Резюме від 29 жовтня 2019

Наталия

Діловод

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Діловод

з 04.2019 по нині (5 років 1 місяць)
ТДВ "Інтер Ріск Україна ", Київ (Юриспруденція)

Начальник відділу адміністрування полісів та обслуговування клієнтів управління супроводження договорів Операційного департаменту

з 05.2010 по 02.2017 (6 років 9 місяців)
СК ПрАТ "РЕНЕСАНС ЖИТТЯ", Киев (Фінанси, банки, страхування)

-Організація та контроль процесу якісного обслуговування клієнтів з метою підтримки клієнтського портфелю;
-Контроль фінансових операцій;
-Написання положення по роботі підпорядкованого мені підрозділу;
-Координація роботи відділу, розподіл робочих обов’язків серед співробітників відділу;
-Реєстрація заяв на страхування в базі даних Компанії, виготовлення (друк) полісів та підготовка листів клієнтам;
-Надання чіткої і кваліфікованої допомоги клієнтам, які звертаються із запитаннями та скаргами;
-Внесення пропозицій щодо модифікації інформаційних систем Компанії для забезпечення потреб системи обслуговування клієнтів Компанії;
-Підготовка щоденних та щомісячних звітів керівництву Компанії;
-Перевірка та підписання полісів та комплекту необхідних документів;
-Внесення змін в діючі договори;
-Відповіді на запити клієнтів, що надходять з форми зворотнього зв’язку сайту по двох темах: «Питання щодо діючих договорів страхування» та «Пряме списання»;
-Перевірка загальної крині інфо;
-Організація і контроль роботи Call-center;
-Організація і контроль роботи архіву.

Начальник регіонального операційного відділу Операційного департаменту

з 09.2008 по 05.2010 (1 рік 8 місяців)
СК ПрАТ "РЕНЕСАНС ЖИТТЯ", Киев (Фінанси, банки, страхування)

-Організація прийому, реєстрації і відправки службової документації, контроль дотримання встановлених правил передачі кореспонденції;
-Перевірка повного пакету документів на страхування життя, які прислані з регіональних офісів (правильність заповнення), реєстрація заяв в програмі Exel «Статус проходження заяв»;
-Контроль правильності оформлення документів, що супроводжуються при активації нових фінансових консультантів;
-Контроль правильності і своєчасності оформлення документів, пов’язаних з закінченням договорів з ФК;
-Контроль обліку бланків суворої звітності;
-Підготовка звітів по присланих заявах;
Напсання і впровадження інструкцій і процедур для працівників операційних центрів регіонального операційного відділу;
-Організація і контроль роботи персоналу відділу з метою виконання задач;
-Організація та контроль роботи відділу контролю якості бізнесу управління супроводження договорів Операційного департаменту (Call – центр);
-Проведення виїздних перевірок.

Секретарь Адміністративного департаменту

з 03.2008 по 09.2008 (6 місяців)
СК ЧАО "РЕНЕССАНС ЖИЗНЬ", Киев (Фінанси, банки, страхування)

-Прийом, реєстрація та направлення на розгляд керівництву Компанії вхідних документів;
-Розсилання наказів та об’яв по електронній пошті співробітникам Компанії;
-Прийом та забезпечення заявок на автотранспортне забезпечення структурних підрозділів Компанії;
-Професійний прийом відвідувачів Компанії;
-Забезпечення зустрічей та переговорів керівництва Компанії;
-Виконання інших розпоряджень керівник, відповідно до бізнес-задач Компанії.
-Прийом і переадресація вхідних телефонних дзвінків

Освіта

КМУ №4

Мед. сестра, Киев
Середня спеціальна, з 1996 по 1998 (1 рік 9 місяців)

мед. сестра

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Робота з оргтехнікою Windows Бухгалтерський облік Oracle Database Страхування

Інвалідність

Третя група.

Додаткова інформація

Маю лідерські якості, спрямована на досягнення результату і вирішення проблем, здатна організувати роботу команди, відповідальна, працездатна. Комунікабельна, легко знаходжу спільну мову з людьми різного складу характеру, вмію вирішувати конфлікти.
Вмію чітко висловлювати свої думки. Добре володію українською та російською мовами як усно, так і на письмі. Легко адаптуюся до нових умов праці



Водійські права: категорія «В».
Вільно володію ПК – Word, Windows, MS Excel, корпоративна інформаційна система Life.IS (страхування та бухгалтерія, Oracle). Офісна техніка.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: