Резюме від 2 квітня 2018 PRO

Наталья

Помічник керівника, керівник відділу, 8 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник адміністративного відділу

з 11.2013 по 11.2017 (4 роки)
ТОВ "Промавтоматика Вінниця", Винница (Виробництво, торгівля, послуги)

з 01.11.2013 по 01.03.2016 - Офіс-менеджер

ТОВ «Промавтоматика Вінниця»

Основні обов’язки на посаді офіс-менеджера:
1. Прийом та розподіл телефонних дзвінків.
2. Зустріч та супровід клієнтів.
3. Забезпечення життєдіяльності офісу.
4. Доведення наказів та розпоряджень керівництва до відома керівників структурних підрозділів.
5. Обробка вхідної/вихідної кореспонденції.
6. Оформлення доручень та документів строгої звітності.
7. Написання листів (листи по взаєморозрахункам, про повернення грошових коштів тощо).
8. Написання наказів та ведення журналу реєстрації наказів.
9. Оформлення виставки.
10. Контроль актуальності цін та якості товарів на виставці.
11. Актуалізація прайсів на товари та послуги.
12. Контроль та забезпечення логістичних потреб Компанії.
13. Оформлення документів різної форми та призначення.


з 01.11.2013 по 01.03.2016 - Керівник адміністративного відділу

ТОВ «Промавтоматика Вінниця»

Основні обов’язки на посаді керівника адміністративного відділу:
1. Координація роботи транспортного відділу (водіїв).
2. Координація та контроль роботи ІТ-спеціалістів Компанії.
3. Координація роботи офіс-менеджерів компанії.
4. Розробка скриптів, стандартів роботи підпорядкованих відділів.
5. Зустріч клієнтів та інших відвідувачів їх супровід.
6. Координація та контроль процесів харчування персоналу (розробка технологічних карт, меню, ведення обліку продуктів тощо) та господарського забезпечення офісу Компанії (організація роботи прибиральниць, замовлення господарських засобів, розробка стандартів роботи та здійснення перевірок чистоти на їх основі).
7. Організація робочих місць для персоналу.
8. Координація та контроль роботи спеціаліста з загальногосподарських питань.
9. Підготовка документації для участі у конкурсі на гранти.
10. В/о помічника керівника у справах роботи Компанії з клієнтами, господарскої діяльності і зв’язку керівництва із персоналом Компанії.
11. Організатор різноманітних заходів Компанії (конференції, семінари, корпоративи).

Освіта

Університет сучасних знань

Спеціальність «Правознавство», Винница
Вища, з 2008 по 2012 (3 роки 8 місяців)

Вінницький Фінансово - економічний Університет

Спеціальність «Правознавство», Винница
Незакінчена вища, з 2005 по 2008 (2 роки 8 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Тренінг "Ефективний секретар"

2017, 1 день

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК MS PowerPoint MS Visio

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — середній
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Мета пошуку роботи: прагнення вдосконалюватись та навчитись чомусь новому.

Якості:
Комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, уважність, організованість, готовність до навчання та вдосконалення знань.

Інтереси:
Подорожі, читання книг (бізнес література, мотиваційна література, психологія, класика), мови.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: