Резюме від 2 березня 2023

Антоніна

Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто проживання:
Бориспіль
Готовий працювати:
Бориспіль, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ
Левченко Антоніна Михайлівна

Дата народження:
31 березня 1987 року
Місце проживання: м. Бориспіль
Сімейний стан:незаміжня
Тел.:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Е-mail:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Facebook: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Практичний досвід:
06.06.2022 – по теперішній час – начальник відділу планування, контролю якості та звітування з внутрішнього аудиту Департаменту внутрішнього аудиту ДПС України.

16.06.2020 – 03.06.2022– заступник головного бухгалтера з податкового обліку ТОВ «ПЕРША ЛОГІСТИЧНА КОМПАНІЯ».
Функціональні обов’язки:
- ведення податкового обліку (зобов’язання, кредит);
- підготовка та подача декларації з ПДВ;
- ведення бухгалтерського обліку отриманих послуг, ТМЦ, ОЗ (від надходження до списання), обробка первинної документації;
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованості, звірка з клієнтами;
- проходження перевірок та щорічного аудиту компанії;
- статистична звітність;
- робота з великими обсягами інформації.

12.09.2017 – 15.06.2020 (2 роки 9 місяців) – головний бухгалтер (єдиний) ТОВ «ТЕК «ОПТІМА». Основна діяльність компанії – організація транспортно-експедиційних послуг в залізничній сфері за дорученням клієнта.
Функціональні обов’язки:
-ведення бухгалтерського за НСБО та податкового обліку в програмі 1С Підприємство: 8.3 УТП;
-робота з Клієнт-банком, проведення банківських виписок в 1С;
-прихід, реалізація, експорт зернових, облік податкових зобов’язань та кредиту, реєстрація податкових накладних в програмі M.E.DOC;
-нарахування заробітної плати (14 осіб);
-робота з контрагентами в частині оформлення первинних документів та звіряння розрахунків;
- підготовка та подача звітності в контролюючі органи:
податкова декларація з ПДВ, податкова декларація з податку на прибуток, фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва, звіт про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’зкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, 1ДФ.

07.07.2015 – 06.09.2017 (2 роки 2 місяці) – бухгалтер в ТОВ «Зерно-Агротрейд» (згідно штатного розпису єдиний, після головного бухгалтера). Основна діяльність компанії – оптова торгівля зерновими, мінеральними добривами, ПММ. Підприємство входить до групи компаній агропромхолдингу «Астарта-Київ».
Функціональні обов’язки:
-ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства на загальній системі оподаткування з використанням програми 1С Бухгалтерія 8.3 на основі НСБО:
-своєчасна підготовка та подача до контролюючих органів статистичної звітності, звіту ЄСВ, формування фінансової звітності для подальшого оформлення консолідованої звітності холдингу на основі МСФО;
- закриття звітних періодів;
- трансфертне ціноутворення;

- прихід і реалізація ТМЦ, МНМА, основних засобів, амортизація, списання ТМЦ, оформлення первинної документації, інвентаризація;
- відрядження;
- облік послуг сторонніх організацій, облік наданих послуг;
- експортно-імпортні операції;
- контроль дебіторської і кредиторської заборгованості;
- податковий кредит та зобов’язання, реєстрація податкових накладних з використанням програми М.Е.DOС.

06.06.2011 – 06.07.2015 (4 роки 1 місяць) – бухгалтер в ТОВ фірма «Астарта-Київ» (належить до групи компаній агропромхолдингу «Астарта-Київ»).
Функціональні обов’язки:
- ведення обліку основних засобів та МШП (оприбуткування, списання, ремонт, модернізація, інвентаризація);
- оформлення первинної документації;
- фінансовий лізинг,
- відповіді на запити контролюючих органів щодо взаємовідносин з контрагентами;
- деталізація фінансової звітності підприємства для банківських установ;
- контроль за дебіторською та кредиторською заборгованістю.

04.03.2011-04.06.2011 (3 місяці) – завідувач сектору проведення аудиту та здійснення фінансового контролю державної системи охорони прав на сорти рослин в Українському інституті експертизи сортів рослин.
Проводила аудит діяльності дослідних станцій на території України, що входили до складу УІЕСР. Організовувала роботу 3 працівників.

04.11.2009-03.03.2011 (1 рік 4 місяці) – заступник головного бухгалтера Українського інституту сортів рослин (УІЕСР)
Під час трудової діяльності займалася організацією та веденням обліку заробітної плати, подачею звітності до Пенсійного фонду та ФСС, обліком паливно-мастильних матеріалів та подорожніх листів.

Освіта: 2009 – закінчила Національний університет біоресурсів і природокористування України. Отримала диплом освітньо-кваліфікаційного рівня Магістр зі спеціальності «Облік і аудит» за напрямом «Економічний контроль суб’єктів підприємницької діяльності АПК» (з відзнакою).

Додаткова інформація: Впевнений користувач ПК (Microsoft Word, Excel, 1С 7.7, 8.3, Парус-Бухгалтерія; мови: українська (рідна мова), російська (вільна), англійська (Intermediate).

Очікування від роботи: Шукаю цікаву та добре оплачувану роботу для здобуття досвіду та практичних навиків в економічній сфері.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: