Резюме від 20 березня 2023 PRO

Олександр

Менеджер з обслуговування об'єктів нерухомості, 24 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець з постійного вдосконалення

з 04.2021 по 01.2022 (9 місяців)
ТОВ «Данон - Дніпро», Херсон (Харчова промисловість)

•Супроводжував та контролював виконання проектів продуктивності крос функціональних підрозділів на підприємстві.
•Організовував та проводив презентації для ТОП менеджерів з метою надання місячних, квартальних показників динаміки економічного ефекту проектів продуктивності.
•Організовував зустрічі/brainstorm сесії крос функціональних підрозділів з метою генерації нових ідей/ проектів продуктивності.
•Підвищив операційну ефективність більш ніж 5%, за рахунок впровадження нових інструментів культури бережливого виробництва на підприємстві.
•Оптимізував операційні витрати більш ніж на 25%, за рахунок генерації та впровадження додаткових проектів продуктивності крос функціональних підрозділів.
•Проводив коучинг співробітників підприємства.

Головний економіст, відділу електронної комерції

з 08.2020 по 03.2021 (7 місяців)
АТ «Ощадбанк», Херсон (Фінанси, банки, страхування)

•Активно займався пошуком та залученням потенційних клієнтів з метою розширення мережі інтернет та торгового еквайрингу.
•Постійно проводив презентації, переговори з партнерами, та продажі продуктів торгового та інтернет еквайрингу.
•Проводив ефективну роботу з Партнерами по врегулюванню дебіторської заборгованості, та зменшив більш ніж на 25% дебіторську заборгованість по оренді POS терміналів по регіону.
•Формування звітів за результатами роботи.

Головний інженер - енергетик

з 11.2016 по 08.2020 (3 роки 9 місяців)
АТ "Райффайзен Банк Аваль", Херсон (Фінанси, банки, страхування)

•Виконував обов’язки керівника управління на період відсутності.
•Проводив коучинг по вступному інструктажу з охорони праці та пожежної безпеки для співробітників банку.
•Планував бюджет операційних витрат на виконання поставлених цілей.
•Здійснював операції з нерухомістю, готував договори/контракти за операціями: купівлі-продажу, оренди, суборенди нерухомого майна. Проводив оцінку нерухомого майна.
•Готував право установчі документи на нерухоме майно до норм чинного законодавства, проводив державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно.
•Проводив результативні переговори з партнерами та підписував угоди з оренди приміщень під відділення Банку, із зменшенням початкової орендної вартості більш ніж на 35% (потенційно вигідна орендна ставка порівняно з виставленою Орендодавцем та ринковою).
•Оптимізував споживання енергоносіїв на об’єктах банку більше ніж на 25% за рахунок впровадження нових проектів з енергозбереження.
•Проводив переговори з партнерами, готував до підписання документи та супроводжував договори по енергоносіям.
•Оптимізував операційні витрати на утримання об’єктів Банку, що не використовуються в операційній діяльності, за рахунок передачі в оренду.
•Займався пошуком потенційних Орендодавців, проводив переговори з партнерами, та підписував договори з оренди приміщення.
•Супроводжував договори оренди нерухомого майна в частині – розрахунків, врегулювання питання погашення простроченої заборгованості, пролонгації договорів.
•Реалізовував до продажу більше 11 об’єктів нерухомого майна, що не використовувалися в операційній діяльності банку.
•Проводив рекламні компаній щодо здачі в оренду нерухомого майна – розміщення рекламної інформації на відповідних інформаційних ресурсах, виготовлення банерів.
•Організовував роботу по введенню в експлуатацію об’єктів нерухомості Банку. Укладав договори на проведення будівельних, ремонтних робіт, авторського нагляду, технічного обслуговування інженерного обладнання та системи вентиляції. Здійснював контроль за виконанням будівельних робіт та дотриманням Підрядником договірних умов.
•Організовував аварійно-відновлювальні роботи по забезпеченню безперебійного постачання енергоносіїв, ремонтно-будівельних робіт.
•Організовував та контролював роботу аутсорсингових компаній за напрямками (клінінг, електротехнічні роботи, сантехнічні роботи, обслуговування газового та вентиляційного обладнання ).
•Супроводжував страхування об'єктів нерухомості, та виплати страхового відшкодування в разі виникнення страхового випадку.

Головний фахівець

з 02.2011 по 10.2016 (5 років 8 місяців)
АТ "Райффайзен Банк Аваль, Херсон (Фінанси, банки, страхування)

•Проводив переговори з партнерами, готував до підписання договори за напрямками: надання послуг, енергоспоживання, утримання приміщень.
•Здійснював аналіз та планування бюджету операційних витрат відділу.
•Супроводжував договори на надання послуг в частині – взаєморозрахунків з контрагентами, пролонгації договорів, врегулювання дебіторської заборгованості та документообігу – надання рахунків, актів виконаних робіт.

Освіта

Херсонський Національний Технічний Університет

Факультет економіки, спеціальність - « Фінанси, Херсон
Вища, з 2010 по 2013 (2 роки 8 місяців)

Херсонський Національний Технічний Університет

Факультет кібернетики, спеціальність - « Фізична та біомедична електроніка», Херсон
Вища, з 2003 по 2008 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Main Academy, Automated testing

2018, 3 місяці

Курси анлійськоїмови

2021, 1 рік

Дія. Цифрова освіта

1 день
Сертифікат

Знання і навички

Дія Цифрова грамотність Ведення переговорів з партнерами Оформлення різних видів договорів, контрактів Аналіз та планування бюджету операційних витрат Підготовка звітів, презентацій, робота з зведеними таблицями. Проведення операцій з нерухомістю

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Відповідальний, енергійний, виконавчий, уважний, хороший організатор, маю творче та аналітичне мислення. Головне в роботі вважаю знаходження індивідуального підходу до кожної людини й уміння знайти компромісне рішення.
Я працівник з високим рівнем особистої і професійної відповідальності, яка допомагає будувати відносини на основі правильних вчинків. Забезпечую належну якість роботи та постійно шукаю шляхи покращення діяльності підприємства.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: