київ (Освіта, наука)

- адміністративна та виховна робота зі слухачами підготовчого відділення
-ведення документації та звітності
- формування розкладу занять, навчальних планів та інше
- зарахування та відрахування слухачів підготовчого відділення
- проведення уроків англійської мови для іноземних громадян

Викладач англійської мови

з 01.2012 по нині (13 років 7 місяців)
Приватний підприємець, Київ (Освіта, наука)

Викладання англійської мови дорослим та дітям, індивідуальні і групові заняття. Співробітництво з онлайн школою. Часткова зайнятість.

Керівник відділу

з 03.2010 по 12.2010 (9 місяців)
Приватний підприємець, Київ (консалтінг)

•Просування компанії на ринку
•Перегляд цінової політики, створення та просування нових послуг
•Формування внутрішнбої політики звітності

Директор Департаменту прокату і лімузин сервісу

з 01.2008 по 08.2009 (1 рік 7 місяців)
ТОВ «Оптіма – лізинг» (представляє міжнародний бренд SIXT в Україні, Білорусії і Молдові)., Київ (прокат автомобілів , лізинг автомобілів та обладнання, продаж нових та б/в автомобілів.)

•Загальне керівництво Департаментом
•Розвиток регіональної мережі
•Стратегічне і тактичне планування діяльності Департаменту, формування бюджету департаменту, графіку закупок, контроль виконання бюджету регіональними представництвами
•Розробка та впровадження структури Департаменту, створення бізнес-процесів, посадових інструкцій, системи мотивації для персоналу, оптимізація документообігу
•Впровадження внутрішнього аудиту в Департаменті та програми тренінгів для персоналу
•Формування маркетингової стратегії: в сфері реклами, маркетингу, PR. Організація та проведення рекламно-маркетингових міроприємств. Розробка та впровадження спеціальних пропозицій і акцій, рекламних заходів, програм лояльності, дисконтних програм
•Цінова політика в рамках Департаменту: маркетинговий аналіз, моніторинг послуг та цін компаній-конкурентів, створення цінової політики
•Створення та просування нових послуг на ринок
•Контроль створення сайту компанії та його просування на перші сторінки пошукових систем
•Ведення переговорів з VIP - клієнтами, участь в тендерах з відомими брендами
•Участь у формуванні внутрішньої політики звітності: постановка задач для програмістів по авторській програмі
•Формування звітності про роботу Департаменту для керівництва компанії і центрального офісу в Європі

Директор відділу прокату

з 10.2004 по 12.2007 (3 роки 2 місяці)
ТОВ «Оптіма – лізинг» (представляє міжнародний бренд SIXT в Україні, Білорусії і Молдові)., Київ (прокат автомобілів , лізинг автомобілів та обладнання, продаж нових та б/в автомобілів.)

•Загальне керівництво відділом
•Організація роботи відділу з початку діяльності
•Підбір персоналу та розробка тренінгів для персоналу
•Пошук клієнтів та партнерів, ведення переговорів, розробка та впровадження програм співробітництва з туристичними агенціями, готелями, страховими компаніями та ін.
•Моніторинг ринку, маркетинговий аналіз
•Розробка і впровадження спеціальних пропозицій і акцій, рекламних заходів, програм лояльності, дисконтних програм
•Формування цінової політики в рамках Відділу
•Оцінка ефективності роботи відділу
•Формування звітності для керівництва компанії та центрального офісу в Європі

Менджер, Замісник Директора відділу прокату

з 01.1997 по 07.2004 (7 років 6 місяців)
Avis Rent A Car, міжнародна компанія з оренди автомобілів, Київ (прокат автомобілів , лізинг автомобілів, продаж нових та б/в автомобілів.)

•Робота з клієнтами: продаж автомобілів в прокат і міні-лізинг. Ведення переговорів, формування контрактів. Наявність досвіду роботи з фізичними та юридичними особами.
•Пошук нових клієнтів. Робота з туристичними агентствами.
•Підготовка звітів: внутрішні звіти для відділу прокату та звіти про діяльність відділу для Центрального офісу в Європі

Освіта

МІМ ( Міжнародний Інститут Менеджменту), Київ

Факультет міжнародного менеджменту, програма « Management Development», Київ
Вища, з 2005 по 2006 (8 місяців)

Дрогобицький Державний Педагогічний Інститут, Факультет Іноземних мов

Спеціальність – викладач французької і англійської мов, Дрогобич
Вища, з 1989 по 1994 (4 роки 8 місяців)

Знання і навички

  • MS Word
  • MS Excel
  • Пользователь Internet
  • Skype

Додаткова інформація

Тренінги

Червень 2007
“ Tiger” ( внутрішня система бронювання та звітності), “Call-center training” ( відповіді на телефонні дзвінки, бронювання автомобілів, альтернативні пропозиції, продаж додаткових послуг, реакція на скарги клієнтів), м. Росток, Німеччина, call- центр компанії SIXT
Травень 2004 Тренінг“ Change Matrix”, проведений компанією Baltic Training Group, Київ
Серпень 1995
Сертифікат «City & Guilds», інформаційні технології, м. Хаддесфілд, Англія
Липень 1995
Сертифікат про пройдений курс «Advanced English», Хаддесфілд, Англія

Професійні навички

Комп’ютер - Internet, Microsoft Word, Excel, 1С
Володіння мовами - Українська - рідна, російська – вільно, Англійська - вільно, Французька – середній рівень
Стаж водіння авто - 30 років

Особисті якості

Відповідальність, комунікабельність, відмінні організаційні здібності, робота на результат, вміння спілкуватися з людьми.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: