• PRO

Сергій

Генеральний директор, СЕО

Вид зайнятості:
повна
Вік:
48 років
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу, Facebook та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Генеральний директор

з 04.2022 по 07.2025 (3 роки 3 місяці)
Автоцех, Дніпро (Транспорт, логістика)

-Управління і стратегія комерційної, операційної та фінансової діяльності групи компаній, 8штук (мільйонники);
-Кризис управління(дізрапт) і виведення на новий якісний рівень персоналу і підприємств Компанії в короткий термін, в самий розпал кризи (початок війни і форс мажорних обставин, блекаутов, обстрілів і т.д.);
-ЗЕД. Відкриття нових логістичних напрямків по Україні, Європі, країн Близького Сходу, країн MENA (77 штук), з ефективною доставкою різного вантажу (включаючи ADR, військового призначення і товарів першої необхідності) клієнту;
-Якісний і ефективний підбір персоналу, організація команди продажів, фінансового відділу, IT підтримки, виконання плану на 107%;
-Зменшення простроченої дебіторської заборгованості на 35% (включно з тими компаніями, які не здійснювали оплату протягом 400 днів);
-Збільшення прибутку на 25%;
-Якісний фрозен тайм, крос-докінг;
-Сінергія з підрозділами компанії та дружніми компаніями збільшили прибуток в категорії «остання миля» за 2024 рік на 12%;
-Оптимізація управління, податкового навантаження (5% по галузі), ефективний курс розвитку, висока конверсія більш ніж на 28%, зниження витрат і витрат на 32%;
- Реінжиніринг бізнес-процесів та їх оптимізація на основі Data-driven рішень;
- Збільшення продажів LFL 2022/2023 на 30 % і 2023/2024 на 21 %;
-Вибудовування ефективної системи логістики (10 R), включно з передовими методами і новинками в галузі;
- CVP-аналіз, RFM-аналіз, ABC і XYZ-аналізи, SWOT-аналіз;
Складання, прорахунок і реалізація бізнес-проєктів (впровадження CМR, брокерсько-митний напрямок, страховий, мультимодальні перевезення (море, авіа, авто), відкриття відділів, філій, Школи логістів і продажів, TIR-комплексу, відкриття напряму перевезення по Північній Америці);
-Навчання, менторство співробітників Компанії, а так само відкриття «Школи Логістів» для інших юридичних і фізичних осіб країни і Європи;
-Понад 300 позитивних відгуків у Lardi (при понад 1000 наявних у Компанії);
-Лекції та Консультування в провідних вищих навчальних закладах м. Дніпро;
-Ефективне ведення переговорів і укладення контрактів в короткий термін на довгостроковій основі (більше 100шт) з провідними національними компаніями: Метінвестом, Лемтрансом, Інтерпайпом, Рошеном, АТБ, Сільпо,Омега, Фокстрот,Сузір’я,Royal Canin,Delta Medical і зарубіжними компаніями: Maersk, Ford Otosan, Turkish Cargo,Zammler, MSC, Cosco Group,Evergreen Marine Corporation.
Реалізовано проектів:
-Сінергія з компанію «Flashchardge» 2024 рік:
Ефективне управління сіткою зарядних станцій «FLASH» для електромобілів по Україні(108 шт). Білінг. Нові локації, станції.Тарифи. Реінженірінг бізнес процесів. Ефективний підбір персоналу на важливі позиції. Операційне керування. Збільшення прибутку на 15%. Зменьшення затрат на 10%.
-Сінергія з компанію «Корса» ТМ «Pakline group» 2024 рік:
Ефективне управління напрямку «Остання миля». 8 нових клієнтів по Україні. Збільшення прибутку на 12 %. Реінженірінг бізнес процесів. Операційне управління персоналом.

Директор(CBO)

з 04.2018 по 04.2022 (4 роки)
DS SMITH Packing Великобританія/RC&PM.Україна, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-управління комерційною діяльністю підприємства;
ефективне управління відділами готової продукції (ковбаси, сосиски, сарделі, делікатеси тощо), відділом м'яса (свинина, яловичина, кури, індик - туші, напівтуші, чверть тощо), фірмовою торговельно-роздрібною мережею 30 ТТ;
- нумеричне і зважене покриття території (збільшення на 10% і 15% відповідно) і вихід на нові ринки (Київська, Донецька, Одеська, Дніпровська та Харківські області);
відкриття нових ТТ фірмової торговельно-роздрібної мережі (5 шт по Харківській області);
-введення додаткової продукції (кулінарія, бакалія, кондитерські вироби, молочна продукція і яйце) відомих дистриб'юторів України;
- удосконалення операційної логістики підприємства (введення системи «Мураха»);
-відкриття нових логістичних напрямків - 7 штук, з ефективною доставкою продукції клієнту;
-якісний і ефективний підбір персоналу, організація команди продажів, виконання плану на 102%, зменшення повернень на 15%, зменшення ПДЗ на 20%:
-ефективна робота комерційного відділу в CRM (Бітрікс 24), постановка завдань і її реалізація;
- реінженірінг бізнес-процесів та їх оптимізація;
-високі (вище планових на 10%) показники CTR, CPM, LTV, збільшення на 8% CR, ROI, плановий CAC (15%);
-Retention-49%-25%-15%;
-CVP-аналіз; ABC і XYZ-аналізи;
-впровадження нової моделі роботи з Торговими представниками (удосконалення GTS), менеджерами з продажу, супервайзерами та кураторами фірмової мережі;
-успішна робота за комерційними та державними тендерами, виграно близько 45 лотів на загальну суму 125 млн.гривень;
-наявність особистих контактів і співпраця з усіма торговельними мережами на території України: Метро, Ашан, Сільпо, Фора, Фоззі, Новус, АТБ, Варус, Клас, Рост, Посад, Копійка, Екомаркет, Мегамаркет, Таврія В, інші регіональні мережі. А також близько 750 клієнтів в напрямку HoReCa (КаБаРе).

Генеральний директор (СЕО)

з 02.2015 по 03.2018 (3 роки 1 місяць)
Міждународна Торгово-промислова група MSC, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

- Експансія в нові регіони (Південний Схід України та Східна Європа).
- Збільшення прибутку на 15%. Оптимізація управління, правильний курс розвитку, висока конверсія, зниження витрат.
- Практичний досвід опису, систематизації, оптимізації бізнес-процесів Компанії, зниження і розподіл погодинного навантаження, Підсумок: знижено роздрібний ФОП на 8%, впровадження системи Технічної підтримки Back office, Front office, виробництв і магазинів (IT, інтернет магазини і майданчики, тех. експлуатація, SLA 95%);
- Операційні управління виробничими підрозділами, логістикою, продажами.
- Розвиток продажів у нових регіонах (збільшення на 17%).
- Практичне створення управлінського обліку однією таблицею (баланс, звіт про прибутки і збитки (аналітиці рахунку 92), звіт про рух грошових коштів;
- Деталізовані витрати і грамотне управління простроченою дебіторською та кредиторською заборгованістю;
- Управління асортиментом, цінами, укладання договорів. Виграш понад 30 тендерів.
- CVP-аналіз; ABC і XYZ-аналізи.
- Виробничий леверидж.
- Реалізував проєкти: відкриття 4-х виробничих і модернізація складських просторів S <15000 кв.м., перевпровадження CRM, ERP, SAP, WMS, розробка і впровадження нового B&B концепту, Бюджетування, P&L, тотальне зниження витрат на оренду та утримання на 39 млн. грн на (25%).
- Вибудовування ефективної системи логістики (10 R).
- Реінжиніринг бізнес-процесів (CRM, WMS, Кайдзен, 5S, TPM, SMED) на основі Data-driven рішень.
- Формування команди, здатної ефективно управляти бізнесом.
- Впровадження стандартів ощадливого виробництва у всіх службах операційного департаменту.
- Підготовка звітності для ради директорів.
- Управління персоналом (понад 200 осіб).
Реалізовано проектів:
Сінергія з компанію «DDC+» Корпорації «Логос» 2017рік.
Разрахування «Capex» нового виду діяльності, шоу руму «Бібліотека Вина». Повний його захист перед власником бізнесу та відкриття

Операційний директор (СОО)

з 02.2014 по 02.2015 (1 рік)
SPAR Ltd мережа у м. Тбілісі, Грузія, Київ (Роздрібна торгівля)

•- операційне управління Start-Up-ом;
•- побудова, систематизація, автоматизація, оптимізація процесів;
•- впровадив Систему BSC і КРI (фінанси, клієнти, внутрішні бізнес-процеси, навчання і розвиток персоналу);
•- системно проводив SWOT-аналіз, бенчмаркінг, ввів матрицю BKG з пріоритетами, за рахунок чого EBIDTA компанії склала 15% і операційна маржа збільшилася на 9%;
•- зробив due diligence (комерційна нерухомість) 6 об'єктів під нові Торгові Майданчики (понад 10000м2);
•- впровадив систему Pick Up по всій сітці ТТ;
•- повністю підготував, прорахував і впровадив план «зниження енерговитрат і підвищення енергоефективності супермаркетів, виробництва і “back office” компанії;
•- розвинув і впровадив E-commerce В&C;
•- впровадив роботу операційного та стратегічного маркетингу компанії;
•- збільшив виробництво на 12%;
•- управління персоналом (до 700 осіб).
Реалізовано проектів 2014 р:
Відкритя супермаркетів( Food) «Ly Family» у м.Тбілісі.-7 шт.

Директор/Director

з 01.2012 по 02.2014 (2 роки 1 місяць)
Holding "Сardinal", Дніпро (Роздрібна торгівля)

Якісне та продуктивне управління філією та фірмовою торгово-роздрібною мережею. У прямому підпорядкуванні 25 осіб. У непрямому підпорядкуванні понад 500 осіб.

Досягнення:
Організував та дав поштовх подальшому розвитку мережі фірмових магазинів та аптек. Прописано стандарти та інструкції для мережі магазинів та аптек. Розробка бренду та концепту майбутніх магазинів та аптек. Відкрито 4 нові магазини. Збільшив середній чек по мережі на 8%. Зменшив витрати підприємства на 10%. Впровадження та використання (з контролем) процесу Sales & Operations Planning. Збільшив пенетрацію на 12%. Збільшив виторг, не знижуючи націнку, на 5%. Операційний контроль та ефективна робота філії та Торгового Центру. Start up.
Товарообіг понад 2 млн. грн.

Збільшився середній чек на 8% та конверсія ТЦ на 15%.
Спостерігалося стійке зростання продажів (на 10%), а також підвищувалася ефективність роботи всього ТЦ.
Розробив ефективну методику з пошуку та залучення нових клієнтів (релевантність).
Навчив торговий персонал ефективним методикам продажів, що призвело до збільшення виторгу на 10%.
В результаті обсяг укладених угод збільшився на 14%, обсяг продажів на 20%.
Реалізовано проектів 2012р.:
Відкриття та операційний запуск Торгового Центру «Клуб Путешественников» в м.Дніпро.
Валовий прибуток ТЦ через рік 2млн грн.. Операційне управління ТЦ.

Коммерческий директор/ССО

з 10.2008 по 12.2011 (3 роки 2 місяці)
Корпорация «Укртеплоэнерго», Київ (Гірнича промисловість)

•- організація збуту продукції, управління постачанням компанії;
•- моніторинг ринку, супровід процесу участі в тендерах, внаслідок чого компанія була переможцем 17 державних і комерційних тендерів;
•- розробка стратегії залучення та утримання клієнтів, як результат компанія стала постачальником спеціалізованого обладнання більш ніж для 40 компаній (оборот близько 50 млн. грн.);
•- ребрендинг і ристайлінг 8 АЗС;
•- відкрито 3 автозаправні комплекси;
•- продаж світлих нафтопродуктів за LFL збільшився на 5%, продаж темних продуктів і газу за LFL збільшився на 7% і 10% відповідно;
•- управління персоналом (14 безпосередньо; більше 1500 по мережі).

Директор/ Director

з 01.2005 по 07.2008 (3 роки 6 місяців)
X5 Retail Group, Київ (Роздрібна торгівля)

•Ефективне операційне управління торгово-роздрібною мережею в Київському регіоні.
•Досягнення:
○План продажів за кількістю товару та сумою магазинів виконувався не менше ніж на 98%;
○Клієнти в магазинах обслуговувалися на вищому рівні, що було відзначено нагородами та преміями від вищого керівництва;
○Середній чек, кількість чеків, виторг при не знижуваній націнці, пенетрація, відсоток списання, відсоток недостачі, оборот залишків був доведений до планового показника;
○Продуктивно заробили акційні торці, низькі зони (понтони), бастіони, успішно проходили сезонні операції;
○Збільшилась продуктивність, шт (кг) / години на 5%;
○Зменшення видимих дірок на 20%;
○Збільшення SKU на 5%;
○Підготував 5-х (п'ятьох) фарматорів та одного КУ (заст. керуючого);
○Маркетинговий план своєчасно та чітко виконувався;
○Мінімізував збитки підприємства на 14%.

Директор/ СЕО

з 08.1995 по 09.2004 (9 років 1 місяць)
Группа Компаній «Взуття» «Чобіток» «Евровзуття», Дніпро (Роздрібна торгівля)

•- операційне управління групою компаній,
•- проведення переговорів і підписання контрактів з ТМ «Elmira», «Lino Morano», «Geox», «Timberland», «Sprox», «Lloyd», «Keds»;
•- відкрив понад 50 торгових точок по Україні;
•- управління персоналом (понад 200 осіб;
•100% капіталізація підприємства за 5 років..

Освіта

Université Jean Moulin Lyon 3 (г. Лион, Франция)

Керівник вищої ланки, Київ
Вища, з 1990 по 1992 (2 роки)

м.Ліон, Франція. МВА. Керівник вищої ланки.
Бізнес напрямки.

Придніпровська Державна Академія Будівництва та Архітектури

Інженер технолог-будівельник, Дніпро
Вища, з 1989 по 1994 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

ШІ як помічник Керівника вищого гатунку. Практичні дії. Менеджмент та ШІ.

2025рік. Три місяця.

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Office
  • Пользователь ПК
  • Пользователь Internet
  • MS PowerPoint
  • Windows
  • Internet Explorer
  • Битрикс24
  • MS Visio
  • Организаторские способности
  • LinkedIn
  • ФМС
  • Qlik
  • Oracle APEX
  • Моя компетенция Менеджмент, продажи, производство, ВЭД, финансы.
  • Трабл-шутинге(продажи,маркетинг,переговоры)
  • Опыт управления основными бизнес-процессами на предприятии
  • Опыт организации работы предприятия с нуля
  • Способность вести самостоятельные проекты независимость в работе
  • Сертифицированный специалист по внедрению ст-рта ISO 9001:2008
  • Знание американских, европейских стандартов ведения бизнеса
  • Умение принимать решения, ответственность за результаты
  • Умение ставить цели и контролировать их выполнение
  • Умение планировать и анализировать
  • Профессиональное владение компьютером
  • Опыт работы в режиме многозадачности (пр-ние новой продук.лин.)
  • Знания в области работы по координации front офиса
  • Опыт в организации работы для получения грантов и финансировани
  • Знания в области международного права
  • Маркет+
  • Грамотное,системное управление и использование знаний управления
  • Знание трудового и административного законодательства
  • 20 лет опыта в сферах Производства, В2В продажи, Логистики, FMCG
  • Опыт внедрения, систематизация, оптимизации бизнес-процессов
  • Опыт открытия производств, складов, автозаправочных комплексов
  • Навык составления отчётности P&L, ROI, EBIDTA,БДР
  • Опыт переговоров внешнеэкономической деятельности

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Французька — середній

Додаткова інформація

20 років досвіду роботи у сферах В2В, В2С, В2R, B2G, FMCG,Logistic, Factory production та agro business;
15 років управлінського досвіду: підбір, адаптація, координація підрозділів, департаментів, філій, управління командами від 15 до 1500 осіб, побудова системи мотивації;
практичний досвід розвитку нових напрямків бізнесу, супроводу відкриття близько 70 торгових точок, 8 успішні Start Up, 18 філій та понад 15 ефективних проєктів в Україні та за кордоном (Європа та Азія);
практичний досвід планування та впровадження маркетингових заходів, комерційного відділу, стратегії продажів, логістики, виробництва, HR стандартів, стратегії розвитку та клієнтоорієнтованого сервісу;
на практиці знає, як забезпечити виконання плану продажів та виробництва підприємства на рівні не нижче 102%;
практичне створення управлінського обліку однією таблицею (баланс, звіт про прибутки та збитки (аналітика рахунку 92), звіт про рух грошових коштів);
деталізовані витрати та грамотне управління простроченою дебіторською та кредиторською заборгованістю;
ефективна система управління задачами в CRM - Бітрікс 24 (якісний регламент заповнення для продажників);
відкриття нових логістичних маршрутів - 29 в Україні та 14 в Європі, з ефективним коефіцієнтом витрат (8R);
практичний досвід опису, систематизації, оптимізації бізнес-процесів Компанії, зниження та розподіл погодинного навантаження, підсумок: знижено роздрібний ФОП на 8%, впровадження системи Технічної підтримки Back office, Front office, виробництв та магазинів (IT, інтернет-магазини та майданчики, тех. експлуатація, SLA 95%);
практичний досвід проведення реорганізації та побудови організаційної структури Компанії;
бізнес-процеси у виробництві, сільському господарстві та технологічна лінія повного циклу (закупівлі - виробництво - продажі), ощадливе виробництво, стандарти Кайдзен, 5S, TPM, SMED;
глибоке знання ЗЕД, професійний перемовник, укладання угод із ЗЕД на суму понад 10 млн $ (ЄС, Східна Європа, Азія, Африка, СНД);
успішний досвід проведення переговорів із ключовими клієнтами, першими особами компаній, іноземними інвесторами;
реалізував проєкти: відкриття 4-х виробничих та модернізація складських приміщень S < 15000 кв.м., перевпровадження CRM, ERP, SAP, WMS, розробка та впровадження нового B&B концепту, Бюджетування, P&L, Cash Flow, тотальне зниження витрат на оренду та утримання на 39 млн грн (25%).
Маю достатньо лідерських якостей, щоб стати стратегічним партнером власника компанії.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: