Олександра

Рекрутер, HR-фахівець, спеціаліст з обслуговування клієнтів, 15 000 грн

Розглядає посади:
Рекрутер, HR-фахівець, спеціаліст з обслуговування клієнтів, Оператор 1C, Продавець інтернет-магазину, Координатор, Менеджер проєктів, Товарознавець, Актор
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
29 років
Місто проживання:
Миколаїв
Готовий працювати:
Дистанційно, Миколаїв

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

HR менеджер/Секретар керівника

з 06.2023 по 03.2025 (1 рік 9 місяців)
ТОВ, Миколаїв (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Пошук персоналу;
- розміщення вакансій на job-сайтах та в месенджерах;
- проведення первинної співбесіди (по телефону);
- контроль стажування кандидата;
- оформлення людей;
- ведення звітності по підбору персоналу;
- ведення робочого графіку персоналу;
- виконання доручень керівника;
- закупівля всього необхідного для роботи офісу.

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

з 08.2017 по 09.2019 (2 роки 1 місяць)
Dnipro-M, Миколаїв (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Робота з торговими агентами, проведення заявок, ведення дебіторської заборгованості, формування та видача актів звірок з клієнтами, робота в 1С 8.

Секретар

з 07.2014 по 08.2017 (3 роки 1 місяць)
Школа, Веселинове (Освіта, наука)

Ведення вхідної/вихідної документації, книги наказів, трудові книжки.

Знання і навички

  • Старанність
  • Здатність до навчання
  • MS Word
  • 1С:Підприємство
  • Відповідальність
  • Комунікабельність
  • Ведення документації
  • Привітність
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Організованість

Додаткова інформація

Відповідальна, комунікабельна, цілеспрямована.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: