Резюме від 13 листопада 2018 PRO

Яновська Людмила Русланівна

Директор представництва, регіональний представник, 15 000 грн

Повна зайнятість, дистанційна робота.

Вік:
35 років
Місто:
Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Менеджер по роботі з батьками та автосалонами

з 06.2018 по 09.2018 (3 місяці)
АСК "Інго Україна", Хмельницький (Страхування)

- Робота з діючою базою клієнтів, та залучення нових клієнтів;
- Акредитація мед.закладів, з метою поліпшення якості та зручності обслуговування клієнтів, та отримання можливості вибору медичного закладу для лікування;
- Рроведення переговорів на рівні керівництва з метою заключення нових договорів страхування;
- Подача звітності про виконання планових показників.

Менеджер з продажу фінансового лізингу

з 06.2017 по 02.2018 (8 місяців)
Альфа-Лізинг, ТОВ "УЛК "Ленд-Ліз", Хмельницький, Тернопіль, Чернівці, Івано-Франківськ (Фінансофвий лізинг)

• Залучення нових, контроль та супровід по угодах діючих клієнтів;
• Налагодження довготривалих партнерських відносин з постачальниками, збір та підготовка відповідної документації, інформування та проведення презентацій і тренінгів по діючих продуктах та перевагах спільної співпраці;
•Аналіз, збір та консолідація даних на ринку надання автопослух, вивчення конкурентних умов, у довірених регіонах;
• Холодні продажі, прямі продажі, та уміння ведення ділових переговорів.
• Організація та проведення спільних партнерських маркетингових програм, PR компанії;
•Повний супровід клієнта з моменту його звернення до моменту реалізації угоди та післяпродажний контроль по угодах.
•Ліквідація дебіторської заборгованості в разі її виникнення ;
•Виконання планових показників;
• Підготовка та подання звітності

Менеджер з продажу

з 02.2017 по 03.2017 (1 місяць)
ТОВ "Метал Холдінг Трейд", Хмельницький (металопрокат)

- вивчення попиту ринку, на пропонований продукту завіреній території (Хмелницька область);
- залучення нових, та робота з діючими клієнтами;
- збір та консолідація інформації по потребі регіону;
- формування комерційної пропозиції ( робота в 1С)
- виставлення рахунків, заключення договорів;
- логістика;
-формування замовлень необхідних товаів на скалад;
- ведення клієнта з моменту звернення до відгрузки товару кінцевому споживачу;
- робота з дебіторською заборгованістю.

Директор представництва у м. Хмельницький

з 12.2012 по 10.2016 (3 роки 10 місяців)
ТОВ "Український лізинговий фонд", Київ (Фінансова)

- Організація роботи представництва з нуля;
- ефективне залучення нових, ведення та обслуговування діючих клієнтів;
- Налагодження роботи з постачальниками у ввіреному регіоні, укладання договорів про співпрацю, а також проведення презентацій та спільних маркетингових заходів;
- Ведення ділових переговорів з керівниками компаній потенційними клієнтами, перехресний продаж, PR компанії;
- Звітність та документообіг;
- Робота з дебіторською заборгованостю;
- Виконання планових показників;
- Моніторинг та вивчення ринку автобізнесу та конкурентних умов;
- Чітке дотримання стандартів компанії;
- Виконання планових показників.

Менеджер з обслуговування клієнтів

з 02.2007 по 12.2012 (5 років 10 місяців)
Universal Bank / Универсал Банк, Хмельницький (Банківська діяльність)

- знання банківських продуктів;
- робота по залученню нових клієнтів по споживчому кредитуванню, авто кредитуванню, зарплатні проекти, оформлення дипозитів, кредитних карток;
•виконання планових показників робота з документами та формування звітів


Освіта

Хмельницький Національний університет

Економіки, менеджмент організацій, Хмельницький
Вища, з 09.2002 по 07.2007 (4 роки 10 місяців)

Отримала диплом магістра


Додаткова освіта

  • "Ефективні продажі" ((м.Київ 2014р.)наявність сертифікату)
  • Налагодження партнерських відносин з дилерами ((м.Київ 2013р.) наявність сертифікату)
  • - "Чим Ви вимірюєте час" ((м.Київ 2014р.)наявність сертифікату)
  • Вебвнари:• Вдосконалення техніки ведення ділових переговорів; • Виявлення потреби клієнта (15-16р.)

Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    - Впевнений користувач ПК;
    - Вміння працювати Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, OneDrive, а також Publisher та Access;
    - Робота у програмному забезмеченні "1С Підприємство";
    - ПЗ SMART;
    - збір та консолідація даних в мережі Іnternet;
  • Підготовка, організація та проведення маркетингових заходів (10 років досвіду)
    Просунутий, використовую в даний час.
  • Робота з документацією усіх категорій клієнтів (10 років досвіду)
    Просунутий, використовую в даний час.
  • Ведення ділових переговорів на рівні керівництва (10 років досвіду)
    Просунутий, використовую в даний час.
  • Збір та консолідація даних по конкурентах (10 років досвіду)
    Просунутий, використовую в даний час.
  • Вміння якісного формування та ведення документообігу (10 років досвіду)
    Просунутий, використовую в даний час.

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Рекомендації

  • Завгородня Наталія
    Директор департаменту продажів, ТОВ Український лізинговий фонд, +380674017287, n.zavgor@ulf.ua
  • Маштаков Ігор
    Директор відділе продажів, ТОВ "УЛК "Ленд-Ліз", +380675563325, Igor.Mashtakov@a-l.com.ua

Додаткова інформація

• Наявність власної клієнтської бази;
• Лідерські якості, націлена на результат, уміння працювати в команді,
• Зацікавленість у процесах діяльності компанії,
• Комунікабельність, цілеспрямованість,
• Емоційна урівноваженість/ стресостійкість
• Об'єктивність, допитливість, та швидке сприйняття нової інформації, самоосвіта
• Наявність власного авто. Водійське посвідчення категорії, (водійський стаж - 10р.) ;
• Закордонний паспорт.

Нагороджено почесною грамотою, високе виконання планових показників, неодноразово була відмічена у корпоративних виданнях, за високу результативність.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: