- PRO
Юлія
Фахівець по роботі з клієнтами, Account manager, менеджер проєкту, 40 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 37 років
- Місто проживання:
- Святопетрівське
- Готовий працювати:
- Вишневе (Київська обл.), Дистанційно, Київ, Святопетрівське, Софіївська Борщагівка
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4517091/
Досвід роботи
Молодший фахівець з медіабаїнгу
з 10.2024 по нині
(10 місяців)
ССМ, ДП, Київ (Маркетинг, реклама, PR)
Рекламно-комунікаційна група Publicis Groupe Ukraine. Publicis Groupe в Україні представлена медійними, креативними та PR агенціями Leo Burnett, MSL, Performics, Publicis Ukraine, Saatchi & Saatchi, Starcom, Spark Foundry, Zenith.
1. Ведення медійних активностей клієнтів за напрямками розміщення на Телебаченні, OTT, Google Ads, Радіо, OOH, DOOH (клієнти Sandoz, Samsung, Winner, Metro, MNDLZ)
2. Ведення комунікації з підрядниками, щодо отримання умов розміщення, підготовка та передача креативів (заведення креативів на софти), моніторинг активностей, контроль витримки запланованих показників ефективності, звірка по завершенню розміщення
3. Ведення комунікації з клієнськими командами та іншими департаментами групи, підготовка медіапланів згідно брифу клієнта, супровід розміщення, звітність по завершенню розміщення (PostBuy, звірка з клієнтом)
4. Робота в програмах Yumi (збір даних по розміщенню на телебаченні), Worksection (контроль витрат робочого часу, комунікація по задачам проектів з іншими департаментами), Aura (завантаження звітності для білінгів по проектам)
5. Дотримання встановлених процедур і корпоративних стандартів якості надання послуг
6. Постійне навчання та розвиток професійних навичок
7. Планування та організація своєї роботи
Спеціаліст з обслуговування клієнтів
з 10.2023 по 03.2024
(5 місяців)
Rozetka, Дистанційно (Роздрібна торгівля)
- письмова комунікація з клієнтами (листування),
- надання допомоги у вирішенні проблем та запитів клієнтів,
- надання інформації про продукти та послуги компанії,
- комунікація з відповідальними підрозділами компанії для вирішення запитів клієнтів щодо питань онлайн-оплати, статусу замовлень, статусу сервісного обслуговування, поточних акцій та технічних питань стосовно роботи сайту та додатків,
- забезпечення високого рівня обслуговування,
- підтримка клієнтів у процесі здійснення покупок,
- вирішення конфліктних ситуацій
Старший спеціаліст по роботі з клієнтами
з 12.2017 по 07.2018
(7 місяців)
Саміт Моторз Україна, ТОВ, Київ (Автобізнес та автосервіс)
- комунікація з клієнтами в автосалоні, по телефону, за письмовими запитами та електронною поштою
-робота зі скаргами та зауваженнями клієнтів щодо обслуговування, оперативне вирішення питань за скаргами шляхом комунікації з відповідними відділами компанії
- внесення пропозицій щодо покращення роботи компанії на основі аналізу скарг та пропозицій клієнтів
- контроль виконання співробітниками компанії стандартів обслуговування
- формування звітності відділу, ведення бази данних клієнтів
Керівник сервісної служби
з 09.2017 по 11.2017
(2 місяці)
Сімейна клініка "Амеда", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
- аудит сервісу та оцінка якості обслуговування клієнтів на підрозділах адміністраторами клініки
- контроль якості обслуговування клієнтів координаторами контакт-центру
- аудит інформації щодо послуг клініки на корпоративному сайті, рекламних матеріалах
- формування пропозицій щодо покращення якості обслуговування клієнтів
- робота зі скаргами клієнтів, контроль зворотнього зв'язку
- проведення переговорів з підрядниками з питань розробки сайту та його наповнення
Менеджер СПА-комплексу
з 10.2013 по 08.2017
(3 роки 10 місяців)
Гірсько-лижний курорт, Інші країни (Краса, фітнес, спорт)
- пошук потенційних клієнтів, ведення бази данних клієнтів комплексу
- робота з корпоративними та індивідуальними клієнтами, консультування щодо послуг, розробка пропозицій з урахуванням індивідуальних запитів клієнтів комплексу
- аналіз послуг конкурентів та розробка пропозицій для підвищення продажу послуг СПА-комплексу
- робота з наповнення сайту інформацією про кпослуги комплексу, контроль своєчасного виходу рекламних матеріалів
- підготовка презентацій, комерційних пропозицій для компаній-партнерів
- формування звітності з продажу послуг СПА-комплексу в рамках курорту
- формування графіку роботи спеціалістів СПА-комплексу, контроль виходу
- розробка стандіртів роботи з клієнтами, контроль іх виконання спеціалістами комплексу
- взаємодія з постачальниками косметичних засобів та витратних матеріалів, - облік витратних матеріалів в 1С
Координатор проектів, керівник відділу продажів
з 08.2011 по 07.2013
(1 рік 11 місяців)
ТОВ «Mainstream Media», Київ (Маркетинг, реклама, PR)
- ведення перемовин з клієнтами, продаж послуг з розміщення реклами на рекламоносіях в аеропорту та авіакомпаній
- підготовка медіа-планів з розміщення реклами корпоратиних клієнтів
- комплексне обслуговування клієнтів з виготовлення корпоративної поліграфії (дизайн макету, наповнення, контроль термінів та якості друку)
- підготовка та подальший супровід тендерної документації для отримання права ексклюзивного продажу рекламоносіїв на бортах авіа та території аеропортів України
- пошук підрядників з розробки та виготовлення рекламних матеріалів клієнтів, погодження вигідних цінових умов, контроль якості та термінів виконання робіт
- координація роботи менеджерів відділк, контро виконання планів продажу
- контроль документообігу відділу, підготовка договорів, виставлення рахунків та контроль їх оплат
- координація рекламних кампаній клієнтів на території аеропортів України та на бортах літаків:
1.реклама «МТС» на пасажирських автобусах в аеропортах Київ (Бориспіль), Донецьк, Львів, Сімферополь
2. реклама «Microsoft» на підголівниках авіакомпанії «Дніправіа»
3. реклама «Nestle» на бортових стаканчиках авіакомпанії «Аеросвіт», «МАУ» з покриттям всіх регулярних рейсів
4.семплінг «Nivea», «Mary Kay» на бортах авіакомпанії «Аеросвіт» з покриттям всіх регулярних рейсів
5. реклама «MMCIS Forex» на посадкових талонах авіакомпанії «Аеросвіт» з покриттям всіх регулярних рейсів
6.розміщення реклами в аеропортах клієнтів Audi, Sanahunt, Visa, Buddha Bar, CocaCola, Range Rover, Укртелеком, ТД «Таврия» (бренд Jaton), «Коктебель» та ін.
Референт заступника Міністра
з 02.2010 по 06.2011
(1 рік 4 місяці)
Міністерство освіти і науки України, Київ (Державні організації)
- організація робочого дня керівника
- організація проведення ділових зустрічей, нарад, засідань
- підготовка офіційних документів: резолюції, накази, розпорядження, супроводні документи
- робота з вхідною/вихідною документацією, контроль виконання розпоряджень керівниками відділів
Освіта
Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
Менеджмент і маркетинг, менеджер-економіст, Київ
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- MS PowerPoint
- ERP
- Jira
- Відповідальність
- Уміння планувати
- Ведення документації
- Робота з клієнтами
- Складання чеклістів
- Водійські права кат. B
- Аналітичне мислення
Схожі кандидати
-
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Київ, Вінниця , ще 8 міст -
Клієнт-менеджер
25000 грн, Київ -
Менеджер роботи з клієнтами
40000 грн, Дистанційно -
Customer Service Representative
Дистанційно -
Експерт роботи з клієнтами
Київ -
Customer service representative
Дистанційно