Резюме від 25 лютого 2022 PRO

Софія

Секретар

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер ll категорії

з 12.2020 по 01.2021 (1 місяць)
КП "Спортивний комплекс" Будівельник", Черкаси (Послуги пов'язані зі спортом, фінансові питання компанії)

Виписка та опрацювання первинної документації. Здійснення коригувань документів у системі. Знання програми 1С 8, Excel, Word. Складання та здача статистичної звітності з праці та ЗП.

Бухгалтер

з 03.2019 по 06.2020 (1 рік 3 місяці)
КНП"Черкаська обласна стоматологічна поліклініка Черкаської обласної ради", Черкаси (Допомога клієнтам:вирішувати їх фінансові питання, вирішувати фінансові питання компанії)

Облік первинних документів, складання податкової декларації, облік спеціальних коштів, що надходять на спец рахунок, складання меморіальних ордерів, аналітичний і синтетичний облік дорогоцінних металів, звірка і складання щомісячних звітів з квартальними і річними, проведення інвентерезації, користування Є-датою, Me.doc.

Менеджер

з 12.2017 по 03.2018 (3 місяці)
Центр комплексної терапії, Черкаси (фінанси, програмне і комп'ютерне обслуговування, торгівля)

Обов'язки
•робота з клієнтською базою, пошук та залучення нових клієнтів;
•укладення договорів про постачання продукції;
•забезпечення виконання планових показників на увіреній території;
•виконання повного циклу торгового візиту;
•контроль дебіторської заборгованості;
•організація мерчендайзингу в торгових точках і стимулювання продажів;
• ведення документообігу.
Досягнення:
збільшила загальний обсяг продажів продукції.

Освіта

Черкаський інститут банківської справи

Банківська справа, Черкаси
Вища, з 2017 по 2018 (1 рік 3 місяці)

Державний вищий навчальний заклад «Університет банківської справи»Черкаський науково-академічний інститут (2018р.)
Отриманий диплом магістр.
Тема дипломної роботи: «Антикризове управління банком»
Набуті професійні навички:
За час навчання та виробничої практики набула навичок самостійного прийнятя складних рішень, компьютерних навичок, аналізу інформації, реєструвати фінансові операції і відображати ці дії на рахунках, складати облікові реєстри, надавати оперативну інформацію для прийняття фінансових рішень; складати фінансову звітність, проводити аналіз, встановлювати повноту і правильність звітних показників; вести облік матеріальних фондів, показників з праці та заробітної плати; розраховувати фонди заробітної плати і чисельність робітників; вживати заходи щодо усунення організаційних, економічних і фінансових , виявлених під час перевірки або контролю, недоліків керування власним часом
Знаю роботу з проведення фінансових розрахунків, звітів та ведення первинної документації по нарахуванню заробітної плати.
Досвід практичної роботи:
За час навчання проходила виробничу практику у АТ «ПриватБанк»
Посада: оператор 1С,бухгалтер, секретарь, помічник головного бугалтера

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Португальська — початковий

Додаткова інформація

презентабельний зовнішній вигляд, пунктуальність, відповідальність, націленість на результат, цілеспрямованість, комунікабельність, вміння працювати в команді, здатність швидко навчатися, самоорганізованість.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: