Резюме від 25 березня 2024 PRO

Наталія

Керівник мережі магазинів, керуючий проєктом, супервайзер, 50 000 грн

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто проживання:
Інші країни
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Координатор служби прибирання

з 06.2023 по 12.2023 (6 місяців)
Citrino Bellisimo s.r.o, Прага (Послуги для населення та бізнесу)

- Підбір, навчання персоналу.
- Координація роботи персоналу.
- Нарахування та виплата заробітної плати, премій.
- Пошук житла, допомога у виготовленні документації.

Керівник магазинів

з 08.2020 по 05.2022 (1 рік 9 місяців)
ФОП, Луцк (Роздрібна торгівля)

- Забезпечення безперебійної роботи магазинів (Узгодження та контроль графіків роботи, вирішення питань з контролюючими органами, забезпечення успішного виконання планових показників магазину, контроль виконання стандартів викладки товару тощо).
- Вирішення кардових питань( підбір , оцінка, навчання, управління персоналом).
- Узгодження щомісячних планів продажу із продавцями, контроль та успішне їх виконання( протягом 2-х років на рівні 150%).
- Розробка та проведення маркетингових компаній щодо просування товару (Робота з соцмеражами, запуск та контроль таргетованої реклами, налаштування точки GOOGLE, воронок продажу тощо).
- Ведення звітності магазину (Внутрішньої та по продажах, бухгалтерської)
- Пошук постачальників проведення переговорів та заключення договорів на вигідних умовах.
- Аналіз конкурентів: цінової політики, мотиваційних програм для покупців, продавців тощо).
- Касова дисципліна, 1С.
Досягнення
Запуск магазинів з «0».
Формування ефективної команди, що сприяло збільшенню кількості постійних покупців.
Організація системної роботи на магазинах що надалі підвищила рентабельність магазинів на 30% на рік
Оптимізація робочих процесів в мережі: робота в карантинному режимі COVID-19, ведення необхідної документації на ТТ

Менеджер регіонального розвитку

з 05.2019 по 08.2020 (1 рік 3 місяці)
УКМ, Ровно (Сільське господарство, агробізнес)

- Пошук та залучення до проекту потенційних кандидатів.
- Проведення переговорів з кандидатами та організація відкриття сімейних ферм.
- Презентація та просування проекту відкриття на регіональному рівні (сільські ради, обласні адміністрації, центри зайнятості, тощо).
- Організація заготівлі молока населення та ведення переговорів з молокозаводами щодо прийомки молока населення і вчасності розрахунків за молоко.
- Відбір потенційних кандидатів та організація створення кооперативів на базі СМФ в зазначених регіонах.
- Ведення документації по проекту у формі визначеній проектом (форми будуть додані до Домовленості після розробки).
- Співпраця з органами Державної влади та місцевого самоврядування.

Начальник центру обслуговування

з 12.2018 по 03.2019 (3 місяці)
Интертелеком, Киев (Роздрібна торгівля)

- Контроль за функціонуванням ЦОА;
- Виконання планів ЦОА ;
- Підбір і навчання персоналу.

Менеджер з контролю логістики

з 04.2018 по 11.2018 (7 місяців)
Stauner s.r., Domazlice. Chech republic (Виробництво та продаж)

- Робота з QAD;

- Контроль виконання планів продажу;
- Контроль планів поставки.

Начальник ЦОА

з 01.2018 по 04.2018 (3 місяці)
Интертелеком, Рівне (Телекомунікації, зв'язок)

- Контроль за функціонуванням ЦОА;
- Виконання планів ЦОА;

Директор з продажу

з 11.2015 по 12.2017 (2 роки 1 місяць)
ОСБ Груп, Рівне (Виробрицтво жіночого одягу)

- здійснення і контроль продажів,
- організація робочого процесу менеджерів,
- керівництво та навчання персоналу,
- контроль дебіторської заборгованості.
- моніторинг і аналіз ринку продукції в регіонах;
- планування і звітність виконаної роботи;
- робота з існуючими клієнтами та розширення клієнтської бази;
- пошук нових клієнтів, ведення переговорів та укладання договорів,
- організація участі у виставках.

Адміністратор меблевих салонів

з 03.2015 по 08.2015 (5 місяців)
Еверест, Рівне (Роздрібна торгівля)

- Підбір та навчання персоналу
- контроль продажів,
- організація робочого процесу,
- створення інтер"єру салону.
- ціноутворення і система знижок,
- нарахування та виплата з / п і відсотків співробітникам,
- вирішення питань з "проблемним" клієнтом

Директор магазину

з 03.2013 по 04.2015 (2 роки 1 місяць)
ТОВ Дербі ЛТД, Рівне (Роздрібна торгівля)

Обов'язки на займаній посаді:
- організація представлення товару в торговому залі;
- проведення переоцінок, контроль над правильністю цін на товари;
- участь в організації та проведенні інвентаризацій в магазині;
- контроль дотримання стандартів обслуговування, касової дисципліни;
- контроль за оформленням залу;
- забезпечення виконання планів реалізації;
- врегулювання питань з контролюючими органами;
- взаємодія з орендодавцями;
- взаємодія з центральним офісом;
- підбір, адаптація, мотивація, навчання персоналу, контроль виконання поставлених завдань;
- складання графіків роботи;
- аналіз фінансових та інших показників: обсяг продажів, товарообіг, середній чек і т.д .;
- розробка заходів, спрямованих на підвищення ефективності роботи магазину;
- ведення звітності.

Регіональний менеджер

з 08.2012 по 03.2013 (7 місяців)
Фламінго Тойс, Рівне (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- просування продукції на ринку;
- контроль дебіторської заборгованості
- моніторинг і аналіз ринку продукції в регіонах;
- планування і звітність виконаної роботи;
- робота з існуючими клієнтами та розширення клієнтської бази;
- пошук нових клієнтів, ведення переговорів та укладання договорів

Продавець консультант

з 07.2008 по 08.2012 (4 роки 1 місяць)
ПП АІК (ТОВ Дпрбі ЛТД), Рівне (Роздрібна торгівля)

Робота з клієнтами, прямі продажі;
-Прийом і облік товару;
-Викладка товару, оформлення торгового залу;
-проведення розрахунків з покупцями. (Готівковий, безготівковий)
-Правильне і своєчасне оформлення необхідної касової документації (касові книги, документи при поверненні товару та ін.)

Освіта

Європейський університет

Фінанси, Рівне
Вища, з 2007 по 2009 (1 рік 8 місяців)

РФ МАУП

Фінанси. Управління персоналом, Рівне
Незакінчена вища, з 2003 по 2007 (3 роки 10 місяців)

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Чеська — середній

Додаткова інформація

Навички роботи з ПК.
-знання 1С;
-знання S Market;
- лідерські якості;
- комунікабельність
- порядність
- педантичність щодо документів
- стійкість в стресових ситуаціях
- дисциплінованість, акуратність
- висока самоорганізація
- цілеспрямованість
- комунікабельність
- енергійність
- високий рівень працездатності, відповідальність
- легко навчаюсь
- винахідливість, здатність швидко орієнтуватися в складних ситуаціях
- чесність,
- вміння переконувати.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: