Резюме від 3 березня 2024 PRO

Валерій

Менеджер по роботі з клієнтами

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто:
Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Провідний економіст сектору торгового та інтернет еквайрингу

з 07.2019 по 10.2021 (2 роки 3 місяці)
АТ Ощадбанк, Хмельницький (Фінанси, банки, страхування)

- Відновлення бухгалтерського і складського обліку обладнання
- Відновлення договорів клієнтів.
- Пошук втрачених матеріальних цінностей.
- Підготовка договорів актів прийому передачі обладнання
- підготовка терміналів для встановлення клієнтам
- Комунікація і постановка задач аутсорсинговій компанії яка обслуговує термінали
- Комунікація з клієнтами і допомога у вирішенні проблем при поломці терміналів та інших питань

Ведення діяльності сервісу і ремонт різного устаткування

з 03.2015 по нині (9 років 1 місяць)
Леопард сервіс, Хмельницький (Ремонт і продаж техніки)

Запуск власного сервісу по ремонту і продажу техніки.
З 0 вивчення і впровадження бізнес процесів по ремонту техніки.

Бухгалтер

з 12.2012 по 09.2014 (1 рік 9 місяців)
ТОВ "Еко - маркет" (Роздрібна торгівля)

Контролер-ревізор

з 12.2011 по 02.2012 (2 місяці)
ТОВ "ТК "Мегаполіс-Україна" (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Бухгалтер, менеджер по роботі з клієнтами

з 07.2011 по 08.2011 (1 місяць)
ПрАТ "Ондулін Будівельні Матеріали" (Торгівля будівельними матеріалами)

Помічник Бухгалтера-Бухгалтер

з 06.2008 по 06.2011 (3 роки)
ТОВ "Євразія Консалт" (Бухоблік-Аудит)

Оператор 1С

з 02.2008 по 05.2008 (3 місяці)
ТОВ "ІДС", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Освіта

Міжгалузевий Інститут Управління

Економічний, Київ
Вища, з 2010 по 2011 (9 місяців)

В червні 2011 захистив диплом спеціаліста

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Outlook Клієнт-Банк ЛІГА:ЗАКОН Законодавство України

Додаткова інформація

Пардус Валерій Олександрович

Особисті дані:
Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-Mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Вік: 34 років
Сімейний стан: не одружений, дітей немає

Освіта: ступінь спеціаліста

2007-2011 Міжгалузевий Інститут Управління, м.Київ
Спеціальність: «Бухгалтерський облік і аудит»

С 2014 г. ТАК-Групп
Курси CAP/CIPA

Досвід роботи:

Провідний економіст сектору торгового та інтернет еквайрингу
з 07.2019 по 10.2021
АТ Ощадбанк, Хмельницький (Банківська діяльність)

Аудит діяльності відділу
Відновлення бухгалтерського документації
Піготовка пос терміналів для клієнтів
Вирішення питаннь при поломці терміналів
Комунікація і постановка задач аутсорсинговій компанії яка обслуговує термінали
Комунакація з клієнтами і допомога у вирішенні проблем при поломці терміналів та інших питань

Ведення діяльності сервісу і ремонт різного устаткування
з 03.2015 по 05.2019 (4 роки 2 місяці)
Леопард сервіс, Хмельницький (Ремонт і продаж техніки)

Запуск власного сервісу по ремонту і продажу техніки.
З 0 вивчення і впровадження бізнес процесів по ремонту техніки.

12.2012 - 09.2014 ТОВ "Еко - маркет"
Посада: Бухгалтер
Посадові обов"язки
• Ведення первинного обліку довірених магазинів
• Ділянка ПДВ
• Акти звірок з постачальниками
• внутрішня звітність

12.2011-02.2012 ТОВ "ТК "Мегаполіс-Україна"
Посада: Контролер-ревізор
Посадові обов"язки
• Перевірка роботи регіональних структурних підрозділів згідно внутрішніх інструкцій


07.2011- 08.2011 ПРАТ „Ондулін”
Посада: менеджер по роботі з клієнтами, бухгалтер
Посадові обов`язки:
•ведення первинного обліку, обробка і введення первинної документації;
•робота с касою, банком, в т.ч. з клієнт-банком;
•ведення податкового обліку;
•формування авансових звітів;
•ведення обліку надходження товарів і послуг;
•проведення актів звірок з постачальниками;


06.2008-06.2011 ТОВ „Євразія Консалт”
Посада: помічник бухгалтера
Посадові обов`язки:
•ведення первинного обліку, обробка і введення первинної документації;
•робота с касою, банком, в т.ч. з клієнт-банком;
•нарахування і видача заробітної плати;
•підготовка і здача звітності в фонди соціального страхування, пенсійний фонд, державну податкову інспекцію;
•ведення податкового обліку;
•формування авансових звітів;
•ведення обліку основних засобів;
• ведення обліку надходження товарів і послуг;

.


02.2008-05.2008 ТОВ «ІДС”
Посада: оператор з введення даних в ЕОМ
Посадові обов`язки:
•ведення первинного обліку, обробка і введення первинної документації;
•проведення актів звірок з контрагентами в 1С.


Додаткова інформація:
володіння ПК на рівні досвідченого користувача: Microsoft Office (Word, Exсel, Outlook, Power Point), Internet, 1С Бухгалтерія 7.7, 1С 8.2. Sun microsistem 5. Ліга закон, Клієнт-Банк; поштові клієнти; вільне володіння українською та російською мовами, англійською на рівні elementary; водійські права категорії „А”„В”„С”, маю власне авто.

- Так як я люблю подорожувати, перевагою була б робота пов'язана з відрядженнями
- З досвіду роботи можу зазначити що в мене добре виходить вирішувати кризові питання клієнтів, постачальників і колег по роботі, (допомогти в потрібний момент, вирішити питання які довгий час не могли зрушитися з місця, щось найти або відновити документацію чи зв'язки, домовитися про важливі зустрічі)

Особисті якості:
Я по життю активний, так як завжди багато потрібно встигнути. Стресостійкий - на роботі і з колегами завжди веду себе стримано. Відповідальний, комунікабельний, цілеспрямований. Наполегливо іду до поставленої мети. Люблю навчатися. Впевнений в собі.

Хобі: спорт, фото, автомобілі, історія, подорожі, навчання, здорове харчування

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: