Резюме від 26 травня 2021 PRO

Приймак Павло Сергійович

Фахівець з ведення даних та обробки документів, оператор ПК, 10 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
28 років
Місто:
Ружин
Готовий до переїзду в:
Козятин

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся. Доступ до контактів — від 390 грн.


Досвід роботи

Старший фахівець з ведення даних та обробки документів

з 05.2013 по 01.2018 (4 роки 8 місяців)
ТОВ ЕКОЛЬ ЛОГІСТІКС, Киев (Логістика)

Початок роботи в компанії в 2013 році на посаді "комплектувальник товарів". В 2014 році отримав нову посаду в даній компанії "водій навантажувача". В 2015 році пройшов навчання на посаду, та отримав "Фахівця з ведення даних та обробки документів". В 2017 році отримав посаду "Старшого фахівця з ведення даних та обробки документів".


2.Завдання та обов'язки
2.1.Виконує завдання та обов’язки відповідно до вимог документів ІСМ.
2.2.Здійснює внесення інформації про рух товару на складі (прийом, відвантаження, переміщення) у автоматизованих системах обліку Підприємства та Замовника.
2.3.Здійснює оформлення, прийом та перевірку документів щодо надходження товару на склад та видаткових документів.
2.4.Проводить ідентифікацію водіїв автотранспортних засобів, що прибули для завантаження чи розвантаження товару. Перевіряє документи на автотранспортний засіб, товарно-транспортні накладі (ТТН, CMR), накладні на товар (Інвойси), працює з іншими первинними документами.
2.5.Веде журнал ознайомлення водіїв з вимогами безпеки та екології на території Підприємства та необхідністю їх присутності під час завантаження/розвантаження товару.
2.6.Проводить відбракування товару й оформлення супровідної документації, готує фотоматеріали та здійснює відправлення актів про брак з детальним описом причин і фотоматеріалів безпосередньому керівнику.
2.7.Проводить переоблік товару, корегує інформацію про місцезнаходження та кількісний і якісний склад товару у автоматизованих системах обліку.
2.8.Здійснює комп’ютерний підбір та створює в автоматизованих системах обліку комплектацію товару на підставі даних, наданих Замовником, та внутрішні переміщення товару.
2.9.Формує та надсилає звіти представникам Замовника на їх запит у межах своєї компетенції.
2.10.Здійснює роботу з класифікатором товару, вносить нові коди (артикули) у бази даних.
2.11.Проводить повернення товару на склад у автоматизованих системах обліку та оформлює супровідну документацію.
2.12.Веде ділове листування з клієнтами та Замовниками у межах своєї компетенції.
2.13.Видає контролерам якості одноразові пломби для пломбування машин після завантаження товару та веде їх облік.
2.14.Здійснює контроль роботи комп'ютерів і своєчасно розміщує заявку на Service Desk щодо усунення збоїв, несправностей.
2.15.Не допускає до автоматизованих систем обліку непідготовлених співробітників і сторонніх осіб.
2.16.Приймає участь у внутрішніх перевірках роботи складу (ДЦ-тур, та інші).
2.17.Виконує інші завдання та доручення безпосереднього керівника та органів управління Підприємства.
2.18.Дотримується правил внутрішнього трудового розпорядку та інших вимог нормативних документів Підприємства.


Освіта

Козятинське МВПУЗТ

Оператор ПК, Казатин
Середня спеціальна, з 2009 по 2010 (9 місяців)


Додаткова освіта

ЖИТОМИРСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ (17-18.12.2019)


Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Впевнене користування "ПК".
  • Microsoft office, Rainbow, IT-Enterprise (3 роки досвіду)
    Просунутий, використовую в даний час.

Запропонувати вакансію

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: