Резюме від 14 листопада 2021

Ирина

Економіст, бухгалтер, помічник, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто проживання:
Українка
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ, Обухів, Українка

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер

з 08.2018 по нині (5 років 9 місяців)
ТОВ "ФОРТЕП", Київ (Оптово-роздрібна торгівля будівельними матеріалами)

Серпень 2018р. – по теперішній час ТОВ «Фортеп» посада: бухгалтер
- ведення 361, 631 рахунків
- облік і контроль наявності первинної документації - акты звірок з постачальниками та клієнтами,
- виписка рахунків, видаткових накладних, довіреностей
- складання внутрішньої управлінської звітності
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованості
- робота у системі "Клієнт-Банк" ,
- виконання доручень керівництва.

Бухгалтер

з 09.2012 по 07.2019 (6 років 10 місяців)
ПТ "Ломбард "Грошова допомога", Киев (Фінанси, банки, страхування)

-оформлення документів (, акти, рахунки);
- систематизація, архівація документів;
-облік грошових коштів, контроль ліміту каси, здача готівкових засобів
-ведення бухгалтерської первинної документації (на рівні відділення);
-складання табеля робочого часу;
-нарахування та виплата з/п співробітникам;
-ведення облікової та реєструючої системи ломбарду;
-облік виробів з дорогоцінних металів та їх сдача до «Державної Скарбниці України»;
-відстежування виникнення простроченої дебіторської або кредиторської заборгованостей для своєчасного погашення;
-складання і подання в установленні строки звітності в податкову, пенсійний, статистика і Нацкомфінпослуги.

Менеджер з продажу ювелірними виробами

з 05.2008 по 09.2012 (4 роки 4 місяці)
– ФОП Борисіхіна Тетяна Василівна, Обухов (Торгівля)

- відбір, приймання, обмін, повернення ювелірних виробів;
- ведення бухгалтерської документації (прибуткові та видаткові ордери);
- ведення касової документації.

Контролер відокремленого відділення банку

з 08.2006 по 04.2008 (1 рік 8 місяців)
комерційний банк «Надра», Обухов (Фінанси, банки, страхування)

- консультація клієнтів по всіх банківських продуктах;
- відкриття поточних та депозитних рахунків;
- збір інформації, обробка документів та формування кредитної справи;
- оформлення та видача кредитів;
- моніторинг та контроль поточних кредитів;
- обробка та формування первинної документації;
- контроль та відправка платежів ;
- залучення на обслуговування клієнтів шляхом проведення зустрічей та переговорів;
- укладання договорів на виконання банківських послуг та інших видів діяльності на підставі довіреності;
- контроль за своєчасним виконання роботи співробітниками відділення;
- подача звітності про виконання роботи відділення (згідно поставлених планів).

Директор супермаркету

з 10.2005 по 05.2006 (7 місяців)
ТОВ «Буковинська Торгівельна компанія», Киев (Торгівля)

- підбір та управління персоналом супермаркету;
- вчення і оцінка персоналу;
- робота з постачальниками;
- організація і координація торгівельних процесів супермаркету;
- контроль виконання правил касової дисципліни;
- укладення договорів, пов'язаних з господарською діяльністю магазина;
- організація робіт з товаром : прийом, зберігання;
- контроль наявності в торгівельному залі повного асортименту товарів і відповідність цін;
- контроль за якістю товару;
- планування, затвердження і контроль графіка роботи персоналу магазина, графіків відпусток;
- подача інформації для нарахування заробітної плати в бухгалтерію підприємства;
- виконання постанов, розпоряджень контролюючих і перевіряючих органів;
- вирішенням нестандартних ситуацій в торгівельному залі.

Заступник директору супермаркету

з 05.2003 по 04.2004 (11 місяців)
ТОВ «Інтерфуд», Киев (Торгівля)

- вчення і оцінка персоналу;
- робота з постачальниками;
- організація і координація торгівельних процесів супермаркету;
- контроль виконання правил касової дисципліни;
- організація робіт з товаром : прийом, зберігання;
- контроль наявності в торгівельному залі повного асортименту товарів і відповідність цін;
- контроль за якістю товару;
- планування, затвердження і контроль графіка роботи персоналу магазина, графіків відпусток;
- вирішенням нестандартних ситуацій в торгівельному залі.

Керівник відділу

з 03.2003 по 05.2003 (2 місяці)
ТОВ «Інтерфуд», Киев (Торгівля)

- організація процесу управління персоналом відділу
- організація поцессу продажу в торгівельному залі;
- управління робочим процесом з метою контролю стану торгівельного залу;
- організація і участь в проведенні інвентаризацій;
- здійснення контролю над якістю товару, що поступає, наявністю відповідної нормативної і супровідної документації;
- робота з постачальниками

Освіта

Київський Славістичний університет,

Фінансовий менеджер, Киев
Вища, з 2001 по 2006 (4 роки 7 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet M.E.Doc

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — середній

Додаткова інформація

Здатність швидко навчатися, бажання розвиватися, відповідальність, старанність, пунктуальність, комунікабельність, урівноваженність, справедливість, чесність, працьовитість, самостійність. вміння працювати в команді, наявність прагнення до особистого зростання і самовдосконалення.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: