Резюме від 25 квітня 2024 PRO

Наталія

Менеджер-координатор, управляюча об'єктами нерухомості, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
50 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Регіональний менеджер

з 08.2023 по нині (8 місяців)
ДАН Девелопмент, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Підбір персоналу з клінінгу, ведення табелю робочого часу, складання графіків чергування.
Замовлення побутової хімії та інвентарю.
Ведення статистики та звітності.
Ділове листування з партнерами та підрядними організаціями.

Менеджер договірної роботи, адміністратор офісу, спеціаліст з господарчого забезпечення

з 01.2013 по 06.2023 (10 років 5 місяців)
Приватне підприємство, Київ (Нерухомість)

- управління житловою нерухомістю (квартири люкс та бізнес класу);
- підписання договорів оренди та їх супровід;
- контроль оплат за оренду та комунальні послуги;
- співрпраця з підрядними організаціями з різних питань: ремонту приміщень, закупках меблів і техніки, забезпеченню офісу господарчими товарами і т.п.;
- контроль роботи технічного персоналу (прибиральниць, чергових охорони, двірника, слюсаря);
- ведення табелю робочого часу працівників;
- ділова переписка та спілкування

Інспектор договорів оренди/суборенди

з 04.2008 по 11.2012 (4 роки 7 місяців)
Фуршет Рієлті, Київ (Роздрібна торгівля)

Управління комерційною нерухомістю
Створення договорів оренди та суборенди, додаткових угод в програмі Оренда.
Архівація електронних та паперових оригіналів документів.
Взаємодія із регіональними представниками з питань оренди тощо.

Спеціаліст відділу координації регіональної мережі

з 03.2004 по 03.2008 (4 роки)
Догмат Україна, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Освіта

Камянець-Подільський университет

Філологічний, Кам'янець-Подільський
Вища, з 1991 по 1996 (5 років)

Педагог.
Стаж роботи 13 років шкільним вчителем

Знання і навички

Користувач ПК Знання офісних програм Пунктуальність MS Excel Організаторські здібності Гнучкість Дисциплінованість Неконфліктність Доброзичливість

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи:
Більше 15 років досвіду у сфері управління нерухомістю (договірна і адміністративна робота);
20 років досвіду з документообігом (архів електронний та паперовий) та первинною документацією;
Більше 15 років досвіду роботи завгоспом (господарче забезпечення широкого спектру матцінностей).
Більше 12 років досвіду керівної роботи з технічним персоналом.
13 років педагогічного досвіду.

Навички: Word, Excel, Microsoft office, Internet Explorer, Outlook.
1С бухгалтерія, 1С банківські операції, 1С зарплата+кадри, Test Wizard, Project1, FortNet, CRM, «Оренда».

Особисті якості:
Ефективний спеціаліст.
Порядність, пунктуальність, відповідальність, доброзичливість, дисциплінованість, без шкідливих звичок.
Вегетаріанка

Розгляну різні пропозиції, крім пропозицій телемагазинів, кол-центрів, агентств нерухомості.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: