• PRO

Юлія

Фахівець по роботі з клієнтами, Account manager, менеджер проєкту, 40 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Вік:
37 років
Місто проживання:
Святопетрівське
Готовий працювати:
Вишневе (Київська обл.), Дистанційно, Київ, Святопетрівське, Софіївська Борщагівка

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Молодший фахівець з медіабаїнгу

з 10.2024 по нині (10 місяців)
ССМ, ДП, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Рекламно-комунікаційна група Publicis Groupe Ukraine. Publicis Groupe в Україні представлена медійними, креативними та PR агенціями Leo Burnett, MSL, Performics, Publicis Ukraine, Saatchi & Saatchi, Starcom, Spark Foundry, Zenith.

1. Ведення медійних активностей клієнтів за напрямками розміщення на Телебаченні, OTT, Google Ads, Радіо, OOH, DOOH (клієнти Sandoz, Samsung, Winner, Metro, MNDLZ)
2. Ведення комунікації з підрядниками, щодо отримання умов розміщення, підготовка та передача креативів (заведення креативів на софти), моніторинг активностей, контроль витримки запланованих показників ефективності, звірка по завершенню розміщення
3. Ведення комунікації з клієнськими командами та іншими департаментами групи, підготовка медіапланів згідно брифу клієнта, супровід розміщення, звітність по завершенню розміщення (PostBuy, звірка з клієнтом)
4. Робота в програмах Yumi (збір даних по розміщенню на телебаченні), Worksection (контроль витрат робочого часу, комунікація по задачам проектів з іншими департаментами), Aura (завантаження звітності для білінгів по проектам)
5. Дотримання встановлених процедур і корпоративних стандартів якості надання послуг
6. Постійне навчання та розвиток професійних навичок
7. Планування та організація своєї роботи

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

з 10.2023 по 03.2024 (5 місяців)
Rozetka, Дистанційно (Роздрібна торгівля)

- письмова комунікація з клієнтами (листування),
- надання допомоги у вирішенні проблем та запитів клієнтів,
- надання інформації про продукти та послуги компанії,
- комунікація з відповідальними підрозділами компанії для вирішення запитів клієнтів щодо питань онлайн-оплати, статусу замовлень, статусу сервісного обслуговування, поточних акцій та технічних питань стосовно роботи сайту та додатків,
- забезпечення високого рівня обслуговування,
- підтримка клієнтів у процесі здійснення покупок,
- вирішення конфліктних ситуацій

Старший спеціаліст по роботі з клієнтами

з 12.2017 по 07.2018 (7 місяців)
Саміт Моторз Україна, ТОВ, Київ (Автобізнес та автосервіс)

- комунікація з клієнтами в автосалоні, по телефону, за письмовими запитами та електронною поштою
-робота зі скаргами та зауваженнями клієнтів щодо обслуговування, оперативне вирішення питань за скаргами шляхом комунікації з відповідними відділами компанії
- внесення пропозицій щодо покращення роботи компанії на основі аналізу скарг та пропозицій клієнтів
- контроль виконання співробітниками компанії стандартів обслуговування
- формування звітності відділу, ведення бази данних клієнтів

Керівник сервісної служби

з 09.2017 по 11.2017 (2 місяці)
Сімейна клініка "Амеда", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- аудит сервісу та оцінка якості обслуговування клієнтів на підрозділах адміністраторами клініки
- контроль якості обслуговування клієнтів координаторами контакт-центру
- аудит інформації щодо послуг клініки на корпоративному сайті, рекламних матеріалах
- формування пропозицій щодо покращення якості обслуговування клієнтів
- робота зі скаргами клієнтів, контроль зворотнього зв'язку
- проведення переговорів з підрядниками з питань розробки сайту та його наповнення

Менеджер СПА-комплексу

з 10.2013 по 08.2017 (3 роки 10 місяців)
Гірсько-лижний курорт, Інші країни (Краса, фітнес, спорт)

- пошук потенційних клієнтів, ведення бази данних клієнтів комплексу
- робота з корпоративними та індивідуальними клієнтами, консультування щодо послуг, розробка пропозицій з урахуванням індивідуальних запитів клієнтів комплексу
- аналіз послуг конкурентів та розробка пропозицій для підвищення продажу послуг СПА-комплексу
- робота з наповнення сайту інформацією про кпослуги комплексу, контроль своєчасного виходу рекламних матеріалів
- підготовка презентацій, комерційних пропозицій для компаній-партнерів
- формування звітності з продажу послуг СПА-комплексу в рамках курорту
- формування графіку роботи спеціалістів СПА-комплексу, контроль виходу
- розробка стандіртів роботи з клієнтами, контроль іх виконання спеціалістами комплексу
- взаємодія з постачальниками косметичних засобів та витратних матеріалів, - облік витратних матеріалів в 1С

Координатор проектів, керівник відділу продажів

з 08.2011 по 07.2013 (1 рік 11 місяців)
ТОВ «Mainstream Media», Київ (Маркетинг, реклама, PR)

- ведення перемовин з клієнтами, продаж послуг з розміщення реклами на рекламоносіях в аеропорту та авіакомпаній
- підготовка медіа-планів з розміщення реклами корпоратиних клієнтів
- комплексне обслуговування клієнтів з виготовлення корпоративної поліграфії (дизайн макету, наповнення, контроль термінів та якості друку)
- підготовка та подальший супровід тендерної документації для отримання права ексклюзивного продажу рекламоносіїв на бортах авіа та території аеропортів України
- пошук підрядників з розробки та виготовлення рекламних матеріалів клієнтів, погодження вигідних цінових умов, контроль якості та термінів виконання робіт
- координація роботи менеджерів відділк, контро виконання планів продажу
- контроль документообігу відділу, підготовка договорів, виставлення рахунків та контроль їх оплат
- координація рекламних кампаній клієнтів на території аеропортів України та на бортах літаків:

1.реклама «МТС» на пасажирських автобусах в аеропортах Київ (Бориспіль), Донецьк, Львів, Сімферополь
2. реклама «Microsoft» на підголівниках авіакомпанії «Дніправіа»
3. реклама «Nestle» на бортових стаканчиках авіакомпанії «Аеросвіт», «МАУ» з покриттям всіх регулярних рейсів
4.семплінг «Nivea», «Mary Kay» на бортах авіакомпанії «Аеросвіт» з покриттям всіх регулярних рейсів
5. реклама «MMCIS Forex» на посадкових талонах авіакомпанії «Аеросвіт» з покриттям всіх регулярних рейсів
6.розміщення реклами в аеропортах клієнтів Audi, Sanahunt, Visa, Buddha Bar, CocaCola, Range Rover, Укртелеком, ТД «Таврия» (бренд Jaton), «Коктебель» та ін.

Референт заступника Міністра

з 02.2010 по 06.2011 (1 рік 4 місяці)
Міністерство освіти і науки України, Київ (Державні організації)

- організація робочого дня керівника
- організація проведення ділових зустрічей, нарад, засідань
- підготовка офіційних документів: резолюції, накази, розпорядження, супроводні документи
- робота з вхідною/вихідною документацією, контроль виконання розпоряджень керівниками відділів

Освіта

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

Менеджмент і маркетинг, менеджер-економіст, Київ
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • MS PowerPoint
  • ERP
  • Jira
  • Відповідальність
  • Уміння планувати
  • Ведення документації
  • Робота з клієнтами
  • Складання чеклістів
  • Водійські права кат. B
  • Аналітичне мислення

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: