Резюме від 29 квітня 2024 PRO

Аліна

Помічник керівника, особистий асистент, 35 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Асистент директора департаменту

з 08.2020 по 01.2024 (3 роки 5 місяців)
Комунальне підприємство, Киев (Державні організації)

- організація зустрічей, переговорів перших осіб компанії;
- планування календаря директора і зовнішніх зустрічей;
- перевірка документів на правильність складання та візування виконуючими;
- погодження і пропуск документів від імені директора;
- організація і контроль виконання виконуючими доручень керівника;
- комунікація між департаментами по погодженню процесів та доручень;
- контроль термінів виконання доручень;
- контроль термінів виконання, обробки та закриття документів підлеглими;
- контроль виставлення рахунків, оплата рахунків;
- комунікація міжпідприємствами і держ.структурами (мерія, суд, дбр і т.д.);
- виконання особистих доручень керівника;
- організація відряджень керівника (викуп білетів, готелів, трансферів);
- документальний супровід і закриття відряджень керівника;
- контроль діловодства;
- підбір персоналу, проведення первинних співбесід, робота з сайтами пошуку кандидатів, створення та розміщення вакансій;
- контроль оплат по об'єкту;
- організація процесів створення доручень (міжнародних, українських) ;
- організація комунації між директором та держ.структурами;
- робота з Дією від імені директора;
-особисте представництво від імені директора в різних процесах;
- тревел підтримка;
- документальна підготовка до оформленя міжнародних віз та допусків в країну (під час карантину) ;
- співпраця з посольствами.

Помічник директора

з 10.2019 по 08.2020 (10 місяців)
ТОВ "Інтермік - харчові технології", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- складання та підписання договорів по різним типам доставки обладнання (українські та міжнародні);
- ведення табелю робочого часу підприємства;
- складання та ведення журналу бухгалтерських наказів ;
- складання та ведення журналу кадрових наказів;
- підготовка документації на прийняття/звільнення на роботу співробітника;
- підбір персоналу;
- координація мобільного зв'язку;
- підготовка звітності для керівника;
- складання довіреностей з контрагентами;
- складання та видача довідок з місця роботи;
- підготовка документації по покупці/продажу автомобіля;
- контроль та ведення страхових полісів автомобілей співробітників;
- оформлення документації по відрядженням співробітників (наказ, посвідчення про відрядження, накладна);
- ведення та заповнення протоколів для фонду соціального страхування ;
- оформлення документації для банку по випуску чи закриттю рахунка для співробітника;
- замовлення білетів для поїздок за кордон для співробітників;
- переклад документів для звітності по поїздкам за кордон співробітників ;
- ведення штатного розкладу;
- оформлення подорожніх листів легкових автомобілів;
- робота зі страховими компаніями по легковим автомобілям;
- контроль списання матеріалів, господарчих витрат.
- ведення журналу вихідних та вхідних комерційних пропозицій;
- аналітика даних та обробка інформації згідно запиту керівникаи;
- складання додаткових угод до договорів;
- виконання доручень керівника.

Керуючий персоналом

з 04.2017 по 09.2019 (2 роки 5 місяців)
Стоматологія, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

-Організація роботи персоналу: адміністраторів, лікарів, помічників і т.д.
-Пошук співробітників на відкриті вакансії;
-Підрахунок та виплата заробітної плати;
-Підготовка документації до офіційного оформлення співробітників;
-Замовлення необхідних матеріалів;
-Контроль якості роботи персоналу;
-розробка та контроль ведення бази даних;
-Підрахунок статистики пацієнтів;
-аналітика даних;
-Організація та контроль фінансового потоку підприємства;
-розробка та впровадження акцій для сайту та соц.мереж;
-Ведення соц.мереж;
-Написання статей акцій;
-Укладання партнерських відносин;
-Організація з проведення зборів;
-Робота з документацією клініки (договору, рахунки, накази і т.д.);
-Робота зі страховими компаніями;
-Контроль заповнення документації підприємства;
-Подання звітності;
-Виконання особистих доручень керівника.

Адміністратор

з 02.2016 по 06.2017 (1 рік 4 місяці)
Стоматологія, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

-зустріч пацієнтів;
-Ведення графіків лікарів;
-розрахунок пацієнтів за готівковим розрахунком та безготівковим (уміння працювати касовим апаратом та терміналом);
-ведення бази даних;
-інформування пацієнтів про послуги клініки;
-Робота зі страховими компаніями;
-роботи з постачальниками, техніками

Старший лаборант кафедри інформаційних комунікацій і бібліотекознавства

з 02.2015 по 03.2016 (1 рік 1 місяць)
НАКККіМ, Київ (Освіта, наука)

-Складання навчальних планів;
-контроль за веденням журналу проведених занять викладачами;
-реєстрація дипломних та курсових робіт;
-робота зі студентами та викладачами;
-розробка та контроль виконання викладачами робітничо-календарних програм, планів уроків;
-допомога при підготовці навчального процесу викладачам

Освіта

НАКККіМ

Менеджмент, Документознавство, Київ
Вища, з 2012 по 2018 (6 років)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: