Резюме від 23 листопада 2017

Светлана

Руководитель, заместитель руководителя, менеджер HR-службы, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ

Романенко Світлана Сергіївна, 31 рік
Адреса проживання: м. Київ, проспект Повітрофлотський
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: застосування свого професійного досвіду, навичок, знань та умінь у сфері управління персоналом на посаді керівника, заступника керівника, менеджера HR-служби

Професійні знання та навички:
знання трудового законодавства, законадавства про державну службу з питань управління персоналом; системна організація роботи служби упраління персоналом у державному органі, побудова кадрової політики згідно із завданнями, покладеними на державний орган; координація та здійснення всіх функцій HR-служби у державному органі.
Комп’ютерні навички: досвідчений користувач ПК: MS Office, навички роботи з Internet, АІС «Кадри»; досконале володіння офісною технікою.

Знання мов: (українська – рідна, російська – вільно, німецька – базова).

Досвід роботи:
Мінагрополітики, 04.2016 – 04.2017 – заступник директора Департаменту роботи з персоналом – начальник відділу (організація роботи відділу та департаменту, пов’язана із плануванням потреб персоналу у міністерстві (чис. міністерства – 360 шт. од.), проведенням конкурсного відбору на посади державної служби та керівного складу підприємств, підпорядкованих міністерству; прийомом, переведенням та звільненням держслужбовців; заключенням та розірванням контрактів з керівниками підприємств; розробкою структури та штатного розпису міністерства; розробкою нормативно-правових актів з питань управління персоналом, положень про структурні підрозділи, розподілу обов’язків між керівництвом; плануванням професійного навчання держслужбовців, здійсненням контролю за наданням відпусток відповідно до графіку; веденням кадрового діловодства та ін.)

Міністерство фінансів України, 05.2015 – 04.2016 – головний спеціаліст Департаменту роботи з персоналом та організаційного розвитку (планування потреби персоналу у міністерстві із чис.711 шт.од., оформлення стажування на посади державної служби, розробка нормативно-правових актів з питань управління персоналом, оформлення відряджень, облік та присвоєння рангів державним службовцям, ведення військового обліку, надання відповідей на звернення та запити з питань управління персоналом)

Міністерство охорони здоров’я України, 03.2013 – 05.2015 – начальник відділу управління персоналом апарату та державної служби Департаменту кадрового менеджменту, освіти та науки (організація роботи відділу, планування потреби персоналу у міністерстві із чис. 260 шт. од., прийом, переведення та звільнення держслужбовців; оформлення стажування на посади державної служби, розробка нормативно-правових актів з питань управління персоналом, оформлення відряджень, облік та присвоєння рангів державним службовцям, розробка структури та штатного розпису міністерства, надання відпусток; ведення кадрового діловодства; організація щорічної оцінки та атестації державних службовців та ін.)

Головне управління юстиції у м. Києві, 08.2011 – 03.2013 – начальник відділу кадрового забезпечення державної виконавчої роботи та державної служби (організація роботи відділу, планування потреби персоналу в управлінні та терит. орг., прийом, переведення та звільнення держслужбовців; облік та присвоєння рангів державним службовцям, надання відпусток; ведення кадрового діловодства; організація щорічної оцінки та атестації державних службовців та ін.)

Управління Пенсійного фонду України в Солом’янському районі м. Києва, 09.2010 – 06.2011 – головний спеціаліст відділу призначення та перерахунків спецпенсій (призначення та перерахунок спецпенсій).

Освіта:
Національна академія внутрішніх справ, 2006 – 2011 рр., магістр, правознавство
Тренінги, 2015 – 2016 рр.:
«Розвиток людських ресурсів» – сертифікат DBB Akademie GmbH;
«Управління персоналом на державній службі» – сертифікат Центру адаптації державної служби до стандартів Європейського союзу;
«Актуальні питання впровадження нового законодавства про державну службу» –-сертифікат Нацдержслужби.

Особисті якості:
-легко знаходжу спільну мову з людьми, вмію працювати в команді, маю системний підхід до організації роботи; легко запам’ятовую інформацію, вмію побудувати взаємодію підрозділів організації з питань управління персоналом, вмію працювати з великими об’ємами інформації, швидко орієнтуюся в ситуації та беру відповідальність за прийняті мною рішення, постійно та швидко навчаюся, маю аналітичне мислення, високу працездатність, творчі здібності, вмію розбиратися в людях, орієнтована на результат;
-цілеспрямована, наполеглива, відповідальна, системна, об’єктивна, урівноважена, комунікабельна, тактовна, стресостійка, дисциплінована.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: