Резюме від 1 квітня 2018

Ганна

Спеціаліст з кадрів, 12 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний фахівець відділу документального забезпечення та кадрового обліку

з 05.2014 по нині (10 років)
МТСБУ, Київ (Фінанси, банки, страхування)

•реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
•ведення журналів вхідної та вихідної кореспонденції;
•розподіл документації для розгляду керівництвом або виконавцями відповідно до їх функціональних обов’язків;
•ведення елекронного архіву вихідної кореспонденції;
•маркування вихідної поштової кореспонденції маркувальною машиною;
•формування реєстрів поштових відправлень ( форма 103 Укрпошта);
•ведення журналу обліку показників маркувальної машини щодо вартості надісланої щоденно кореспонденції;
•формування звітів про надані послуги маркувальної машини;

•забезпечення контролю за дотриманням строків виконання основних планових завдань та документів, шляхом безпосередньої взаємодії з керівниками структурних підрозділів;
•формування декадних, квартальних та річних звітів по виконанню панових завдань та документів, які стоять на контролі;

•ведення облікової системи « 1С бухгалтерія» 8.0. у розділі « кадровий облік персоналу» (накази про прийняття на роботу, переведення, звільнення, відпустки, листки непрацездатності працівників);
•складання графіку відпусток працівників.

В період відсутності начальника відділу:

•підготовка наказів з особового складу;
•реєстрація наказів з основної діяльності, адміністративних питань, особового складу та ін.;
•формування табелю робочого часу працівників;
•ведення карток про облік відпусток.

В період відсутності помічника Генерального директора:

•прийом відвідувачів;
•прийом дзвінків;
•участь в організації засідань;
•виконання окремих доручень Генерального директора.

Адміністратор

з 08.2013 по 03.2014 (7 місяців)
Салон краси, Київ (Краса, фітнес, спорт)

•Прийом відвідувачів;
•Складання розкладу роботи для співробітників;
•Ведення обліку клієнтської бази даних;
•Прийом дзвінків, консультування клієнтів щодо надання послуг, бонусних програм і акцій;
•Здійснення замовлень на закупівлю товару, необхідного для роботи салону та майстрів;
•Продаж косметичної продукції;
•Фінансово – касові операції;
•Рішення конфліктних ситуацій;
•Координація роботи персоналу;
•Здійснення контролю за чистотою, порядком та комфортною атмосферою салону;
•Виконання окремих доручень керівника.

Освіта

Національний авіаційний університет

Соціологія, Київ
Вища, з 2008 по 2013 (4 роки 10 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК MS PowerPoint Email HCL Notes Бухгалтерський облік

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

•комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, почуття гумору, позитивні мислення та погляд на життя;
•маю організаційні та творчі здібності ( участь в організації корпоративних заходів);
•прагнення до розвитку і професійного росту.

Схожі кандидати

Менеджер з персоналу
Київ

HR-менеджер
30000 грн, Київ, Святопетрівське, Софіївська Борщагівка

Инспектор по кадрам
Київ

HR-менеджер
Київ

HR-менеджер
25000 грн, Київ

Менеджер з персоналу
Київ

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: