Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 20 березня 2024 PRO

Альона

Менеджер по роботі з клієнтами

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
28 років
Місто:
Виноградів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер по роботі з клієнтами

з 05.2021 по нині (2 роки 11 місяців)
Рекламна агенція АРТ+, Виноградів (Маркетинг, реклама, PR)

*Спілкування з клієнтом та зацікавлення його послугами які надає компанія;
*Обробка замовлень із маркетплейсів та соцмереж;
*Створення актуального контенту для пошуку нових клієнтів та зацікавлення постійних покупців;
*Розміщення контенту та наповнення соцмереж та маркетплейсів товарами компанії(інстаграм, фейсбук, Пром, Розетка, Закупка та Епіцентр)
*Аналіз ринку;
*Ведення звітності;
*Виготовлення сувенірної продукції;
*Контроль відправки замовлень;
*Робота з документообігом, Googlе сервісами(електронні таблиці та Google дисками);

Рекрутер

з 01.2018 по 03.2023 (5 років 2 місяці)
Рекрутингове агенство, Вишневе (Пошук персоналу, HR)

- активний пошук кандидатів на IT-позиції;
- забезпечення своєчасного закриття вакансій;

Менеджер з персоналу

з 09.2016 по 12.2017 (1 рік 3 місяці)
SanWell, Вишневе (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- активний пошук і підбір кандидатів (скринінг резюме, проведення телефонних інтерв'ю та очних співбесід, розміщення вакансій на сайтах пошуку роботи);
- перевірка рекомендацій про кандидатів;
- адаптація нових співробітників, контроль проходження випробувальних термінів, проведення планового тестування;
- моніторинг заробітних плат на ринку праці;
- ведення звітів в Excel та 1С (кількість закритих / відкритих вакансій, ефективність використання методів пошуку персоналу і т.п.);
- розвиток корпоративної культури компанії, організація внутрішніх заходів;
- замовлення квитків та бронювання готелів для відряджених співробітників;
- придбання подарунків до нового року і дня народження співробітників, організація їх відправки;
- організація підтримання чистоти офісу;
- підготовка фінансової звітності за видатками на забезпечення офісу;
- перевірка наявності і замовлення запасів канцелярських товарів, витратних матеріалів, продуктів харчування (чай, кава і т.п.);
- виконання інших доручень керівника;

Освіта

ЛНУ ім. Франка

Філософський, психологія, Львів
Незакінчена вища, з 2014 по 2017 (2 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Ефективний рекрутинг: покрокова інструкція

2017 , восьмигодинний треніг в рамках освітньої платфооми HR lab.

«Чемпіони продаж» Ігоря Адашевського

2021 8годин

Додаткова інформація

Наполеглива, легко і з великим бажанням навчаюсь, швидко і креативно виконую поставлені завдання, доброзичлива в спілкуванні з іншими людьми, енергійна, маю гарне почуття гумору.

Схожі кандидати

Менеджер по роботі з клієнтами
15000 грн, Виноградів

Територіальний менеджер, супервайзер
Виноградів

Менеджер з постачання
20000 грн, Виноградів, Дистанційно

Менеджер інтернет-магазину
Виноградів

Менеджер по продажам
12000 грн, Виноградів

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: