Резюме від 29 липня 2019

Анна

Помощник руководителя, 6 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто проживання:
Кам'янець-Подільський
Готовий працювати:
Дистанційно, Кам'янець-Подільський

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

Пользователь ПК

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ
Ситник Ганна Сергіївна
Домашня адреса: м. Кам'янець-Подільський, вул. Нігинське шосе буд.18, кв.22.
Тел. Моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-Mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета: Працевлаштування.
Особисті дані: українка, 08.10.1985 року народження, заміжня, є син 12 років.
Освіта:
2005-2009 рр. - факультет економічний на базі Харківського національного економічного університету і отримала повну вищу освіту за спеціальністю “Економіка підприємства” та здобула кваліфікацію спеціаліста з економіки підприємства.
2001-2005рр. - факультет технологічний на базі Кам'янець-Подільського коледжу харчової промисловості Національного університету харчових технологій. Отримала диплом спеціаліста технолога за спеціальністю “Виробноцтво хліба, кондитерських, макаронних виробів і харчоконцентратів”.
2000р. - Освітній центр комп'ютерних технологій за спеціальністю “Оператор електронно-обчислювальних машин”.
Досвід роботи:
2017 – 2018рр. - Мережа магазинів «Копійочка»
Посада: Менеджер торгового залу (адміністратор)
Посадові обов'язки: Ведення необхідної документації, контроль за виконанням поставлених планів і задач персоналу. Прийом товару. Перевірка браку. Контроль і перевірка цінників., викладка товару згідно планограми. Відповідальність за збереження матеріально-технічних цінностей. Звітування вищому керівництву за виконання планів і ініціатив дня.
2017р. – Компанія CrazyNetwork (інтернет та кабельне телебачення).
Посада: Оператор технічної підтримки.
Посадові обов’язки: забезпечення повною, достовірною інформацією клієнта підприємства і надання кваліфікованої консультативної допомоги по телефону, керуючись нормативними і і методичними матеріалами з організації діяльності служби абонентського обслуговування клієнтів по телефону. Забезпечує автоматичне введення даних в систему обліку вступників дзвінків, Діагностика, перевірка налаштувань мережевого підключення. Надання необхідної допомоги у вирішенні даних проблем.
2013-2016рр. - Приватна фірма “ФОНБЕТ”.
Посада: касир
Посадові обов'язки: організація роботи операцій каси, касові операції по прийому і видачі готівки, прийом платежів, виплата платежів, прийом і перерахунок інкасації, ведення журналу прийому-передачі зміни, формування касових змін.
2013р. - АТ “Дельта Банк”.
Посада: інспектор кредитного відділу споживчого кредитування.
Посадові обов'язки: здійснення кредитного обслуговування клієнтів, консультування клієнтів стосовно споживчого кредитування та банківських гарантій, робота з документами, перевірка даних представлених клієнтом, оцінка платоспроможності клієнта, оцінка ризику і виявлення намірів шахрайства, складання звітності, підготовка і підписання кредитних договорів, проведення моніторингу виданих кредитів.
2012-2013рр. - приватний підприємець, оренда приміщення їдальні на ПАТ”Модуль”.
Посадові зобов'язання: організація роботи, спілкування з клієнтами різного віку, ведення відповідної документації, підписання договорів, контроль за якістю виготовленням і реалізацією продукції, ведення бухгалтерського обліку на единому податку (нарахування заробітної плати, подача звітності, сплата податків, страхових внесків), постачання продуктів харчування, підбір і управління персоналом.
2007-2011рр. - ТОВ “Фоззі-Фуд”
Посада: Касир торгівельного залу відділу каса.
Посадові обов'язки: відкриття та закриття зміни, обслуговування покупців на касі, знання асортименту супермаркета, дотримання чистоти на касі, робота з касовою документацією, прийом платежів, розрахунок покупців.
Професійні навики: знання касової дисципліни, досвід роботи з ПК та комп'ютерною технікою: (факс, модем, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС, тощо), прийом і видача грошових засобів, вміння працювати з документами, досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Access, Power Point, Visio, Outlook), навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Safari) і E-mail (Outlook Express), графічними редакторами., програма Cacti, USER, Biling, Bitrix. Є навики керуванням персоналом.
Знання мов: українська – рідна; російська – вільно; англійська – спілкування зі словником.
Особисті якості: уважність, дисциплінованість, відповідальність, емоційна стійкість, зосередженість, оперативність, енергійність, комунікабельність.
Заробітня плата: від 4500 грн.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Персональний асистент
Дистанційно

Бізнес-асистент, помічник менеджера, онлайн-консультант
10000 грн, Дистанційно

Персональний асистент
30000 грн, Дистанційно

Бізнес-асистент
Дистанційно

Офіс-менеджер
Дистанційно

Помічник керівника
12000 грн, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: