Резюме від 4 листопада 2023 PRO

Любов

Внутренний аудитор, 27 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто проживання:
Калуш
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер

з 07.2023 по нині (10 місяців)
Бест-Маркет, Варшава (Роздрібна торгівля)

Складання фінансового звіту для керівництва, впровадження фактур, формування аналітичних таблиць, проведення списання ТМЦ

Провідний фахівець відділу внутрішнього контролю

з 05.2010 по нині (14 років)
ТОВ "КАРПАТНАФТОХІМ", Калуш (Хімічна промисловість, фармацевтика)

здійснення на постійній основі незалежного контролю по наступних питаннях:
- відповідність діяльності підприємства законодавству України; Статуту Товариства; рішенням органів управління, а також локальним нормативним документам;
- дотримання встановлених корпоративних, в тому числі і тендерних процедур;
- збереження і ефективне використання активів;
- виконання інвестиційних програм;
- участь в разробці міроприємств, що попереджають повторення виявлених порушень і недоліків, а також здійснення моніторингу їх виконання;
• участь в проведенні контрольних і аудиторських провірок;
• виконання позапланових доручень керівництва;

Освіта

Go Work

Warszawa
Середня, з 2023 по 2023 (менш ніж 1 рік)

Бухгалтерські курси. Наявний сертифікат державного зразка.(Польський).

ДУ "Львівська політехніка"

Економічний, Львів
Вища, з 1997 по 2000 (3 роки)

Коломийський коледж права та бізнесу

Фінанси, Коломия
Середня спеціальна, з 1994 по 1997 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

BES Здача іспиту та отримано міжнародний диплом фінансового аудитора IFA

2019

Знання і навички

MS Excel MS Word 1С:Предприятие

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Польська — середній
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

навики:
•планувати і оптимально організовувати робочий процес;
•приймати рішення і відповідати за їх результати;
•критичне мислення;
•комунікативні навички, вміння завойовувати довіру колег, партнерів і вище стоячого керівництва;
•впевнене користування ПК, знання програм MS Office;
•проводити аудиторські перевірки з оформленням звітів з відповідними висновками і рекомендаціями;
•аналізувати контрольне середовище підприємства.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: