Резюме від 16 січня 2023 PRO

Анастасія

Офіс-менеджер, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто проживання:
Запоріжжя
Готовий працювати:
Дистанційно, Запоріжжя

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Спеціаліст підтримки Департаменту по роботі з середніми корпоративними клієнтами

з 10.2021 по нині (2 роки 7 місяців)
АТ ПУМБ, Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)

Робота з документами юридичних осіб (документи права власності, балансова звітність, заставні документи...)
Аналіз даних клієнтів щодо верифікації, юридичного аналізу, узгодження оформлення товарів банку.
Заповнення документів для подання на розгляд інших відділів.
Створення реєстрів для узгодження стандартних та індивідуальних процентних ставок для клієнтів.
Сортування та викладення клієнтських документів у базу даних.
Щотижнева консолідація данних регіональних менеджерів за новими та чинними клієнтами Департаменту у Запорізькому та Дніпропетровському регіоні.
Контроль термінів узгодження, встановлення та продовження індивідуальних тарифів діючих клієнтів.
Щоквартальне замовлення канцелярії, а також передсвяткове замовлення подарунків для клієнтів.

Фахівець 2 категорії

з 01.2018 по 10.2021 (3 роки 9 місяців)
АТ "Сенс Банк", Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)

Адресна доставка банківських продуктів (кредитні картки, дебетові картки, кредити готівкою, товарні кредити). Відкриття рахунків ФОП. Консультація клієнтів щодо умов продукту, підписання договорів. Ведення щоденної звітності про виконану роботу. Продзвін клієнтів, призначення зустрічей. Логістика карткових продуктів.
Також за відсутності керівника обіймала посаду виконувач обов'язків керівника групи. До обов'язків входило: звітність, прийом та переміщення товарів банку. Формування реєстру завдань, контроль виконання робочих обов'язків підлеглих. Виконання поставлених завдань керівництва згори.

Старший спеціаліст інформаційно консультативного центру

з 04.2012 по 02.2015 (2 роки 10 місяців)
АТ "Сенс Банк", Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)

Консультування клієнтів із фінансових питань. Оформлення документів, укладання договорів. Ведення звітності. Робота із базами даних клієнтів. Прийом дзвінків. Залучення клієнтів.

Продавець консультант

з 08.2010 по 03.2012 (1 рік 7 місяців)
ПП "КУБ", Запоріжжя (Роздрібна торгівля)

Прийом та викладення товару. Консультація клінтів. Продаж товару. Ведення звітності.

Освіта

Запорізький національний університет

Економічний факультет, спеціальність фінанси і кредит, Запоріжжя
Вища, з 2010 по 2015 (5 років)

Запорізький інститут економіки та інформаційних тезнологій

Економічний факультет, спеціальність фінанси та кредит, Запоріжжя
Середня спеціальна, з 2008 по 2010 (2 роки)

Знання і навички

Пользователь ПК MS Excel MS Word Користувач ПК Пользователь Internet Користувач Internet MS Outlook Робота з оргтехнікою Знание офисных программ Знання офісних програм

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Комунікабельна, стресостійка. Можу працювати у режимі багатозадачності.
Навчаюча, нову інформацію сприймаю швидко та легко. Цілеспрямована та наполеглива. Домагаюся поставлених цілей та завдань. Готова працювати на результат. Не боюсь складних завдань. Відповідальна. Маю лідерські якості. Готова до короткочасних відряджень. Є управлінський досвід.

Схожі кандидати

Помічник керівника
15000 грн, Дніпро, Дистанційно

Помічник керівника, бізнес-асистент
40000 грн, Дистанційно

Помічник керівника
Запоріжжя, Дистанційно

Офіс-менеджер
Дистанційно

Менеджер, адміністратор, секретар, помічник
10000 грн, Запоріжжя

Office manager
Ужгород, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: