Резюме від 14 листопада 2018 PRO

Городецька Наталія Богданівна

Фахівець обслуговування корпоративних клієнтів, 18 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
32 роки
Місто:
Львів
Готовий до переїзду в:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Фахівець відділу розрахунків та супроводження операцій казначейства

з 10.2015 по 02.2018 (2 роки 4 місяці)
ПуАТ «ING Банк Україна», Киев (фінансові послуги)

Брала участь у підготовці пропозицій щодо:внесення змін до процедур відділу, вдосконалення документообігу, обліку, контролю за операціями; вдосконалення систем, з якими працює відділ, автоматизації процесів. Супровід операцій, включаючи підготовку документів, спілкування з контрагентом в межах внутрішніх процедур та повноважень.
Перевірка підтвердження контрагентів за угодами. При наявності розходжень або відсутності підтвердження повідомляє начальнику/заступнику начальника відділу та вирішує питання з управлінням фінансових ринків та казначейства та контрагентом.
Забезпечення підготовки оброблених документів, реєстрів і звітності для зберігання їх протягом встановленого терміну.
Проводила звірку позицій по операціях управління фінансових ринків та казначейства.
Розрахунки купівлі/продажу/конверсії.

Фахівець відділу розрахунків

з 07.2011 по 10.2015 (4 роки 3 місяці)
ПуАТ «ING Банк Україна», Киев (банківські послуги)

Обробка електронних платежів в гривнях (приймання, підтвердження). Обробка та архівація платежів в паперовому та електронному вигляді. Перекази коштів в іноземній валюті, включаючи списання комісій, розслідування грошових переказів, ініційовані відправниками грошового переказу, банками-бенефіціарами або отримувачам.
Проведення перевірки документів та звірки зі звітом у процесі архівації.Обробка та відслідковування інструкцій щодо нарахування заробітної плати. Отримання та виконання платіжних вимог.Роздрук та завірення виконаних реєстрів платежів для клієнтів.Щоденна звірка оригіналів документів щодо платежів. На вимогу клієнта підтвердження сплати державного мита. Проведення фінансового моніторингу щодо операцій клієнтів та повідомлення належним чином Фахівця відділу контролю за дотриманням регулятивних вимог про всі операції, які можуть належати до категорії таких, що підпадають під обов’язковий та/або внутрішній фінансовий моніторинг, відповідно до вимог діючого (чинного) законодавства та внутрішніх правил Банку. Моніторинг рахунків сум до з’ясування.

Провідний спеціаліст відділу оформлення операцій юридичних осіб. Управління оформлення розрахункових операцій клієнтів.

з 02.2011 по 05.2011 (3 місяці)
ПуАТ «СЕБ - Банк», Киев (банківські послуги)

Продаж клієнтам банківських продуктів. Забезпечення внесення готівки та безготівкові розрахунки по рахунках клієнтів та перевірка правильності їх заповнення, проведення ідентифікації Клієнтів, а саме: Обслуговування клієнтів по списанню з їх рахунків безготівкових грошових коштів: платіжними дорученнями; платіжними вимогами – дорученнями; векселями; чеками. Обслуговування Клієнтів по системах віддаленого доступу до рахунків Клієнтів: перевірка платіжних та розрахункових документів на предмет правильності їх оформлення; контроль прибутково-видаткових касових документів, здійснених по рахунках клієнтів; отримання та заведення від Клієнтів заяв на покупку/продаж та банківський переказ в іноземній валюті, перевірка правильності їх заповнення, проведення ідентифікації Клієнтів, перевірка наявності документів, що підтверджують правомірність перерахування грошових коштів в іноземній валюті на користь нерезидента, підготовка інформації для відповідей на запити Клієнтів по здійсненим імпортним та експортним операціям.

Провідний спеціаліст відділу оформлення операцій юридичних осіб управління оформлення розрахункових операцій клієнтів.

з 10.2008 по 02.2011 (2 роки 4 місяці)
ПАТ «Альфа - банк», Киев (банківські послуги)

Розгляд та підготовка відповідей на запити фінансових органів, служб, накладання і зняття арештів , списання грошових коштів згідно платіжним дорученням.
Підготовка документів для здачі їх в архів
Здійснення перерахування платежів юридичних осіб, які не мають рахунків у банку.
Здійснення листування для уточнення реквізитів, редакції платежу до запитів клієнтів.
Обслуговування рахунків юридичних осіб, консультація, контроль за поступленням аналогів в бюджет, провірка і видача грошових коштів по чекам, аналіз клієнтів для обслуговування по індивідуальним тарифам.
Консультація юридичних осіб по питанням відкриття поточних рахунків , їх функціонування, правила користування клієнтськими рахунками і здійснювати операції по ним.
Нарахування і списання операцій по РКО.
Прийом та оформлення валютних заявок на купівлю та продаж, та валютних переводів клієнтів.

Старший економіст операційного відділу операційно-розрахункового управління по роботі з юридичними особами

з 07.2007 по 10.2008 (1 рік 3 місяці)
ВАТ”Кредитпромбанк”, Киев (банківські послуги)

Розгляд та підготовка відповідей на запити фінансових органів, служб, накладання і зняття арештів , списання грошових коштів згідно платіжним дорученням.
Підготовка документів для здачі їх в архів
Здійснення перерахування платежів юридичних осіб, які не мають рахунків у банку.
Здійснення листування для уточнення реквізитів, редакції платежу до запитів клієнтів.
Обслуговування рахунків юридичних осіб, консультація, контроль за поступленням аналогів в бюджет, провірка і видача грошових коштів по чекам


Освіта

Львівський Державний Університет Внутрішніх Справ України.

Правознавство ( спеціаліст), Львов
Вища, з 09.2003 по 07.2007 (3 роки 10 місяців)

Правознавство ( спеціаліст)

Львівський інститут банківської справи Університету банківської справи національного банку України

Банківська справа (магістр), Львов
Вища, з 09.2002 по 07.2007 (4 роки 10 місяців)

Спеціальність: Банківська справа (магістр)


Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
IRM, GBS, B2, Outlook, Microsoft Office Excel / Word


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Резюме в категорії

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: